Objectivament, pitjor no es podia fer. Tot derrotes.
Ara, no sé quants jugadors hi ha a Andorra que puguin millorar el trist paper d'aquests.
Per exemple :
[Andorra] Miquel Moya (15129484)
Amb el comentari que faré a continuació potser m'acabo de guanyar l'antipatia d'algun mànager andorrà més, però és el que realment penso.
Objectivament, ahahahahaha, has estat el pitjor mànager (amb moltíssima diferència) en col·laboració amb l'staff de la selecció ANDu21. Has estat l'ÚNIC que no ha contestat a cap dels BB-Mails que he enviat per fer l'scouting, l'únic; objectivament no sé si és cap mèrit això...
Objectivament, el seleccionador l'única cosa que pot fer en el partits és col·locar en l'alineació els jugadors andorrans de 21 anys o menys que vosaltres, majoritàriament mànagers andorrans, heu estat entrenant. Per tant, el "pitjor no es podia fer" és una valoració bastant desencertada i centrar-se en un aspecte de la temporada on vosaltres sou protagonistes indirectes no és massa adient.
Objectivament, la nostra feina, com ja es va dir des del minut 1, no era guanyar partits, era formar una bona base de jugadors i assessorar els entrenaments pel bon futur de la selecció u21 i absoluta, cosa que estem en el camí de fer, però falta molt i
és necessària la implicació de TOTS els mànagers.
OBJECTIVAMENT:
Balanç positiu- Cròniques dels pre-partits.
- Anàlisis post-partit en el seu propi fil, amb explicacions del perquè s'ha fer una cosa i no una altra.
- Guia del joc al fòrum.
- S'ha evitat la pèrdua d'almenys un jugador futurible per la selecció i ara està entrenant en comptes de passar a ser un més d'un equip bot.
- Seguiment dels nous usuaris andorrans al joc.
- Entrenament assessorat jugador per jugador.
- Disponibilitat en qualsevol moment i moltes ganes d'engrescar el fòrum i el seguiment de les seleccions.
- ... (La vostra opinió)
Balanç negatiu- "Tot derrotes", de moment.
- Poca implicació d'algun mànager.
- ... (La vostra opinió)
No objectivament, trobo el teu missatge molt oportunista, ara que han acabat els partits oficials és quan dones una opinió gens fonamentada i a més aportes un jugador andorrà futurible. Seria tristíssim, però molt trist, que tinguessis coneixement d'aquest jugador des de fa temps i ara ho hagis dit; et penses que els perjudicats som l'staff u21, però l'únic que hi perd és la teva pròpia selecció. A tot això, també tenies el fil corresponent per donar la teva opinió dels partits, t'animo a donar alguna explicació constructiva més extensa de 2 línies demostrant aquest "pitjor no es podia fer".
Objectivament, sobre el jugador exposat no diré res, ja ho ha dit en Marot.
No objectivament, almenys jo sé que no tinc la teva simpatia com a membre de l'staff andorrà, ni com a mod d'Andorra, i segurament ni com LA del joc ni com a mànager, però m'és ben igual.
Desconec la teva edat, però la maduresa que mostren els teus missatges al fòrum és molt pobre (parlo del que mostres a BuzzerBeater, no parlo de la teva vida real). Com t'he dit,
la teva actitud només perjudica la selecció andorrana u21 ara, i més tard l'absoluta, però tu mateix, ves fent, no acabaràs amb la meva paciència a BB. A tu potser et resulta graciós tot aquest tema, no ho sé, però qui perd no és qui tu et penses.
I per últim, subjectivament, no et preocupis, ja sé que ara t'amagaràs a la teva cova uns quants dies, no contestaràs aquest missatge i continuaràs sense contestar BB-Mails, com ja has fet en més d'una ocasió. D'aquí uns dies suposo que tornaràs a deixar-te veure pel fòrum per llençar la següent pedreta gens constructiva. Ànims.
Salutacions a tots.
Last edited by dpalom02 at 12/1/2010 4:49:36 AM