BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND21]-Moldàvia

[AND21]-Moldàvia

Set priority
Show messages by
From: Marot
This Post:
00
165013.1
Date: 11/27/2010 8:35:59 PM
Overall Posts Rated:
916916
Bones gent ¡¡¡

Afrontem l'últim partit de campionat aquest dilluns i segurament impossible que el vegi... Mira que li vaig dir al Roures, no posis el partit dilluns que hi ha BB ¡

Com que realment hi ha poca participació i tampoc se que dir us deixo una delicatessen:

http://www.youtube.com/watch?v=wsKD9vKAZmY&feature=pl...

This Post:
00
165013.2 in reply to 165013.1
Date: 11/29/2010 1:44:25 PM
Overall Posts Rated:
916916
Gent surtim així:

Mirar endins/2-3

Folguera/Roura
Pico/Marti
Carrio/Timoteu
Cabedo/Marti
Murgadel/Picañol

Havera si hi ha sort tot i que Moldàvia té interiors més forts als nostres.

This Post:
00
165013.4 in reply to 165013.3
Date: 11/29/2010 8:43:43 PM
Overall Posts Rated:
916916
Una llàstima la veritat, acabo de veure el 3er i l'últim quart i no ha pogut ser.

Explicaré en general el plantejament d'avui. Ens tocava enfrontar-nos aquesta setmana contra un equip molt descompensat, tenen molt bons interiors perquè els entrenen, jugadors que deuen estar entre els nivells 12-15 en interiors(TI-DI-RE) i per altre banda tenen una manca clara d'exteriors, els que tenen són jugadors joves de 19 anys i nomes tenen 1 base de 21 amb garanties. A més són una selecció totalment descuidada per el seu seleccionador, surten sempre igual; Mirar endins i 3-2 jugant sempre amb un ala-pivot d'aler i en les posicions de suplents també.

Veient això dubtàvem de si jugar per fora o per dins, però per desgràcia aquesta setmana la forma del Roura era massa baixa com per apostar per un atac exterior i el Pico i el Carrió tampoc són encara grans anotadors. Donades aquestes situacions, hem apostat per jugar per dintre(utilitzant sempre el Carrió d'aler, tampoc tenim l'oportunitat de posar cap ala-pivot jugant d'aler perquè cap te secundaries com per intentar-ho) i en defensa hem arriscat amb la 2-3 sabent que ells per fora no tenen anotadors. La llàstima és que en la zona 2-3 al expulsar el Murgadel per temes de faltes, el nostre rebot i defensa interior ha baixat considerablement donat que els nostres suplents són massa joves.

S'ha de dir també que la lesió del seu base(l'únic passador seu) ha igualat una mica les coses, però tot i així la qualitat dels seus jugadors s'ha imposat sobretot en els interiors. Sempre hem quedarà el dubte de si la 2-3 ha funcionat donat que el Murgadel s'ha anat massa aviat, però suposo que ens haguéssim ressentit en rebot i defensa interior. Pel demes, no he convocat més jugadors, aquests eren els jugadors més ben preparats i entre el grup de 5-6 millors alguna aposta de joves en els suplents.

Malauradament no hem sumat cap victòria. Aquesta setmana intentaré fer balanç d'aquesta temporada, de les evolucions i del que farem fins a final de temporada que ja adelanto que jugarem amistosos sobretot per provar les noves tàctiques. Estic convençut que si haguéssim arribat al màxim entusiasme amb Moldàvia havent jugat relaxat amb Anglaterra i Irlanda segurament per diferència d'entusiasme hauríem guanyat, però també com vaig dir, hem tractat de competir al màxim de les nostres possibilitats i per això vam tractar de gastar tot l'entusiasme acumulat amb Anglaterra(equip molt superior a nosaltres i a Moldàvia) i va anar de ben poc fins a l'últim segon que no ens van guanyar, amb Irlanda vam ''tirar el partit'' jugant relaxat per tractar d'intentar-ho amb millors opcions contra Moldàvia tot i sabent que en aquest Europeu si es podia aspirar a algo era intentar guanyar 1 partit i poca cosa més.

Desconec com ho veieu vosaltres(la comunitat) des de fora,en definitiva com dic, s'accepten opinions, sobretot de com heu vist la sub21, segurament m’hauré equivocat en algunes coses, però crec que podem mirar amb optimisme cap al futur.

