BuzzerBeater Forums

België - IV.10 > onterecht

onterecht

Set priority
Show messages by
This Post:
00
97376.1
Date: 6/16/2009 3:14:32 PM
Overall Posts Rated:
88
als men spreekt over onterechte nederlagen, ik heb er zojuist een geleden.
Bekijk de laatste 2 minuten van mijn wedstrijd en bedenk je zelf dat de spelers die 2/13 halen voor de vrijworpen minstens redelijk hebben op dit betreffende vlak. Ook de statistieken slagen alles. 6 AR tegen +20AR is niet logisch aangezien het verschil in rebounden miniem is. Ook is het alles behalve logisch dat ik zoveel schoten mis tegen zo een verdediging. En dan nog te bedenken dat ik meer voor de overwinning ging dan de andere.
Ik vind dit niet logisch maar dat is sport he, ik laat me niet doen en zet me nu 100% in om voor de titel te gaan.

This Post:
00
97376.2 in reply to 97376.1
Date: 6/17/2009 7:26:20 AM
Overall Posts Rated:
00
Zo'n zaken gebeuren nu eenmaal in de sport, je kan dit onverdiend noemen maar het hoort er nu eenmaal bij...
Ik heb zowaar ook getwijfeld tot na het derde quarter of ik zou winnen al dan niet.
Het is duidelijk dat mijn team ietwat tekort komt bij rebounds en dan zeker op aanvallend vlak.
Nu, ik kan niet anders dan tevreden zijn met jou verlies. Alhoewel zie ik dit gewoon als een extra, deze eerste plaats, de meircity bears zijn nog altijd de topkandidaat voor de titel in onze reeks. Ik zal er alles aan doen om deze plek te behouden en ben nu al zeer tevreden met het verloop van de openingswedstrijden.

This Post:
00
97376.3 in reply to 97376.2
Date: 6/17/2009 10:03:38 AM
Overall Posts Rated:
88
jah inderdaad
we blijven er aan werken en we zullen ervoor zorgen dat deze dingen niet weer gebeuren.