BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Discursos dels Candidats

Discursos dels Candidats (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
148731.2 in reply to 148731.1
Date: 6/28/2010 4:12:34 PM
Overall Posts Rated:
801801
Hola gent, sóc en david_palo i tinc la intenció de ser el proper seleccionador nacional d'Andorra, si vosaltres m’ho permeteu, és clar. Encara que sé que serà molt difícil.

Em presento una mica.
Sóc en david_palo, mànager d’Alcardete Sport (76387); ja fa més de 8 temporades que estic a BB i penso que la meva evolució ha estat molt positiva dins d’aquest joc. De fet ara és quan estic en un moment de maduresa òptima en el joc que abans no tenia, ara és quan entenc moltes coses que abans no comprenia.
Sóc bastant actiu als fòrums espanyols i català, com alguna vegada m’haureu pogut llegir, i sobretot últimament al fòrum andorrà, a més de ser LA (traductor del joc) de Català. Hi dedico bastant de temps a BB.

Us passo a dir el que penso fer si surto seleccionador.

Equip.
La veritat és que el meu equip serè jo mateix, per desgràcia o mala sort Andorra té pocs usuaris i pocs equips actius, per tant la tasca d'scouting es fa sobradament. Tot i que no descarto qualsevol tipus de col·laboració.
La meva idea com a seleccionador és fer una selecció familiar, tenint en compte totes les vostres opinions en qualsevol aspecte de la selecció. Parlant s'entèn tothom.

Participació.
Voldré fer una selecció de tots vosaltres, on tothom tingui un què a dir, tothom serà escoltat, no tindré cap problema en escoltar les vostres propostes i posar-les en pràctica. Sé més que ningú que és la vostra selecció, per això voldré que tots participem en fer-la el màxim de competitiva.
Voldré potenciar el fòrum nacional andorrà, ja que sempre està bastant mort i on només participen 3 o 4, us voldré engrescar amb la selecció i que tots podem dir la nostra. Si més no, crearé el fil corresponent per a cada partit de la selecció, fent una prèvia mínimament decent i, si la participació acompanya, una porra.

Objectius.
No em vull marcar cap objectiu, simplement fer un bon treball reforçat per la constàcia, la dedicació i la comunicació, i seguir la bona línia que fins ara ha dut la selecció.
Com a seleccionador us comunicaré quines són les necessitats de la selecció i us faré saber tot allò que hi manca, us aconsellaré sobre el ritme d’entrenament a seguir sobre aquells jugadors seleccionats per fer una selecció encara millor, parlaré amb els mánagers dels jugadors seleccionats sobre el planing d'entrenament a seguir. En aquestes temporades he entrenat de tot tipus de jugadors i sé el que pot necessitar cada jugador.

Per una selecció de tots.

Si creus que sóc el candidat ideal, només m'has de votar. Ànims!! sé que és difícil aconseguir vots a Andorra, però com veieu sóc bastant tossut, és el que tinc... ;)

Molta sort a tots els candidats i gràcies.

Si teniu qualsevol qüestió no dubteu en preguntar.

This Post:
00
148731.3 in reply to 148731.2
Date: 6/29/2010 5:37:25 PM
Overall Posts Rated:
11
Hola a tots, estic i1337 i tinc la intenció de ser l'entrenador d'Andorra NT per diverses raons. Però primer ... una mica sobre mi.

Jo sóc l'entrenador de l'equip de St.HaLR (33541) .. crec que el meu nivell de joc en BB ha augmentat molt durant les 4 temporades que he estat endins ... Jo treball dur per accedir cada dia i treballant en el meu equip , que he de fer el mateix amb el NT Andorra. En la meva opinió, he arribat a una maduresa molt bo en aquest joc. Sé com manejar el meu equip i sé com aprendre. Pas el temps en els fòrums i tinc una gran dedicació al meu equip. Ara ... els meus valors com a entrenador.

Equip

Jo simplement vull guanyar jocs. Vaig a escollir el millor equip disponible dels jugadors disponibles, i organitzar un equip per dominar els altres. Tot i que Andorra no disposa de massa equips o usuaris actius, jo faré tot el possible amb aquestes seleccions. La formació vaig posar aquí serà gran. Escoltes que siguin necessàries.

Països participants

Tots són benvinguts a donar-me idees ... no importa el que vostè està en la divisió o la seva rang. Vaig a prendre tot en compte. També animo a tots a utilitzar els fòrums, ja que són molt morts en aquest país, que vaig a esperar a canvi. Faré les discussions sobre les coses importants. Espero que vostès s'uneixin a la diversió.