This Post:
00
165013.5 in reply to 165013.4
Date: 11/30/2010 10:52:12 AM
Overall Posts Rated:
3737
Objectivament, pitjor no es podia fer. Tot derrotes.
Ara, no sé quants jugadors hi ha a Andorra que puguin millorar el trist paper d'aquests.

Per exemple :
[Andorra] Miquel Moya (15129484)

Last edited by Berliner_2018 at 11/30/2010 11:00:55 AM

This Post:
00
165013.6 in reply to 165013.5
Date: 11/30/2010 7:04:39 PM
Overall Posts Rated:
916916
El jugador en qüestió és:

tir-abast-defensa exterior-conducció-penetració-pases-resistència suma en total 11 nivells.

7 habilitats sumen 11 nivells, et pots imaginar lo virtuós que és, que tingui un cert TI-DI-RE no justifica la convocatòria, és massa aviat per convocar-lo.
Ni tampoc teníem constància d’ell fins fa poc, en d'altres motius perquè quan nosaltres vam sortir elegits, no hi havia cap Excel amb llistat de jugadors i hem hagut de fer scouting bastant exhaustiu per cert, però sempre se'n pot colar algun. Ara com a mínim els jugadors estan apuntats la gran majoria, i es va fent un control d'ells.

Objectivament: La plantilla no tenia nivell per competir i tot i així vam estar a punt de guanyar a Anglaterra i per llàstima contra Moldàvia vam estar aprop. Ja vam dir que el Europeu esperances més aviat poques i a diferència d'altres temporades hi ha hagut millor gestió.

Objectivament, la col•laboració d'alguns managers ha estat més aviat ben poca, suposo que aquí el David tindrà la seva versió. Afortunadament si hi han managers interessats en els seus jugadors i la sub21 que han mostrat bastant col•laboració

Objectivament, dels 11 jugadors convocats, en una selecció mitjaneta de BB que tingui nivell per almenys poder passar a 2a fase de grups o intentar la classificació en el torneig de consolació entre els 32 primers, dels nostres jugadors saps quans en tindrien convocats?

-1 o cap. Nomes Roura podria i seria bastant prematur i Murgadel potser en la temporada que hagi fet 21 amb més entrenament. El ''nostre millor jugador'' Cabedo aquesta temporada estaria lluny de ser convocat en una selecció decent. Nomes mirat Moldàvia o Irlanda els nivells d'interiors que tenen.
Ah i sort el Roura l'hem reconduït en els entrenaments, sinó tindríem un jugador que nomes tindria DE-pases que no ens serviria absolutament per res donat que anotadors interiors més aviat pocs.

Igualment, jo no crec en el teu argument no tot és blanc o negre, pots dir obertament, que el teu disgust ve majoritàriament per no tenir convocat al teu jugador Arnau Vicient(15129462). Va tindre mala sort amb la lesió quan pensàvem comptar amb ell i així t'ho vaig dir, ara si està en forma potser té minuts en els amistosos. Ah per cert, l'has entrenat mai a 1 posició cosa molt habitual en jugadors de seleccions? Perque mirant els minuts mai ha fet 48 minuts en 1 partit.

Com vaig dir, en breus comentaré el que ha donat de si aquesta primera part de temporada, errors algun haurem comes, igual que d’encerts, però en general crec que s'ha millorat bastant la comunicació amb els managers sobre els seus jugadors, i la pròxima temporada o dintre de 2-3 es podrà veure els fruits de tindre bons jugadors i tindre un bon bloc.

PD: Objectivament del lloc 88 del ranking ara estem al 81 ;)

Last edited by Marot at 11/30/2010 7:13:56 PM

This Post:
11
165013.7 in reply to 165013.5
Date: 12/1/2010 4:40:50 AM
Overall Posts Rated:
801801
Objectivament, pitjor no es podia fer. Tot derrotes.
Ara, no sé quants jugadors hi ha a Andorra que puguin millorar el trist paper d'aquests.

Per exemple :
[Andorra] Miquel Moya (15129484)
Amb el comentari que faré a continuació potser m'acabo de guanyar l'antipatia d'algun mànager andorrà més, però és el que realment penso.

Objectivament, ahahahahaha, has estat el pitjor mànager (amb moltíssima diferència) en col·laboració amb l'staff de la selecció ANDu21. Has estat l'ÚNIC que no ha contestat a cap dels BB-Mails que he enviat per fer l'scouting, l'únic; objectivament no sé si és cap mèrit això...

