BuzzerBeater Forums

BB Israel > הנבחרת הצעירה עונה 50!

הנבחרת הצעירה עונה 50!

Set priority
Show messages by
This Post:
1010
305251.10 in reply to 305251.9
Date: 07/14/2020 07:43:43
TF Opena
II.4
Overall Posts Rated:
152152
Second Team:
TF National Farm
שלום לכולם! אני אביב והשבוע לקחתי מעידו את האחריות לכתוב את הפוסט השבועי של הצעירה.
השבוע שיחקנו נגד הולנד, נבחרת ברמה הרבה יותר נמוכה מאיתנו (אלון רצה קצת טראש טוק על נבחרות אחרות אז הכנסתי, בעיקרון אין לי שום אינטרס להגיד על הולנד שהם נבחרת פח) וניצחנו בתוצאה 95-72.

להלן הבוקסקור: (http://buzzerbeater.com/match/55802/boxscore.aspx)

המשחק הלך ברובו חלק, חוץ מהרבע הראשון, בו הצעירה זרקה ועשתה עבירות בלי לחשוב בכלל, הם הרביצו וזה היה נראה כאילו השחקנים שלנו, בצעד מחאתי על כך שברוכיאן זומן לנבחרת, מכרו את הרבע הראשון.
מהרבע השני הנבחרת השתלטה על המשחק, והגארדים שלנו בראשות מנשה קטן (השחקן שנחשב לתגלית העונה עד עכשיו) לקחו על עצמם והתחילו לקלוע. עד סוף המשחק הצעירה הגדילה את ההפרש ל23, משחק שבו ההולנדים עלו פרינסטון ו2-3 וההרגשה הייתה שההפרש צריך להיות יותר גבוה.

מצטייני המשחק:
כאמור, זה היה המשחק של הגארדים שלנו. מנשה קטן הצטיין עם 21 נקודות כולל 4-4 מהשלוש! בנוסף אליו גם קולוסוב קלע 21 באחוזים זהים משדה לקטן, ואיבגי נתן משחק יפה עם 19 נקודות ב25 דקות.

מאכזבי המשחק:
ולדימיר שחור. אין לי מה להוסיף.

עכשיו הרגע שכולנו חיכינו לו, הדרמות בחדר ההלבשה!
יובל ברוכיאן בן ה20, אחד מהשחקנים המושמצים בתולדות הצעירה, התפרע במהלך המשחק. הדיווחים אומרים כי במהלך ההתפרעויות שלו הוא שפך מיץ פטל על הארונית שלו והתלונן על דקות המשחק שלו: "אם אני לא משחק, למה אני פה?" אמר הסנטר ששיחק 9 דקות ומדד הפלוס מינוס שלו היה 13-. י

עוד בנושא ברוכיאן, כתבנו אלון סוראני מדווח מחדר ההלבשה כי המתיחות בינו לבין מאמן הנבחרת לא נגמרה, וכי ברוכיאן מאיים בכך שבגיל 21 הוא לא יסכים להשתתף במשחקי הצעירה: "אני יותר מידי טוב בשבילכם" הוא אמר. מאמן הצעירה הגיב על האמירות וטען כי הוא עושה את זה לברוכיאן כדי להכין אותו לעונה הבאה. ככה מתנהג מאמן עם 95% תמיכה.

ולדימיר שחור, קפטן הנבחרת, נכנס לריב מתוקשר עם לירוי "סאנה" איבגי. במהלך ראיון סוף המשחק של איבגי, שהצטיין, ולדימיר נכנס וצעק עליו שהוא לא מסר לו מספיק, ושבגללו הוא לא יכל לנפח את הממוצעים שלו. כמובן שניפוח הממוצעים הוא לא המטרה הראשית של הצעירה, אבל אל תאשימו את ולדימיר, הוא עדיין מושפע ממאמן הצעירה הקודם.

