Hola gent, sóc en david_palo i tinc la intenció de ser el proper seleccionador nacional d'Andorra, si vosaltres m’ho permeteu, és clar. Encara que sé que serà molt difícil.
Em presento una mica.Sóc en david_palo, mànager d’Alcardete Sport
(76387); ja fa més de 8 temporades que estic a BB i penso que la meva evolució ha estat molt positiva dins d’aquest joc. De fet ara és quan estic en un moment de maduresa òptima en el joc que abans no tenia, ara és quan entenc moltes coses que abans no comprenia.
Sóc bastant actiu als fòrums espanyols i català, com alguna vegada m’haureu pogut llegir, i sobretot últimament al fòrum andorrà, a més de ser LA (traductor del joc) de Català. Hi dedico bastant de temps a BB.
Us passo a dir el que penso fer si surto seleccionador.
Equip.La veritat és que el meu equip serè jo mateix, per desgràcia o mala sort Andorra té pocs usuaris i pocs equips actius, per tant la tasca d'scouting es fa sobradament. Tot i que no descarto qualsevol tipus de col·laboració.
La meva idea com a seleccionador és fer una selecció familiar, tenint en compte totes les vostres opinions en qualsevol aspecte de la selecció. Parlant s'entèn tothom.
Participació.Voldré fer una selecció de tots vosaltres, on tothom tingui un què a dir, tothom serà escoltat, no tindré cap problema en escoltar les vostres propostes i posar-les en pràctica. Sé més que ningú que és la vostra selecció, per això voldré que tots participem en fer-la el màxim de competitiva.
Voldré potenciar el fòrum nacional andorrà, ja que sempre està bastant mort i on només participen 3 o 4, us voldré engrescar amb la selecció i que tots podem dir la nostra. Si més no, crearé el fil corresponent per a cada partit de la selecció, fent una prèvia mínimament decent i, si la participació acompanya, una porra.
Objectius.No em vull marcar cap objectiu, simplement fer un bon treball reforçat per la constàcia, la dedicació i la comunicació, i seguir la bona línia que fins ara ha dut la selecció.
Com a seleccionador us comunicaré quines són les necessitats de la selecció i us faré saber tot allò que hi manca, us aconsellaré sobre el ritme d’entrenament a seguir sobre aquells jugadors seleccionats per fer una selecció encara millor, parlaré amb els mánagers dels jugadors seleccionats sobre el planing d'entrenament a seguir. En aquestes temporades he entrenat de tot tipus de jugadors i sé el que pot necessitar cada jugador.
Per una selecció de tots.
Si creus que sóc el candidat ideal, només m'has de votar. Ànims!! sé que és difícil aconseguir vots a Andorra, però com veieu sóc bastant tossut, és el que tinc... ;)
Molta sort a tots els candidats i gràcies.
Si teniu qualsevol qüestió no dubteu en preguntar.