Hola gent, sóc en david_palo i tinc la intenció de ser el proper seleccionador u-21 d’Andorra, si vosaltres m’ho permeteu, és clar.
Em presento una mica.Sóc en david_palo, mànager d’Alcardete Sport
(76387); ja fa 8 temporades que estic al BB i penso que la meva evolució ha estat molt positiva dins d’aquest joc. De fet sóc bastant actiu als foros nacionals i català, com alguna vegada m’haureu pogut llegir, a més de ser LA de Català. Hi dedico bastant de temps.
Us passo a dir el que penso fer si surto seleccionador.
Equip.La veritat és que el meu equip serè jo mateix, per desgràcia o mala sort Andorra té pocs usuaris i pocs equips actius, per tant la tasca d'scouting es fa sobradament, i més amb els menors de 21 anys.
La meva idea com a seleccionador és fer una selecció familiar, tenint en compte totes les vostres opinions en qualsevol aspecte de la selecció.
Participació.Voldré fer una selecció de tots volaltres, on tothom tingui un què a dir, tothom serà escoltat, no tindré cap problema en escoltar les vostres propostes i posar-les en pràctica. Sé més que ningú que és la vostra selecció, pero això voldré que tots participem en fer-la el màxim de competitiva.
Voldré potenciar el foro nacional andorrà, ja que sempre està bastant mort i on només participen 3 o 4, us voldré engrescar amb la selecció i que tots podem dir la nostra. Si més no, crearé el fil corresponent per a cada partit de la selecció u-21, fent una prèvia i si la participació acompanya, una porra.
Objectius.No em vull marcar cap objectiu, simplement fer un bon treball reforçat per la constàcia, la dedicació i la comunicació, i seguir la bona línia que fins ara ha dut la selecció.
Com a seleccionador us comunicaré quines són les necessitats de la selecció i us faré saber tot allò que hi manca, us aconsellaré sobre el ritme d’entrenament a seguir sobre aquells jugadors seleccionats per fer una selecció encara millor, parlaré amb els mánagers dels jugadors seleccionats sobre el planing d'entrenament a seguir.
Per una selecció de tots.
Si creus que sóc el candidat ideal, només m'has de votar. Ànims!!
Molta sort a tots els candidats i gràcies.
Si teniu qualsevol qüestió no dubteu en preguntar.
Last edited by dpalom02 at 3/25/2010 1:36:15 PM