BuzzerBeater Forums

BB België > Nieuwe stadion bug

Nieuwe stadion bug

Set priority
Show messages by
From: LA-kiks
This Post:
00
209631.1
Date: 2/9/2012 7:50:52 AM
kikaazz
II.3
Overall Posts Rated:
5656
Ik heb enkele dagen geleden nieuwe plaatsen voor mijn stadion laten bijbouwen.
De duur ervan zou 7 dagen geweest zijn denk ik (niet 100% zeker, maar doet er eigenlijk niet toe..)
Nu staat de duur ervan al enkele dagen op 6 dagen (wel 100% zeker).
Ik herinner me dat ik twijfelde maar de kosten toch gedaan heb omdat het stadion een dag voor de eerste competitiewedstrijd van seizoen 19 (nu zaterdag) klaar zou zijn, in de hoop dat ik thuisspeel, wat gelukkig zo is (wist het niet want was voor de seizoensupdate)!

"De aannemer begint er vandaag al aan! Hij schat dat je binnen 6 dagen de extra plaatsen al kan benutten." (gekopieërd op 09/02)

Zijn er nog mensen die dit hebben ondervonden of ben ik de enige?
Naar wie mail ik best om dit te melden?

Grtz
LA-kiks

This Post:
00
209631.2 in reply to 209631.1
Date: 2/9/2012 10:27:47 AM
KV Forever
BBBL
Overall Posts Rated:
2121
Dat is het probleem met aannemers: hun nooit op hun woord vertrouwen :)
En dat klinkt misschien grappig, maar het is de realiteit, zowel in real life als in BB.

Daarom staat er in de tekst ook duidelijk vermeld: "hij schat..." ... met andere woorden, hij geeft je geen zekerheid jammer genoeg. Is dus geen bug.

This Post:
11
209631.3 in reply to 209631.2
Date: 2/16/2012 10:30:23 AM
Overall Posts Rated:
9696
inderdaad. haha.

elke dag heb je KANS dat het getalletje verlaagd, maar het hoeft niet zo te zijn.
bij stadion verbouwingen moet je dus nooit veel gaan rekenen. heb je geld? uitbrieden die handel, en als het klaar is is het klaar en begin je de volgende bouwwerken.
Voor de rest gewoon afwachten.

Als het toch nog een troost mag zijn: de kans dat je aannemer het langer dan 30 trekt is wel klein, en dat durft in het echt wel eens anders zijn. lol

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.