BuzzerBeater Forums

Danmark - II.2 > II.div - Stærkere end nogensinde

II.div - Stærkere end nogensinde

Set priority
Show messages by
From: donskar
This Post:
11
138866.1
Date: 04/02/2010 07:58:49
Overall Posts Rated:
55
Hej alle mennesker .

Nu må jeg lige give jer et kompliment. Nu har jeg efterhånden rodet rundt i II.div lidt for længe, og det her er klart den stærkeste II.div jeg til dags har set. Den er ikke langt fra DBL bare et par sæsoner tilbage.

Hvem mener i er opryknings favoriter ? Personligt, ser jeg jo gerne at Super Duper rykker op, så jeg kan kæmpe om at være Alpha med Pointløs i min side af Ligaen.. ;)

Ellers god påske til jer alle..

From: Eikeren
This Post:
00
138866.2 in reply to 138866.1
Date: 04/03/2010 16:59:34
Overall Posts Rated:
00
Hej Alle,

Nu er jeg jo ny ankommen til divisionen så har endnu ikke mærket styrken af den.

Som jeg kan se nu er Super Dupers og Team-Skar vel de stærkeste i den conf.
I min egen række har jeg luret lidt på AMA -stars som ser stærke ud!
Men jeg vil da gerne selv udnævne eget hold Egebjerg til holdet man skal slå for at mærke niveauet i DBL, da jeg lige er kommet derfra.
Men om jeg kan slå de 3 øvrige favoritter vil kun tiden vise!!!

Held og lykke til alle!!

Hilsen Eikeren

Ps. Hvem bliver MVP i ligaen????


From: donskar

This Post:
00
138866.3 in reply to 138866.2
Date: 04/22/2010 12:15:05
Overall Posts Rated:
55
Åbenbart ikke så mange aktive i denne liga ;) .
Men ja, man må sige, at du er et godt bud på en oprykker.
Jeg har dog også været i DBL før.. Uden større succes ;)
Så vidt jeg husker har vi også en del kampe i mod hinanden i tidens løb.

Jeg satser dog på træningen i denne sæson. Og da jeg regner med højt lønningsniveau i næste sæson,
bliver jeg sgu nok nød til også at satse på pokalen!

Hvilket fører mig til næste punkt.. Gud hvor er i alle sammen heldige med jeres pokal lodtrækning!
Og gud, hvor er dog uheldig! ;)

From: Eikeren

This Post:
00
138866.4 in reply to 138866.3
Date: 04/25/2010 12:58:01
Overall Posts Rated:
00
Jeg satser også på at komme langt i pokalen, dog er jeg ikke enige i at du er mere uheldig end jeg med lodtrækningen. Jeg har indtil videre trukket 2 DBL-hold i år(det ene Supa Gangsters, som ellers er ubesejret i DBL i år). Så vil mene at du har været heldigere end jeg!

Jeg har prøvet at satse på træning men synes dog ikke at komme nogle vejne med det er an level 6 træner, hvilken træner bruger du?

From: donskar

This Post:
00
138866.5 in reply to 138866.4
Date: 05/18/2010 18:22:01
Overall Posts Rated:
55
Ja, den havde jeg ikke lige set. Jeg tænkte mere på den runde af pokalen vi var i . :)

Jamen, jeg må sige at det faktisk går overraskende godt med min træning. Og jeg faktisk kun lvl 5 træner, mærkeligt nok .
Jeg er stadig ikke kommet helt frem til, hvor stor en fordel træneren giver, i højere lvls. .

Min bedste SG Valec har virkelig imponeret mig i år. . Og Min PG Song Kok har også trænet forholdsvist godt.. Jeg tør slet ikke bruge min opsparede formue på spillere/stadion etc. da jeg regner med vilde lønninger næste sæson .

Men jeg vil nu gerne have udvidet mit station . Der er begyndt at være snævert blandt de 10.000 pladser.

Men jeg satser lidt på, at du tager den i år, og mine talenter for mig op næste sæson . Savner lidt DBL.. Var der kun en sæson uden større succes :) Jeg mener at det blev til 3 sejre for Team-Skar :)