BuzzerBeater Forums

Danmark - III.1 > Playoff - bud på slutkampe

Playoff - bud på slutkampe

Set priority
Show messages by
This Post:
00
25471.1
Date: 04/21/2008 03:06:38
Overall Posts Rated:
00
Så starter playoff'en og jeg vil da lige komme med mit bud på, hvem der ender i playoff-finalerne i de 2 konferencer.

Hos os i "De Store 8", så tror jeg bestemt på, at det bliver en gentagelse af sidste runde i grundspillet, nemlig LynLyd mod undertegnede (FC Bing United), da både potte's dream team og BLESSED ikke har logget ind længe.

Hos "De rå 8" er det en smule mere åbent - ihvertfald i den ene semifinale. lindgreens drenge har haft en svingende afslutning på sæsonen og har for nylig tabt med 1 point til Jutland Badgers på udebane. Jeg vil dog holde dem som kneben favorit, så konferencefinalerne i de to konferencer kommer til at se sådan ud:

LynLyd - FC Bing United
Ich Roque - lindgreens drenge

Den afgørende finaleserie kommer så til at hedde:

Ich Roque - FC Bing United

..........hvis jeg altså formår at finde ud af, hvordan jeg klapsede LynLyd så overbevisende som jeg gjorde i lørdags ;-)

Andre bud / diskussion er velkommen!

This Post:
00
25471.2 in reply to 25471.1
Date: 04/22/2008 15:44:02
Overall Posts Rated:
00
Hvordan du klapsede mig så grundigt som du gjorde i sidste spille-runde kan jeg hurtigt fortælle dig: Jeg spillede tag det roligt...

Desværre var der ikke så meget at gøre i min slutspilskamp, så jeg gik desværre ikke videre til konferencefinalen mod dig. Irriterer mig lidt, at jeg endnu ikke rigtigt kan finde ud af, hvad jeg skal gøre med holdet for at få det til at spille bedre - jeg har dybest set ignen idé om, hvorvidt jeg har en chance for at vinde før kampen bliver spillet.

Nu får jeg sandsynligvis (ved det faktisk ikke) endnu en sæson at bygge holdet op i i III. Målet er helt klart oprykning næste sæson, hvis jeg fortsætter.

This Post:
00
25471.3 in reply to 25471.2
Date: 04/23/2008 05:15:42
Overall Posts Rated:
00
Hvordan du klapsede mig så grundigt som du gjorde i sidste spille-runde kan jeg hurtigt fortælle dig: Jeg spillede tag det roligt...

Desværre var der ikke så meget at gøre i min slutspilskamp, så jeg gik desværre ikke videre til konferencefinalen mod dig. Irriterer mig lidt, at jeg endnu ikke rigtigt kan finde ud af, hvad jeg skal gøre med holdet for at få det til at spille bedre - jeg har dybest set ignen idé om, hvorvidt jeg har en chance for at vinde før kampen bliver spillet.

Nu får jeg sandsynligvis (ved det faktisk ikke) endnu en sæson at bygge holdet op i i III. Målet er helt klart oprykning næste sæson, hvis jeg fortsætter.


Aha - ja, jeg har endnu ikke benyttet mig af at spille tag det roligt, da jeg har haft brug for at vinde alle kampene for at nå slutspillet (plus jeg ikke har været helt sikker på sammenhængen mellem spillere, ratings og evner).

Jeg har brugt mest at kigge på ratings for mit og modstanderens hold, når jeg har forsøgt at stille mit hold bedst op i forhold til mine egne styrker og modstanderens svagheder.

Men jeg er også sikker på, at der har været en god del held indover for mit vedkommende ;-)

This Post:
00
25471.4 in reply to 25471.3
Date: 04/29/2008 13:20:33
Overall Posts Rated:
00
Ja, så er vi midt i den første finalekamp mellem Jutland Badgers og FC Bing United.

På en forrygende 2. quarter rykkede FC Bing United fra 25-29 til 60-47 her ved halvleg, så vi er meget fortrøstningsfulde med henblik på de sidste 2 quarters :-)

Efter et lille kig på stats giver jeg mig selv et klap på skulderen: Rebound-træningen har virkelig båret frugt:

29 rebounds (9 offensive) mod 16 (2 offensive) hos Badgers.

Nå, der er en halvleg mere idag og mindst 2 halvlege mere på lørdag :-)

This Post:
00
25471.5 in reply to 25471.4
Date: 04/29/2008 15:24:55
Overall Posts Rated:
00
Ja, så er vi midt i den første finalekamp mellem Jutland Badgers og FC Bing United.

På en forrygende 2. quarter rykkede FC Bing United fra 25-29 til 60-47 her ved halvleg, så vi er meget fortrøstningsfulde med henblik på de sidste 2 quarters :-)

Efter et lille kig på stats giver jeg mig selv et klap på skulderen: Rebound-træningen har virkelig båret frugt:

29 rebounds (9 offensive) mod 16 (2 offensive) hos Badgers.

Nå, der er en halvleg mere idag og mindst 2 halvlege mere på lørdag :-)

Ja, du ligner godt nok en vinder over all. Vildt så gode dine centers er blevet! Mine spillere er temmelig langt fra det niveau - også dem jeg træner (jeg træner dog ikke center).

This Post:
00
25471.6 in reply to 25471.5
Date: 04/30/2008 03:49:57
Overall Posts Rated:
00
Ja, du ligner godt nok en vinder over all. Vildt så gode dine centers er blevet! Mine spillere er temmelig langt fra det niveau - også dem jeg træner (jeg træner dog ikke center).


Tak for det.

Jeg må indrømme, at jeg selv er lidt overrasket - har som sagt trænet rebounding hele tiden ud fra den filosofi, at jeg så måske kunne holde på nogle flere angreb, når mine elendige guards afslutter.
Det virker dog som om, at jeg i stort set hver kamp har haft enten en guard eller small forward, der har ramt kurven ofte - det hjælper selvfølgelig også lidt ;)

This Post:
00
25471.7 in reply to 25471.4
Date: 04/30/2008 15:32:46
Overall Posts Rated:
77
Jeg kan godt lide dine forudsigelser med hensyn til konference finalerne og den endelige finale...

Indrømmet, så er jeg ret overrasket over at være kommet så langt med fire ugers erfaring. Mit mål var da jeg overtog holdet at komme med i PO for det burde da give en ekstra kamp og dermed ekstra træning. Denne mission lykkedes ved at vinde mine kampe undtagen en udekamp mod Ich Rogue.

At holdet så har overrasket meget positivt i de to første runder i PO er jeg naturligvis meget glad for, men jeg må tilstå at jeg blev sat på plads i den første finalekamp. Nu er håbet at vinde hjemmekampen, således at det kan blive til en 3. og afgørende kamp med flere indtægter til følge. Træerne vokser trods alt ikke ind i himmelen.

God kamp lørdag og må det "bedste" hold få en 3. kamp til glæde for os begge.

This Post:
00
25471.8 in reply to 25471.7
Date: 05/05/2008 09:17:30
Overall Posts Rated:
00
Ja, det lykkedes sgu - jeg var selv i Tyskland hele weekenden, så jeg fik ikke set kampene.

Nå, men mon ikke jeg kan klare mig i II - det bliver ihvertfald spændende at se, hvor mange hold med rigtige managers der er deroppe....