Objectivament, el seleccionador l'única cosa que pot fer en el partits és col·locar en l'alineació els jugadors andorrans de 21 anys o menys que vosaltres, majoritàriament mànagers andorrans, heu estat entrenant. Per tant, el "pitjor no es podia fer" és una valoració bastant desencertada i centrar-se en un aspecte de la temporada on vosaltres sou protagonistes indirectes no és massa adient.

Objectivament, la nostra feina, com ja es va dir des del minut 1, no era guanyar partits, era formar una bona base de jugadors i assessorar els entrenaments pel bon futur de la selecció u21 i absoluta, cosa que estem en el camí de fer, però falta molt i és necessària la implicació de TOTS els mànagers.

OBJECTIVAMENT:

Balanç positiu
- Cròniques dels pre-partits.
- Anàlisis post-partit en el seu propi fil, amb explicacions del perquè s'ha fer una cosa i no una altra.
- Guia del joc al fòrum.
- S'ha evitat la pèrdua d'almenys un jugador futurible per la selecció i ara està entrenant en comptes de passar a ser un més d'un equip bot.
- Seguiment dels nous usuaris andorrans al joc.
- Entrenament assessorat jugador per jugador.
- Disponibilitat en qualsevol moment i moltes ganes d'engrescar el fòrum i el seguiment de les seleccions.
- ... (La vostra opinió)

Balanç negatiu
- "Tot derrotes", de moment.
- Poca implicació d'algun mànager.
- ... (La vostra opinió)

No objectivament, trobo el teu missatge molt oportunista, ara que han acabat els partits oficials és quan dones una opinió gens fonamentada i a més aportes un jugador andorrà futurible. Seria tristíssim, però molt trist, que tinguessis coneixement d'aquest jugador des de fa temps i ara ho hagis dit; et penses que els perjudicats som l'staff u21, però l'únic que hi perd és la teva pròpia selecció. A tot això, també tenies el fil corresponent per donar la teva opinió dels partits, t'animo a donar alguna explicació constructiva més extensa de 2 línies demostrant aquest "pitjor no es podia fer".

Objectivament, sobre el jugador exposat no diré res, ja ho ha dit en Marot.

No objectivament, almenys jo sé que no tinc la teva simpatia com a membre de l'staff andorrà, ni com a mod d'Andorra, i segurament ni com LA del joc ni com a mànager, però m'és ben igual.
Desconec la teva edat, però la maduresa que mostren els teus missatges al fòrum és molt pobre (parlo del que mostres a BuzzerBeater, no parlo de la teva vida real). Com t'he dit, la teva actitud només perjudica la selecció andorrana u21 ara, i més tard l'absoluta, però tu mateix, ves fent, no acabaràs amb la meva paciència a BB. A tu potser et resulta graciós tot aquest tema, no ho sé, però qui perd no és qui tu et penses.

I per últim, subjectivament, no et preocupis, ja sé que ara t'amagaràs a la teva cova uns quants dies, no contestaràs aquest missatge i continuaràs sense contestar BB-Mails, com ja has fet en més d'una ocasió. D'aquí uns dies suposo que tornaràs a deixar-te veure pel fòrum per llençar la següent pedreta gens constructiva. Ànims.

Salutacions a tots.

Last edited by dpalom02 at 12/1/2010 4:49:36 AM

This Post:
00
165013.8 in reply to 165013.7
Date: 12/1/2010 11:05:26 AM
Overall Posts Rated:
3737
"Actitud infantil" seria pensar que estic disconforme amb la feina dels "seleccionadors" sub-21 perquè no convoquen un jugador de la meva plantilla. Senyors, com si no el voleu convocar mai :-)
Mai he contestat als mails d'un tal david_pal perque considero injust que se'm censuri, quan ells poden escriure els missatges lliurement (com acabem de veure). No m'agrada la censura, ni els censuradors. Ja li vaig escriure al teu "cap" seleccionador. Tots els meus comentaris han estat inofensius. Teniu la cua de palla.
Repasseu el missatge que he escrit abans (veig que "objectivament" us ha fet molta gràcia) i veureu que no té cap mala intenció. Dic que és "normal" el resultat amb els jugadors que hi ha. Sobre el jugador que vaig posar, no em va costar ni 10 minuts trobar-ne algun repassant els 2 drafts anteriors.
Si els que llegeixen el forum no s'animen a participar, potser (POT SER) serà perquè a la mínima que s'escriu un comentari et cauen 50 linies "atacants". I si no, que es manifestin. Només indicava que POTSER la feina de scout i provar diferents jugadors es podia millorar... (amb perdó?).
Torno a la cova berlinesa que fa fred.

