BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Project generation of miracles

Project generation of miracles

Set priority
Show messages by
This Post:
00
314489.7 in reply to 314489.4
Date: 04/20/2022 02:29:18
White-Sharks
II.2
Overall Posts Rated:
212212
Second Team:
White-Sharks II
Wat jeroen zegt idd.

als aanvulling hierop denk ik ook dat het als groep belangrijk is om in te zien dat het niet zo is dat je nooit een goede speler kunt krijgen. We "verdelen" nu de beste spelers over de op dat moment beste managers, maar als jij daar bijvoorbeeld niet onder zou vallen op dit moment dan betekend dat alleen dat je dit seizoen kunt gebruiken om geld te verdienen en andere spelers te trainen en volgend seizoen zijn er weer nieuwe spelers beschikbaar maar de managers van het seizoen er voor zitten al vol dus kom jij dan misschien wel in aanmerking. Zo kan uiteindelijk iedereen die wil gewoon een goed talent trainen.


This Post:
00
314489.9 in reply to 314489.8
Date: 04/20/2022 05:03:12
White-Sharks
II.2
Overall Posts Rated:
212212
Second Team:
White-Sharks II
Klopt daarom blijft het "verdelen" van de spelers ook lastig.
Dat is daarom ook niet het enige doel van het project het doel is ook om gezamenlijk te trainen voor het NT en het u21 NT in een combi plan zodat mvp + spelers vaker ook voor u21 kunnen worden gebruikt. Met spelersprofielen die je hierbij kunnen helpen en nog veel meer.
Het verdelen van spelers zou top zijn, maar we zijn ook zo realistisch om te zien dat dit niet altijd gaat lukken en dat is ook niet erg dat is niet het enige waar dit plan op is gebaseerd.

This Post:
11
314489.10 in reply to 314489.9
Date: 04/20/2022 08:55:15
FC Den Haag
II.1
Overall Posts Rated:
108108
Second Team:
FC Den Haag Dos
Lijkt me persoonlijk wat meer dan alleen “lastig”.

In de meeste gevallen wanneer er een transfer is tussen vrienden, bekenden, collega's of andere mensen die elkaar goed kennen zal de GM waarschijnlijk beslissen om actie te ondernemen tegen de betreffende teams. Wanneer je een speler koopt of verkoopt aan of van iemand van de bovenstaande groep kun je er vanuit gaan dat deze zaak scherp bekeken word door een GM en hoef je niet verbaasd te zijn wanneer jou team of een van de andere teams een boete of zelfs een ban krijgt.

Plannen maken om het Nederlands Team beter te maken is een goed initiatief. In het verleden is dit wel vaker geprobeerd. Zou ook aandacht besteden aan het feit dat je niet hiermee een groepje selecteert, en dat andere zich gepasseerd/niet gehoord voelen.

This Post:
00
314489.11 in reply to 314489.10
Date: 04/20/2022 11:23:10
Overall Posts Rated:
107107
Ik zou in ieder geval graag zien dat meer managers betrokken raken bij het U21 en NT. Ik help Shark nu als scout om alle managers met 18 jarige potentiële U21 spelers aan te schrijven, maar ik zou hier graag meer roulatie in zien. 3pk heb ik ook wat seizoenen geholpen als scout, omdat ik uit ervaring weet hoeveel werk het is om het allemaal zelf te doen.

This Post:
11
314489.12 in reply to 314489.11
Date: 04/20/2022 11:35:31
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
13111311
Hier zou ik ook enorm mee geholpen zijn, en vraag hier ook al lange tijd om. Het maakt het dan ook makkelijker om op een gegeven moment het stokje over te dragen, en in alle andere landen is vaak zelfs een hele staff (dat hoeft op zich ook weer niet).

En ik heb aan Kalebam gevraagd of dit OK is qua regels en hij gaf aan dat het geen probleem is. Nogmaals het "verdelen" stelt echt niet veel voor en zou ook zeker niet tot buitensluiten moeten leiden gezien het alleen een afspraak is tussen degenen die meedoen, en het geldt niet voor alle anderen.

Last edited by Jeründerbar at 04/20/2022 12:03:06

This Post:
00
314489.13 in reply to 314489.12
Date: 04/20/2022 12:07:50
Overall Posts Rated:
107107
Een poule van 6 tot 10 managers zou het goed uit kunnen smeren, zodat het relatief weinig tijd kost.

Hierbij een oproep aan alle managers om zich hier voor te melden bij Jeroen of Shark. Alvast bedankt!

From: Ruaidri
This Post:
22
314489.14 in reply to 314489.13
Date: 04/20/2022 12:53:25
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
535535
Second Team:
Silver Onions
Ik vind het op zich een goed initiatief.

Alleen er zijn een aantal problemen die in mijn ogen onoplosbaar zijn.

1. Het kost enorm veel tijd. Je ziet toch altijd dat er managers zijn die onderweg ermee stoppen. Dat is lastig op te vangen.
2. NT spelers en niet in de DBA spelen is ontiegelijk lastig.
3. De spelers "verdelen" zoals hierboven ook al aangegeven is gewoon niet te doen.
4. Enorm kleine talentenpool. Wij hebben als Nederland gewoon veel minder Hall of fame talenten elk jaar uit de draft dan andere landen, dit omdat wij maar 5 leagues gevuld hebben.

Wat mijn inziens een goede methode is, was zijn profielen op te stellen waar langs de U21 coach en de Bondscoach denken dat het meeste resultaat gehaald kan worden. Dit is ook makkelijk aan iedereen voor te leggen en uit te leggen. Duitsland werkt(e) op zo'n manier. Kan een manager alsnog besluiten om het anders te doen, maar dan is er wel duidelijkheid wat de BC wil.

Verder denk ik dat wij als gehele BB community moeten bedenken, hoe er meer managers komen.
Ik denk dat als wij als Nederland echt een kans willen maken om structureel bij de top 10 te zitten, dat je een managers aantal van minimaal 500 nodig hebt, gewoon om de hoeveelheid hall of famers met goede startskills te kunnen krijgen.

This Post:
11
314489.15 in reply to 314489.14
Date: 04/20/2022 14:47:08
White-Sharks
II.2
Overall Posts Rated:
212212
Second Team:
White-Sharks II
Alles wat hier genoemd wordt zijn goede punten. Wat freak zegt is sowieso een belangrijke om te zorgen dat communicatie met managers hoog blijft en ze zo miss gestimuleerd worden. Wat Jeroen zegt vind ik idd ook en het verdelen is ook echt niet het belangrijkste punt van dit project dat is meer de kers op de taart als het lukt.
In het project dat we hebben uitgewerkt zitten ook een aantal punten, manieren om de nl community groter te maken en daar kunnen we als groep misschien nog wel meer voor bedenken. Ik heb ook al contact gehad met Justin daarover en dat gaat goed zo zijn er weer wat marketing activiteiten gestart in nl bijvoorbeeld.
De profielen voor u21 en voor het nt komen ook in dit project die zijn ook al uitgewerkt maar we zijn nu nog even aan het kijken hoe dat zou werken voor dit seizoen om te kijken of er nog bijgeschaafd moet worden oid

Advertisement