BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Fil de Debat Electoral

Fil de Debat Electoral (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: ruyrayd
This Post:
00
148732.2 in reply to 148732.1
Date: 6/30/2010 12:29:08 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Doncs comença la participació als foros de totes les temporades... Amb l'elecció del seleccionador...

No m'agrada que nosaltres, o molts de nosaltres nomès participem als foros quan son eleccions... No ho dic per tu David_Palo, que portes ja un parell o tres de temporades apropant-te pel nostre pais... No és el cas per exemple de i1337, al qual no havia vist a la meva vida a BB...

Personalment, ja se que et fa molta ilusió, david, el portar la selecció, i crec que series un bon seleccionador, no ho dubto, però crec que com a LA, hauries de donar preferència a la teva feina com a LA als foros, i això pot repercutir en menys dedicació a la nostra selecció, tot i que se que em diràs que es pot compatibilitzar perfectament amb el càrrec de seleccionador... Però crec que si una persona es dedica a portar una selecció, sigui gran, mitjana o petita, s'ha de dedicar quasi única i exclusivament a allò, deixant a vegades fins i tot el teu propi ekip de costat...

Com a anotació, us diré a tots el votants potencials... Que mentre he estat seleccionador U20 a HT, els meus resultats esportius personals al joc (dic com a personals els del meu equip) han sigut els pitjors de l'història del meu equip, ja que pot ser he dedicat moltes (i compteu que no dic massa, perquè mai son massa) hores a la selecció.

Last edited by ruyrayd at 6/30/2010 12:29:55 PM

From: rafera
This Post:
00
148732.4 in reply to 148732.3
Date: 6/30/2010 1:40:30 PM
Overall Posts Rated:
1212
uff dificil elecció, el que si que espero és que el que guanyi ho fasi el millor possible ;).

Sort a tots i que sapigeu que conteu amb mi per el que es necesiti.

To: Xtc
This Post:
00
148732.5 in reply to 148732.3
Date: 6/30/2010 1:43:29 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
L'equip a HT, ja el tinc format, ja estic a on volia estar, i a partir d'aki l'unic ke faré serà intentar mantenir-me... En akesta temporada, a BB, volia afrontar el repte de guanyar Lliga o Copa... Tot i així, com ja he explicat, si surto escollit, deixaré de banda el meu ekip tant a BB com a HT i em dedicaré única i exclusivament a la selecció...
Tot i així, serà elemental pel meu projecte el continuar participant en HT a la federació espanyola de Buzzerbeater a HT, ja que d'allà sortirà el meu staff.

Puc prometre, ke em passo al dia 9 hores a la feina, connectat a Internet, i en akest cas, si surto escollit, connectat a BB, així mateix, quan arribo a casa encara tinc mono i continuo més hores connectat... Per tant, puc assegurar via directa amb el seleccionador, i contestar tot allò ke s'em demani immediatament dintre del horari de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 i de 15.00 a 20.00 h, i els caps de setmana indistintament de l'hora que sigui...

Pd. Ja m'extranyava no veure't per aki. Benvingut i ke tinguis sort ;=)

Last edited by ruyrayd at 6/30/2010 1:48:44 PM

This Post:
00
148732.6 in reply to 148732.3
Date: 6/30/2010 1:56:50 PM
Overall Posts Rated:
801801
però crec que com a LA, hauries de donar preferència a la teva feina com a LA als foros, i això pot repercutir en menys dedicació a la nostra selecció, tot i que se que em diràs que es pot compatibilitzar perfectament amb el càrrec de seleccionador...
Bé, ja sabia jo que sortiria el tema del LA... ;)

Mireu, el temps és molt relatiu, i si està ben distribuït n'hi ha per fer-ho tot. Tot depèn de les hores que estigui cadascú connectat a BB. Jo normalment al dia hi estic una mitjana de 5 hores (fora de treball), alguns dies més, altres menys, i amb aquest temps diari en tinc de sobres per portar la selecció andorrana amb la màxima dedicació.

Com a usuari de BB tinc una quota de temps per a cada cosa:
- Sóc LA de català.
- Sóc moderador del fòrum andorrà.
- Sóc moderador del fòrum d'ajuda català.

Aquestes són les meves tasques, de les quals dues gairebé són inoperants (moderador als fòrums) per la baixa afluència i participació en aquests fòrums.

Respecte de la feina d'LA. És cert que requereix la seva dedicació i el seu temps, però no té perquè restar temps d'altres coses a BB. Per exemple avui han sortit dues notícies ben parides referents a la nova temporada 13; doncs bé, ja estan traduïdes, i la meva dedicació ha estat d'uns 40 minuts d'avui, no de cada dia. La demés tasca d'La va sorgint durant la temporada, però ni molt menys em restaria temps, justament ara és quan hi ha més feina per traduir (són aquestes mega notícies de presentació de la temporada) i ja està feta; la resta de la feina és traduir petites frases que van sorgint durant la temporada amb les noves implementacions que fan els BB, i no és cada dia, és molt de tant en tant, i també alguna que altra notícia.

Vull aclarir aquest aspecte perquè no vull que es faci veure que per ser LA no tindré la dedicació necessària per la selecció; ans al contrari, com ja he dit passo moltes hores diàries a BB, i la quota de temps per la selecció seria molt important.

Puc dir clarament que si no creiés que tinc temps a BB per dur la selecció andorrana amb la màxima dedicació directament no em presentaria, no seria just pels demés candidats. De fet ja he anat buscant jugadors andorrans pel món BB, trobant algun bastant interessant.

Espero que quedi clar aquest tema, com ja veieu la dedicació que hi penso donar serà màxima.

Dir que tinc molta il·lusió és dir poc! Des de la temporada 5, on va guanyar les eleccions en Calcy, que vinc presentant-me a les eleccions d'andorra sempre que he previst que tindria temps!

Last edited by dpalom02 at 6/30/2010 4:25:38 PM

This Post:
00
148732.9 in reply to 148732.8
Date: 6/30/2010 5:20:07 PM
Overall Posts Rated:
801801
Com diu Xtc: això de tenir un staff de fora i a sobre possiblement el d'Espanya...

Jo per la meva part m'inclino més per la proposta de que la selecció sigui un quelcom familiar, que quedi entre els que la seguim i que poguem xerrar i discutir sobre qualsevol aspecte nosaltres mateixos. Andorra és un país petit, amb pocs usuaris, doncs què millor que la selecció quedi entre aquests usuaris. Seria una selecció de petit comité, la qual cosa no vol dir que les fites que es puguin aconseguir siguin conformistes.

I aquesta és la meva proposta.

This Post:
00
148732.10 in reply to 148732.9
Date: 6/30/2010 7:24:27 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
El que vull dir amb que comptaria a l'ajuda del possible staff d'Espanya, no era que compti amb persones físiques de moment estructurades en un staff, ni que l'staff espanyol ens controli els jugadors... sinó que rebria consells de primera mà de la gent que ara porta la U21 i s'ha presentat a l'absoluta, i fins i tot a la federació podria arribar a comptar amb un grup de gent que podrien arribar a formar un staff...
Per molt que ens capfiquem, portar la selecció una persona sola jo crec que no és viable, i crec que s'haurien de repartir les tasques ja que sinó s'escapen moltes variables, a part d'això, no garantitza de res tenir els millors consells, sinó es pot dedicar el temps complet a recollir i analitzar la feina realitzada, i no fer servir aquestes hores per haver de buscar i recopilar tota aquesta informació que no pertoca a la feina d'un seleccionador sinò a la dels scouts i ajudants del seleccionador.