BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Discursos dels Candidats

Discursos dels Candidats (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
200065.2 in reply to 200065.1
Date: 11/1/2011 7:19:39 AM
Overall Posts Rated:
1616
Hola a todos...My name is Dimitris and i decided to ask for your vote for the upcoming elections...I started the game at season 15 from the V Greek category and into 3 seasons i lead my team at III category /www.buzzerbeater.com/team/27703/history.aspx

I spend a lot of time at Buzzerbeater so your U21 national team can rely on me...It's easy for me to find young talents...Let's lead ANDORRA at the top 10 countries...

You can send me a BB-Mail 24 hours a day for any questions...

Thank you for your time..!!!

Last edited by Demetrius at 11/1/2011 7:21:37 AM

This Post:
00
200065.3 in reply to 200065.1
Date: 11/3/2011 4:54:51 AM
Overall Posts Rated:
163163
Hola a todos,
Soy el manager del equipo Cuatro Gatos. Soy un usuario activo en estos temas y tengo una buena experiencia formando jugadores jóvenes para selecciones, que creo que es un punto importante a la hora de construir la U-21.
Como credenciales tengo a Luis Magariños (4545928), y a Meliton Genzola (7902802). A ambos los llevé primero a la U-21 y luego a la absoluta. No todo el mundo puede decir que ha hecho esto con dos jugadores de sus respectivos países. Además, entrené para la U-21 a Cecilio Valero Giménez (11869932) y Àlex Fraguas (13287239).
Andorra no es un país grande en cuanto a número de equipos, con lo cual es importante aprovechar los recursos de que se dispone. Para ello me comprometo a hacer una criba importante para buscar todos los candidatos para los diferentes puestos. A pesar de esto, soy consciente de las limitaciones que podremos tener en cuanto a aspirar a títulos. Pero eso no quita que con paciencia podamos construir una cierta base para abastecer en el largo plazo a la absoluta.
Estoy abierto a cualquier sugerencia. Os seguiré en el hilo de debate.

Last edited by Cuatro Gatos at 11/3/2011 8:42:32 AM

From: EdHipo
This Post:
00
200065.4 in reply to 200065.3
Date: 11/3/2011 11:08:15 AM
Overall Posts Rated:
66
Hola a tothom ,

Be, aquesta temporada he optat per consolidar-me com a seleccionador nacional de la Sots-21 .

Només dir a tots el que pogueu estar interessats a ajudar-me a dur endevant la meva candidatura, que he decidit posar a la vostre disposició , no només el meu temps per fer-ho el millor possible, si no una mica d'experiència en aquest joc, doncs pels qui no ho saben, vaig tenir un equip a primera divisió d'Andorra durant molt temps.

Dins de les meves opcions passen , la total col·laboració que intentarem tenir junt amb el seleccionador Nacional, al quin ja vaig tenir l'honor de donar el meu suport quan es va presentar com a candidat, i on el basquet de base ha d'estar directament lligat amb el primer equip a fi de fer pujar promeses que defenguin els colors del nortre petit però gran país.

Per fi dir , que tot i que no hauria de tenir un pes decissiu, que sóc d'Andorra, que soc andorrà i que tot i que quedi una mica nacionalista... SOC EL PRIMER INTERESSAT EN DEFENDRE ELS MEUS COLORS !!!

El meu equip és el Santa Coloma AND , pot semblar un nom de bot, però al darrera d'aquest equip només hi ha que jugadors andorrans, una opció difícil on el més important no és guanyar la lliga o jugar a primera , sinó intentar fer pujar un jovent per poder, en un futur, defendre la nostre selecció.

El meu nom el Jordi, encara que el meu nick sigui EdHipo.

Endavant doncs, i per una selecció sots-21 sana i amb futur ...

DEMANO EL VOSTRE VOT.

Gracies per endavant.

From: ruyrayd
This Post:
00
200065.5 in reply to 200065.4
Date: 11/4/2011 10:20:51 AM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Hola companys,

doncs crec que tots em coneixeu ja suficientmernt, considero que aquesta temporada va estar una mica de posada en contacte amb la U21 però aquesta que ve hauria d'ésser la definitiva per demostrar que podria portar la U21 amb un bon resultat... Vist els partits que tenim per davant el meu propòsit és guanyar 3 partits... aquesta seria a priori un bon campionat, tot i que mai se sap, podriem fer-ho millor...

Mantenc actualitzada la base de dades dels jugadors i vaig donant oportunitats en funció del seu entrenament i compromís per part dels managers.... Però considero que podem fer un gran campionat si continueu confiant en les meves possibilitats...

Estic a la vostra disposició per qualsevol cosa o dubte que requeriu...

Molta sort a la resta de candidats... especialment a Edhipo ;=)