Hola a tothom ,
Be, aquesta temporada he optat per consolidar-me com a seleccionador nacional de la Sots-21 .
Només dir a tots el que pogueu estar interessats a ajudar-me a dur endevant la meva candidatura, que he decidit posar a la vostre disposició , no només el meu temps per fer-ho el millor possible, si no una mica d'experiència en aquest joc, doncs pels qui no ho saben, vaig tenir un equip a primera divisió d'Andorra durant molt temps.
Dins de les meves opcions passen , la total col·laboració que intentarem tenir junt amb el seleccionador Nacional, al quin ja vaig tenir l'honor de donar el meu suport quan es va presentar com a candidat, i on el basquet de base ha d'estar directament lligat amb el primer equip a fi de fer pujar promeses que defenguin els colors del nortre petit però gran país.
Per fi dir , que tot i que no hauria de tenir un pes decissiu, que sóc d'Andorra, que soc andorrà i que tot i que quedi una mica nacionalista... SOC EL PRIMER INTERESSAT EN DEFENDRE ELS MEUS COLORS !!!
El meu equip és el Santa Coloma AND , pot semblar un nom de bot, però al darrera d'aquest equip només hi ha que jugadors andorrans, una opció difícil on el més important no és guanyar la lliga o jugar a primera , sinó intentar fer pujar un jovent per poder, en un futur, defendre la nostre selecció.
El meu nom el Jordi, encara que el meu nick sigui EdHipo.
Endavant doncs, i per una selecció sots-21 sana i amb futur ...
DEMANO EL VOSTRE VOT.
Gracies per endavant.