BuzzerBeater Forums

BB Al Maghrib > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
Message deleted
Message deleted
From: sismis
This Post:
00
237270.4 in reply to 237270.1
Date: 3/5/2013 10:56:04 AM
Batinari
Prva Liga
Overall Posts Rated:
714714
Second Team:
Minions Batinari
Good day people! Really want to lead the team vase! I believe that this country and these players can do much more than the previous results show. I play this game for 2 years, that is now going into season 8. I have a lot of experience and I like to compete with rivals. I want to run a country and a vase to make a step forward from last season.And I'm quite active, but I'll hire scouts to allow better selection of players. IF YOU WANT A BETTER RESULTS OF VOTE FOR ME!

From: sismis
This Post:
00
237270.5 in reply to 237270.1
Date: 3/5/2013 11:13:56 AM
Batinari
Prva Liga
Overall Posts Rated:
714714
Second Team:
Minions Batinari
Les gens bonne journée! Vraiment envie de conduire le vase équipe! Je crois que ce pays et ces joueurs peuvent faire beaucoup plus que l'édition précédente des résultats. Je joue à ce jeu depuis 2 ans, qui est maintenant d'entrer dans la saison 8. J'ai beaucoup d'expérience et je tiens à rivaliser avec des concurrents. Je veux diriger un pays et un vase de faire un pas en avant par season.And dernière je suis assez actif, mais je vais embaucher des éclaireurs pour permettre une meilleure sélection des joueurs. Si vous voulez un de meilleurs résultats DE VOTE POUR MOI!