BuzzerBeater Forums

BB Nederland > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
33
312958.2 in reply to 312958.1
Date: 01/14/2022 10:13:31
White-Sharks
II.2
Overall Posts Rated:
212212
Second Team:
White-Sharks II
Bij deze wil ik mezelf graag verkiesbaar stellen als nieuwe coach voor het u21 nationale team. Ik zou het een enorme eer vinden om ons land te kunnen vertegenwoordigen als coach van het nationale u21 team.

Ik ben een erg leergierige manager die constant probeert om meer te leren over het spel. Dit doe ik door dingen te testen en door te lezen. Ik ben iedere dag wel online en meestal meerdere keren per dag voor een langere periode.
In een periode van iets meer dan 1 jaar tijd heb ik mezelf opgewerkt van compleet nieuwe manager tot promotie naar de DBA Pro en ik hoop dit succes door te kunnen zetten naar succes als de u21 nt coach.

Ik denk dat mijn grootste kracht het scouten van de tegenstander is. Dit doe ik met o.a. behulp van meerdere excel sheets waar ik zo veel mogelijk informatie in zet over mijn concurrenten. Verder heb ik een enorme passie voor Basketball in het algemeen en buzzerbeater valt hier zeker onder, hierdoor ben ik ook bereid en vind ik het zelfs erg leuk om erg veel tijd te besteden aan buzzerbeater en dus het u21 team. Ik wil de communicatie met managers van onze talenten graag hoog houden en zo helpen aan het ontwikkelen van de best mogelijkste spelers, niet alleen voor nu maar (hopelijk) ook om door ontwikkeld te worden tot aan het normale nt.
Om dit alles voor elkaar te krijgen sta ik uiteraard altijd open voor feedback en wil ik graag samenwerken met andere ervaren managers om hier het maximale uit te kunnen halen.