מנשה קטן, האיש עם הפה הגדול, דיבר בראיון אחרי המשחק על המטרות הבאות של הצעירה: "יש לנו עכשיו נראה לי את פורטוגל, מי יש להם, את כריסטיאנו רונאלדו? טוב אם שכחתי כנראה שהם לא מספיק טובים כדי שאני אזכור". קטן שאחראי על הטראש טוק של הצעירה, לא עצר ופנה גם אל חבריו לנבחרת: "כולכם אפסים, אני מככב כל משחק, אני צריך להזכיר לכם שהשוותי את שיא האסיסטים למשחק בצעירה? מה אתם עשיתם?". (תזכורת קטנה - מנשה קטן שבר את שיא האסיסטים למשחק מול נבחרת צ'כיה, נבחרת שבה השחקן עם המשכורת הכי גבוהה לא עובר את ה4000). ניתן לו את זה אבל שירגיש טוב עם עצמו.

וזהו להשבוע, המתיחויות בחדר ההלבשה מעולם לא היו מתוחות יותר (כמעט כמו מתיחה בשריר החשק. בראש שלי זה היה נשמע יותר מצחיק אני מצטער על הבדיחה הקטנה הזאת) אך נקווה שזה לא ישפיע על התוצאות של הצעירה.
בשבוע הבא המבחן הראשון שלנו מול פורטוגל, נבחרת חזקה מאוד (אל תקשיבו לקטן) וזה תלוי בכולנו לשמור על כושר ולהגיע הכי מוכנים שיש למשחק הזה!!



כמובן שכל זה לא היה אפשרי בלי קבוצת הוואטסאפ. הכל קורה שם, לפני שהצטרפתי לקבוצה הרגשתי מנותק מהקהילה ואחרי שהצטרפתי הבנתי למה הקבוצה הזאת היא כזה ביג דיל, אם אתם רוצים עוד דרמות ושיחות מחדר ההלבשה, עזרה בכל מה שאתם צריכים ותלונות על נפוטיזם, הצטרפו עכשיו דרך הקישור!
(https://chat.whatsapp.com/HCNvkMtrVV0FRINZOD0utI)

This Post:
77
305251.12 in reply to 305251.1
Date: 07/30/2020 08:05:26
TF Opena
II.4
Overall Posts Rated:
152152
Second Team:
TF National Farm
שלום לכולם!
אחרי ששכחתי לפרסם פוסט וכמעט פוטרתי בגלל זה, אני מביא לכם את סיכום שני המשחקים האחרונים של השלב הראשון באליפות אירופה!

ישראל - פורטוגל 87-109 (http://buzzerbeater.com/match/55806/boxscore.aspx)
המבחן הראשון שלנו עם הנבחרת הצעירה עבר בהצלחה! ניצחון גדול על נבחרת פורטוגל החזקה, שלטנו במשחק לכל אורכו, והצלחנו לפתוח פער של 22 נקודות, הפרש מעולה! גם מבחינת הציונים הבאנו ציונים טובים הביתה שמראים שכן יש לנו נבחרת מעולה העונה, למרות הספקות שהיו בתחילתה.

מצטייני המשחק:
ולדימיר שחור וניקולאי עם משחק לוק מעולה, 25 נקודות ו12 ריבאונדים לשחור ו24 נקודות ו7 ריבאונדים לניקולאי. יש לציין גם את ליאם קולוסוב וששון מרגלית שחיפו עם משחק מצוין על הפציעה של מורן נוי.

מאכזבי המשחק:
יובל ברוכ.... אוי סליחה הוא ממאכזבי היציע, מי שאכזב במשחק היה ככל הנראה חדד קליל אל ערון, שלא נתן משחק דומיננטי ויש ממנו ציפיות ליותר.

ישראל - רוסיה 98-95 (http://buzzerbeater.com/match/55810/boxscore.aspx)
אוי כמה שההפסד הזה היה קריטי. ביום שני נפגשנו עם נבחרת רוסיה, הנבחרת היחידה בבית שברמה שלנו, וההפסד היה כואב מאוד. כבר בתחילת המשחק ראינו שהרוסים עלו סבלני ולחץ על כל המגרש, ואנחנו טעינו ב2 הימורים, הייתה לנו את התחושה שנפסיד, הגענו בכושר רע, אבל עדיין, נתנו חתיכת פייט. המנוע נתן לנו את התחושה שיש סיכוי ושיכול להיות שננצח, אבל כמו תמיד הוא שבר לנו את הלב בשניות.

מצטייני המשחק:
ולדימיר שחור החזיק את הנבחרת עם 24 נקודות ו17 ריבאונדים, אליו הצטרף ליאם קולוסוב עם 23 נקודות.

