BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > draft

draft

Set priority
Show messages by
From: Ravens
This Post:
00
135679.1
Date: 3/22/2010 12:58:35 PM
Overall Posts Rated:
00
hoe moet ik draften en waar gebeurt dat?

From: FoD1

This Post:
00
135679.2 in reply to 135679.1
Date: 3/22/2010 3:00:06 PM
Overall Posts Rated:
00
de draft is gebeurt maw je bent te laat om je draft te regelen

Maar voor de volgende keer is het bij beheer mijn team en daar in het scroll menu klik je op edit draft order

From: JoskeVm

To: FoD1
This Post:
00
135679.3 in reply to 135679.2
Date: 3/24/2010 8:04:35 AM
Overall Posts Rated:
11
bij de draft kreeg ik volgende speler? Maar ik vroeg me af of ik me wel moest bezighouden met hem te trainen,
aangezien hij al 19-jaar is en zijn potentieel slechts starter
(btw: heeft het potentieel ook invloed op de snelheid waarmee een speler zijn vaardigheden verbetert?)

Tom Lemmens (13407950)
Point Guard
Eigenaar: Sk Wabeke

Wekelijks Loon: $ 3 874

DMI: 0
Leeftijd: 19
Lengte: 6'0" / 183 cm
Potentieel: Starter
Vorm: redelijk

Jump Shot: redelijk Shotbereik: redelijk
Perimeter Verd.: zwak Balbehandeling: redelijk
Drijven: zwak Passen: redelijk
Inside Scoren: bedroevend Inside Verd.: matig
Rebounden: bedroevend Blokken: bedroevend
Conditie: gemiddeld Vrijworpen: erbarmelijk

Ervaring : erbarmelijk

From: AnGi77

This Post:
00
135679.4 in reply to 135679.3
Date: 3/24/2010 9:40:03 AM
Estrellas Absurdas
III.2
Overall Posts Rated:
4343
Second Team:
Almost Innocents
Een speler van 19j met starter potentieel is best op te trainen en zal niet trager trainen dan een speler met wat meer potentieel. Het enige verschil zal zijn dat hij vlugger zijn limiet zal bereiken (je krijgt dan geen ups meer of althans uiterst traag...). Met dat starter potentieel kan hij gerust nog een mooie speler worden en zeker in D.III (als je weet dat een starter, maximaal opgetraind, een loon kan halen van 20 à 25k en als je eens de PG's in D.I en D.II bekijkt, dan zie je dat een loon van zo'n 25k daar niet veel moet onderdoen...).

Wat je echter niet mag verwachten van zo'n speler is dat hij gaat dromen van het U-21! Daarvoor heeft hij:
1. te veel achterstand door zijn leeftijd
2. te weinig potentieel...

Belangrijker in dit alles is voor mij dat je kijkt of de speler in te passen is in je trainingsschema! Train je de grotere mannen of concentrer je je op een opleiding van de guards? Train je guards en heb je een trainingsplaatsje over, dan zou hij van mij gerust even mogen mee trainen in afwachting dat ik een meer beloftevolle speler vind... Hij heeft immers de lengte en de voornaamste eigenschappen op de juiste plaats (PV en DR zou iets meer mogen...)
Persoonlijk (maar dit is dus mijn eigen visie) zou ik er zeker mijn trainingsprogramma niet voor overhoop halen...