però crec que com a LA, hauries de donar preferència a la teva feina com a LA als foros, i això pot repercutir en menys dedicació a la nostra selecció, tot i que se que em diràs que es pot compatibilitzar perfectament amb el càrrec de seleccionador...
Bé, ja sabia jo que sortiria el tema del LA... ;)
Mireu, el temps és molt relatiu, i si està ben distribuït n'hi ha per fer-ho tot. Tot depèn de les hores que estigui cadascú connectat a BB. Jo normalment al dia hi estic una mitjana de 5 hores (fora de treball), alguns dies més, altres menys, i amb aquest temps diari en tinc de sobres per portar la selecció andorrana amb la màxima dedicació.
Com a usuari de BB tinc una quota de temps per a cada cosa:
- Sóc LA de català.
- Sóc moderador del fòrum andorrà.
- Sóc moderador del fòrum d'ajuda català.
Aquestes són les meves tasques, de les quals dues gairebé són inoperants (moderador als fòrums) per la baixa afluència i participació en aquests fòrums.
Respecte de la feina d'LA. És cert que requereix la seva dedicació i el seu temps, però no té perquè restar temps d'altres coses a BB. Per exemple avui han sortit dues notícies ben parides referents a la nova temporada 13; doncs bé, ja estan traduïdes, i la meva dedicació ha estat d'uns 40 minuts d'avui, no de cada dia. La demés tasca d'La va sorgint durant la temporada, però ni molt menys em restaria temps, justament ara és quan hi ha més feina per traduir (són aquestes mega notícies de presentació de la temporada) i ja està feta; la resta de la feina és traduir petites frases que van sorgint durant la temporada amb les noves implementacions que fan els BB, i no és cada dia, és molt de tant en tant, i també alguna que altra notícia.
Vull aclarir aquest aspecte perquè no vull que es faci veure que per ser LA no tindré la dedicació necessària per la selecció; ans al contrari, com ja he dit passo moltes hores diàries a BB, i la quota de temps per la selecció seria molt important.
Puc dir clarament que si no creiés que tinc temps a BB per dur la selecció andorrana amb la màxima dedicació directament no em presentaria, no seria just pels demés candidats. De fet ja he anat buscant jugadors andorrans pel món BB, trobant algun bastant interessant.
Espero que quedi clar aquest tema, com ja veieu la dedicació que hi penso donar serà màxima.
Dir que tinc molta il·lusió és dir poc! Des de la temporada 5, on va guanyar les eleccions en Calcy, que vinc presentant-me a les eleccions d'andorra sempre que he previst que tindria temps!
Last edited by dpalom02 at 6/30/2010 4:25:38 PM