מאכזבי המשחק:
לירוי "סאנה" איבגי, 3-13 מהשדה ב37 דקות. ברוכיאן לא עודד מספיק מהיציע אז גם לו מגיע להיות בטייטל של מאכזבי המשחק.

הסיפורים מחדר ההלבשה!

האווירה בחדר ההלבשה של הנבחרת הייתה עכורה אחרי ההפסד לרוסיה. ולדימיר שחור, קפטן הנבחרת, נזף בחבריו: "אני מאוכזב שאתם לא מוסרים לי את כל הכדורים. זאת הנבחרת שלי, אני שולט בא ואני לא רואה מצב שבו לכם יש רשות לזרוק יותר ממני". נו באמת ולדימיר, אנחנו מצפים ממך להיות יותר ייצוגי. אני מניח שהמאמנים שלו השפיעו עליו יותר מידי. וכן אני מודע לכך שאני אחד מהם.

יובל ברוכיאן, שהוצא מהסגל בשני המשחקים האחרונים, שיחד את המאבטח כדי לפלוש לחדר ההלבשה, ויש האומרים שהוא החדיר סמי הרגעה לפני המשחק מול רוסיה. ברוכיאן נשמע לוחש: "הנקמה שלי הגיעה. אין מצב שאני אתן לאפסים האלה לנצח בלעדיי". בזמן המשחק הוא נשמע מהיציע עם רמקול ושירים של אייל גולן. ההאשמות מול ברוכיאן גורמות לי לפקפק במעמדו כטלשן הבא.

מנשה קטן מבקש להזכיר לצוות הכתיבה של הנבחרת שהוא שבר את שיא האסיסטים למשחק בצעירה. כל הכבוד!!

עוד בנושא קטן, שלא הצטיין במשחקים האחרונים, הוא אמר: "אמרו לנו שיש שלב קשה בשלב הבא. אני לא מבין על מה אתם מדברים. יש לכם אותי. אנחנו נזכה באליפות". אוי אלוהים ישמור, יותר מידי שחקנים עם אגו מנופח העונה, נצטרך לעבוד על ניצחונות במקום סטטיסטיקות לעונות הבאות (אהמ אהמ מאמן הצעירה לשעבר).י

ועכשיו להגרלה, ההגרלה בשלב השני של אליפות אירופה הביאה לנו את בית המוות בגלל ההפסד לרוסיה, ואנחנו הוגרלנו נגד ליטא, פולין, ספרד, איטליה וגרמניה. רק כדי שתבינו כמה שהבית הזה הוא בית המוות, חוץ מליטא, כל הנבחרות בבית הם טופ 5 בדירוג העולמי. יהיה קשה.


אך אתם יודעים מה יקל על הקושי?? הצטרפות לקבוצת הוואטסאפ שלנו!! בקבוצת הוואטסאפ תוכלו לשמוע עדכונים, הנחיות לאימונים, ריבים, רכילויות, חפירות ומה לא!!! שמירה על הכושר הרבה יותר פשוטה כשיש אנשים מקצוענים שיכולים לעזור לכם לעשות את זה במשחק. טובי המאמנים נמצאים בקבוצה כדי לעזור לכם, אז למה לא?? הצטרפו עכשיו!
(https://chat.whatsapp.com/HCNvkMtrVV0FRINZOD0utI)


From: Ido
This Post:
55
305251.19 in reply to 305251.18
Date: 08/31/2020 17:48:30
Killers Reformed
II.4
Overall Posts Rated:
268268
Second Team:
Raanana Farmers
סיכום קמפיין

אז ככה, אחרי ההפסד המבאס לרוסיה בסוף השלב הקודם הוגרלנו לבית מוות עם פולין איטליה ספרד גרמניה וליטא.
ביחד איתנו, זה יוצא 5 מ6 המדורגות הכי גבוה בעולם בנבחרות צעירות. ולליטא היה העונה סגל חזק לא פחות מלשאר הנבחרות בבית. אין יותר בית מוות מזה.

מתחילת העונה ידענו שהסגל הנוכחי מעט מוגבל והמטרה הייתה להעפיל לטורניר אליפות העולם בעונה הבאה - מה שאומר שאנחנו צריכים לסיים לפחות מקום 3 בבית הזה.