Last edited by Berliner_2018 at 12/1/2010 11:09:04 AM

This Post:
11
165013.9 in reply to 165013.8
Date: 12/2/2010 5:59:10 AM
Overall Posts Rated:
801801
Bé, és la teva opinió i molt respectable, punt.

Sobre el tema de la censura no et diré res més, ja t'ho vaig dir tot aquí: (155300.52).
Tens accés a les regles del fòrum, si creus que algun missatge les viola només ho has de dir al moderador o si no vols a aquest doncs a un GM (via BB-Mail), no té més.

De totes maneres, és una llàstima que no sàpigues o no vulguis diferenciar la feina que puc arribar a fer com a Moderador de la feina que faig com a Scout de la teva pròpia selecció...

Cadascú que es formi la seva pròpia opinió.

Sort!

This Post:
11
165013.10 in reply to 165013.8
Date: 12/2/2010 12:54:42 PM
Overall Posts Rated:
916916
Bé, nosaltres respectem la teva opinió, però no la compartim.

Ara bé, has de reconeixer que tots els teus comentaris fent referència la sub21 i al nostre staff han estat en un to a vegades molt irònic i gens positiu cosa que no ens ha agradat del tot, no pel contingut sinò per les formes.

Aquesta nit tindre una estona ja per comentar en general com veig la sub21, evolució jugadors en tots els sentits i altres aspectes.

Per cert, s'ha concertat un amistos per aquest dilluns, fins la pròxima temporada cada dilluns anirem disputant partits i donant minuts a jugadors nous possiblement.

From: ruyrayd
This Post:
00
165013.11 in reply to 165013.10
Date: 12/5/2010 1:28:59 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Bé, no vull fer llenya de l'arbre caigut... no crec ke les coses s'hagin fet tan malament... Es cert ke a vegades la, diguem-ne
"prepotència" d'algun membre de l'staff pot fins i tot crear mala maror al pais... com es el cas, i en el que recolço totalment la posició de ahahahahaha... ja que si jo he arribat a rebre un mail en el ke m'exigien ke poses als jugadors novells a jugar en plena lliga i en partits on realment no es poden posar si es vol competir amb una mínima de decència, per molt ke diguin....

En un altre ordre de coses, també vul fer la réplica per la meva part, ja ke s'ha parlat de mi en aquest fil i del meu poc compromís, vull deixar constància ke es totalment mentida... i ke no vull ke la vostra tasca (si no era l'esperada) me la vulgueu fotre a mi per sobre només pel fet de ke no m'hagi posat a entrenar uniposicionalment, ja que, per molt ke diguin, a mi personalment no m'agrada, tot i ke es de cap ke a una posició s'entreni més ràpid..., i us ho vaig deixar clar des del principi... A més, tant ke se us omple la boca amb el Vergé per criticar... ha tingut 7 pujades des del passat 15 d'octubre ke es el darrer mail ke he pogut comprovar d'enviament d'habilitats al Palo (gran sobrenom sens dubte..., fent honor al ke diu ahahahahaha sobre les censures)

En fi, ke com he dit sempre ja us ho fareu... Ahh si, per acabar només dir ke sembla increïble ke us sentiu orgullosos només pel fet de ke convocareu amistosos... Això espero, tot i ke crec ke es la vostra feina i no hauriem de felicitar-vos per això... i si criticar-vos kuan no la feu...

I una darrera cosa ke us haurieu de fer mirar... Com pot ser ke Xtc tingui mes vots en l'absoluta 11 ke vosaltres 8 i un 91 % de la comunitat li faci costat?? Jo tinc les claus d'això i sincerament només s'ha de donar les gràcies a Xtc per haver-se integrat tan ràpidament al pais i a la nostra manera de veure el joc, adaptant-se i sense criticar a ningú... Sospito kuans vots us emportareu si us torneu a presentar.... ¿4?

Last edited by ruyrayd at 12/5/2010 1:32:08 PM