BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
315406.4 in reply to 315406.3
Date: 07/28/2022 04:44:59
White-Sharks
II.2
Overall Posts Rated:
212212
Second Team:
White-Sharks II
Dankje

En goede vraag,

Er zijn inderdaad nog wel eens vragen en discussies over, waar ik ook blij mee ben want hoe meer mensen hun mening geven hoe beter het is uiteindelijk.

Ik denk dat ik zeker niet slecht ben in wedstrijd voorbereiding en opstellingen en tactieken etc, maar uiteraard heb ik voornemens om er iets mee te doen. Ik probeer me altijd te ontwikkelen en beter te worden als manager en meer te leren over buzzerbeater in het algemeen.

Ik overleg de tactieken ook vaak al van te voren met Freak, en meestal zijn we het daarbij wel redelijk eens. Sommige beslissingen blijven altijd lastig, maar ik denk dat dat voor veel managers zo is, zoals bijvoorbeeld met den ouden vorig seizoen die erg goed is scorend maar dat geld ook voor bijvoorbeeld van lier en haasnoot. Maar eigenlijk op bepaalde punten net te kort komt om pg of SF te spelen wat dan een verstappen en een haasnoot wel konden. Dan is het keuze om te gaan voor verstappen en den ouden van de bank af te brengen op pg en sg om zo zijn minuten toch nog zo veel mogelijk te maximaliseren en de minuten van je beste spelers te maximaliseren zonder ergens iets op te offeren in de zin van defense en passing, of den ouden te laten starten op pg en dan meerdere scorers neer te zetten. En ik denk dat dat ook vooral een kwestie is van voorkeur.

Tactieken blijven ook keuzes die soms lastig zijn aan de hand van je tegenstander, gdp die ze mogelijk instellen en de skills van je spelers. Voor een deel probeer/hoop ik dat nu op te lossen met de geschetste profielen waar de aankomende lichtingen hopelijk aan gaan voldoen.

Verder hoop ik dat die discussies er ook zo veel mogelijk blijven want zoals al genoemd hoe meer mensen hun mening geven hoe meer kennis naar boven komt. Uiteindelijk is het dan aan mij om daaruit de juiste beslissing te maken.

Is dat zo een goed antwoord op je vraag of is er iets specifieks waar je nog meer van wilt weten?

This Post:
00
315406.5 in reply to 315406.4
Date: 07/29/2022 03:48:24
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
13111311
Ik wilde het vooral bespreekbaar maken om te kijken of er een debat op gang kan komen

This Post:
00
315406.6 in reply to 315406.5
Date: 07/29/2022 03:50:42
White-Sharks
II.2
Overall Posts Rated:
212212
Second Team:
White-Sharks II
snap ik

Dacht ik al

tot nu toe nog niet iig