Gols

Els meus objectius de l'equip són simples. Millorar l'equip. Faré el meu millor per a tothom al país i el NT Andorra. M'agradaria fer un bon treball amb l'ajuda de tots en el país amb les idees. Vaig a tractar de millorar els jugadors en el nostre equip i donant idees sobre com entrenar els jugadors per al futur. Ja he entrenat a molts jugadors a un gran nivell. Faré el meu millor esforç.

Si desitja un gran candidat que portin l'equip a la victòria ... votin per mi! Felicitats a tots els altres candidats.

Bona sort!

Estic obert a les preguntes o dubtes si ho desitja.

Last edited by OpTic Nadeshot at 6/29/2010 7:35:45 PM

From: ruyrayd
This Post:
00
148731.4 in reply to 148731.3
Date: 6/30/2010 12:19:56 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Hola companys andorrans, amb els quals portem des de l'inici de Buzzerbeater a Andorra com a pais,

suposo que em coneixereu sobradament, però per si de cas hi ha algun nou, passaré a presentar-me:

Soc el manager de Revolta Culé, B.C., com us he comentat anteriorment porto no se ni quantes temporades a Buzzerbeater... des que va arribar aquest joc a Andorra... Al meu palmarés en tinc dues Lligues d'Andorra, i tres Copas d'Andorra, amb 1 doblet inclòs, fins que Lost va començar a fitxar tios que cobren un sou estratosfèric xDD i vaig decidir que aquesta no era la manera de competir que m'agrada... Tot i així, gràcies a l'ajuda de Fotocopiator, estic intentant crear un equip des de 0 per tal de treure l'hegemonia de Lost en la present temporada, o al menys de cara a dues temporades...
Soc una persona completament responsable, està malament que ho digui jo, però mai he deixat un projecte a mitges... I sempre que m'he compromés ho he estat fins al final, encara que això em faci treure temps d'altres coses més importants. També puc presumir d'haver creat un equip de treball a Hattrick amb el qual vam aconseguir en primer lloc profesionalitzar l'staff de la selecció U20 de HT, i en el segon mandat, aconseguir la classificació pel Mundial, el que seria la 2a. Fase del Mundial.

Equip
Em sembla que podria dir que soc l'unica persona, ara mateix, que pot portar un staff professionalitzat al Principat, es tractaria del mateix staff que es presenta i sortira escollit, diria, a la Selecció Espanyola... Podeu pensar que això pot crear un conflicte d'interessos, però ja us puc dir que això no serà així, ja que des d'aquest staff, ens ensenyaran a tots el andorrans que vulguin interessar-se, la manera de portar una selecció des del més alt nivell i, és clar, nosaltres l'adequaríem a la nostra forma de pensar i, sobre tot, al nostre petit pais.

Participació
Qui vulgui adherir-se, que espero que siguin molts, seràn benvinguts i segur que entre tots arribarem a una selecció molt més andorrana, i de tots el usuaris, tot i que ja se que quan venen mal donades tots nosaltres ens interessem més que quan venen bén donades, per això demano principalment que participeu... Si voleu Porres, tindreu porres, si voleu que hi hagi prèvia de cada partit, en tindreu... Nomès cal que anem tots a una i participem més dels foros i de la nostra, la vostra selecció.

Objectius

A priori, que no passi el que està passant amb la U21 (amb tots els respectes per al seleccionador, no es pot permetre que una persona que no sapigui bén be portar el seu equip, se li donin el mànegs de la selecció), que es mantingui la tensió del càrrec i sobre tot la responsabilitat... Personalment soc una persona molt perfeccionista... I esteu segurs que si m'escolliu, us sentireu tant o més orgullosos de tenir aquesta selecció com a la millor temporada de Cagallo... Malauradament, si Cagallo no continua és per manca de temps, però esteu segurs que la feina es continuarà fent igual de bé, i espero que millor que l'ha fet ell... Tot i que gràcies a ell, hem situat molt be a Andorra en el mon de BB.

Per tant, si voleu una persona responsable, obert a crítiques i sobre tot obert a tot tipus d'opinions (les alineacions del Mundial que ens vem classificar a HT les fèiem entre tots...), a més d'aprendre perquè les properes eleccions pogueu ser qualsevol de vosaltres el que sigui seleccionador, mantenint la tasca i amb uns coneixements del joc que podreu aplicar al vostre equip... No dubteu... El vot s'ha de quedar a Andorra... Heu de votar-me perquè no us decebré.