זה התחיל עם הפסד כואב מאוד לאיטליה בהארכה אחרי שני הימורים נכונים שלנו כאשר הם בלי הימורים בכלל.
במשחק השני הפסדנו לגרמניה שניצחו אותנו טקטית עם הימור נכון שלהם ואחד שגוי שלנו.
המשחק השלישי היה נגד פולין שמתחילת הקמפיין כבר היה ידוע שהם פייבוריטים חזקים לזכיה בטורניר כולו, והלכנו על טקטיקה קצת הפרתקנית שבאיזהו מקום הצליחה אבל עדיין זה לא הספיק לניצחון והפסדנו ב15 הפרש.
אחרי המשחק הזה כבר התחלנו לדאוג לגבי האם נצליח לעמוד ביעד של אליפות עולם, מכיוון שעל פי ההיסטוריה קשה להגיע למקום שלישי עם 2 נצחונות בלבד (נשארו לנו 2 משחקים) וזה קרה רק פעמים בודדים לאורך העונות.

המשחק הרביעי היה נגד ליטא. הצלחנו לנצח טקטית כאשר הם היו עם שני הימורים שגויים, וזה הספיק לנו למרות יתרון התלהבות שלהם - וניצחנו ב4 הפרש!
אחרי המשחק תמונת הבית הראתה שיש לנו סיכוי לסיים במקום השלישי עם שני נצחונות בלבד, במידה וננצח את ספרד במחזור האחרון ב9 הפרש ומעלה.
בתחילת המשחק נגד ספרד היה אפשר לראות שתי גישות שונות למשחק. שתי הנבחרות היו עם הימור שגוי פנימה כאשר אנחנו תוקפים מושן (משחק בתנועה) והם משחקים בטקטיקה הידועה לשמצה סבלני עם גארד בסנטר במטרה לנצל את המיסמאצ' הזה.
המשחק היה הפכפך וכל נבחרת הובילה בחלקים מסויימים. דקה אחת לסוף המשחק היה יתרון 4 לנו - מה שכאמור לא מספיק. לשמחתינו הדקה הזאת הלכה הכי טוב שאפשר כאשר הם מפספסים זריקות - ומתחילים לעשות עבירות. קלענו מספיק טוב את הזריקות האלה וסל קלאץ' של מנשה קטן עזר לנו להשיג ניצחון בידיוק ב9 הפרש!!י

בסופו של דבר, אחרי עונה קשה מאוד עם עליות וירידות, הצלחנו לעמוד במטרה והעפלנו למוקדמות אליפות העולם.
עונה הבאה זה כבר סיפור אחר וכמובן סגל חדש. נחכה שבוע שבועיים בשביל לראות תמונה מלאה של הסגל ולהעריך לאן אפשר להגיע. כמובן שתמיד שואפים הכי גבוה שאפשר

אני רוצה להודות לכל המאמנים של השחקנים בסגל העונה ששיתפו פעולה בצורה מעולה בין אם זה לגבי אימונים ובין אם זה לשמור על כושר לשחקנים שלהם.
וכמובן תודה לצוות שעזר לי להתכונן למשחקים ובעיקר ליואב, בלי זה כנראה שלא היינו מגיעים גם למקום שלישי.

דבר אחרון - אם יש לכם שחקנים ישראלים בני 20 ומטה ואתם לא בטוחים איך לאמן אותם, או רוצים לקחת מתאמנים חדשים מהדראפט שיהיה שבוע הבא ורוצים להתייעץ לגבי זה, מוזמנים לשלוח לי הודעה בפרטי ואעזור בכל מה שאפשר.

וכמובן ששוב אמליץ על קבוצת הווטסאפ של הקהילה שבלעדיה בכלל לא היה לנו סגל שיכול להגיע לגבהים כאלה. קבוצה שממשיכה ליצר עונה אחרי עונה כשרונות גדולים ובזכותה זכינו בשתי אליפויות העולם האחרונות והגענו רחוק באליפויות אירופה. כל המאמנים הכי טובים בקהילה כבר נמצאים שם, אז קדימה למה אתם מחכים!י

(https://chat.whatsapp.com/BhRLMy2Eg8y5EWQiYtG5Bc)

שיהיה בהצלחה לכולם ונפגש בעונה הבאה !

עידו.

Advertisement