BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Non BB - Eredivisie- en Europees voetbal

Non BB - Eredivisie- en Europees voetbal

Set priority
Show messages by
This Post:
00
234969.2 in reply to 234969.1
Date: 01/21/2013 10:42:31
Overall Posts Rated:
408408
Dat vrees ik ook:(

This Post:
00
234969.3 in reply to 234969.2
Date: 01/21/2013 10:55:06
Overall Posts Rated:
284284
Ben zelf een Ajacied, maar dat wil niet zeggen dat ik altijd denk dat Ajax kampioen wordt. Ben wel een realist. De afgelopen jaren vond ik Ajax niet het beste team hebben en verwachtte niet dat ze kampioen gingen worden.

Dit seizoen zie ik Ajax echt stappen maken qua mentaliteit. Ajax heeft al meerdere seizoenen redelijk wat potentie in het team zitten, maar de spelers waren of te jong of softies.. Deze groep heeft talent maar ook weer de Amsterdamse bluf. Ajax kan de tegenstander echt weer de wil opleggen..

Daarnaast loopt het bij de concurrenten ook gewoon minder. Twente mist firepower voorin na het vertrek van vooral De Jong. Vitesse is te onervaren en PSVis verdedigend te zwak en ook de sprankele aanvallen van de afgelopen seizoenen zijn niet meer zoals ze waren.

Ajax met 2 vingers in de lange neus dus

edit:

ik vergeet helemaal Feyenoord te benoemen als concurrent. Ach ja..

Last edited by Maupster at 01/21/2013 10:56:36

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
234969.4 in reply to 234969.1
Date: 01/25/2013 03:13:23
Overall Posts Rated:
9494
Als ik kijk naar mijn persoonlijke voorkeur wordt het Ajax
Als ik kijk naar de voetbalkennis in huis t.a.v. talent begeleiding wordt het Ajax alhoewel 010 ook wat leuke spelers heeft rondlopen die boven verwachting presteren.


PSV gaat het niet halen, zijn te wisselvallig en teveel spelers aangekocht. Dan is de verdediging ronduit zwak wat goed gecamoufleerd wordt door de aanval. Kwetsbaar met Mark van Bommel op het middenveld.

Vitesse, Tja het vreemdelingenlegioen van Frankrijk wint over het algemeen elke oorlog wel maar in voetbal is het gelukkig niet zo dat men met veel geld en veel vreemdelingen een goed team inelkaar zet. Vitesse valt dus af door wel goede spelers te kopen maar net niet goed genoeg op de samenstelling te letten

Utrecht, Gaat hem echt niet worden

Dan 010, aan het begin lachte ik me kapot om de aankoop van die Pizzakoerier uit italie maar ik moet zeggen dat Koeman hem heel goed aan het voetballen heeft gekregen. Neem daarmee het gedwongen opstellen van de eigen jeugd die het verrassend goed doet en u heeft opeens een team wat voor de titel mee kan doen. Ondanks het feit dat ze in de botervloot ontkennen dit als doel te hebben kunnen ze het wel eens realiseren.

En als laatste mijn eigen clubje, Frank heeft het goed voorelkaar, zijn staf klopt als een bus en in de jeugd staan ze te trappelen om door te stromen. Wat ajax dan in de jeugd niet zelf opleid halen ze al op jonge leeftijd uit het buitenland. En leiden ze dan verder op. Als Ajax de rust bewaard en niet weer van beleid veranderd kan het zomaar zijn dat ze over 5 jaar weer met de Champions of Europa cup staan. Zaak is nu alleen nog de blessures vanwege foutief trainen te voorkomen. Het kan niet zijn dat spelers hun halve contract geblesseerd zijn ;-) tenzij je Pieters heet en een ruitje intikt........




This Post:
00
234969.5 in reply to 234969.4
Date: 01/25/2013 06:25:13
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
472472
Second Team:
De Grote Spelers
en die ene club die nu bovenaan staat dan?

This Post:
00
234969.6 in reply to 234969.5
Date: 01/25/2013 09:25:58
Overall Posts Rated:
9494
die zakt vanzelf weg

This Post:
00
234969.7 in reply to 234969.5
Date: 01/25/2013 13:54:54
Overall Posts Rated:
506506
en die ene club die nu bovenaan staat dan?


Dat was ooit een heerlijke club waar de rust tot grote successen leidde. Helaas is dat het verleden, en laat Mr Munsterman zich de laatste jaren gek maken door een lading succes supporters die niet weten wie er voor NKufo in de spits stond, laat staan ooit de binnenkant van het stadion hadden gezien zo'n vijf jaar geleden. Munsterman panikeert nu door trainingswissels en "PSV beleid", betaalt veel te grote transfersommenen en legt te weinig focus op de jeugd. Hopelijk verlaten ze die 'dark-side' snel weer, al moet ik wel zeggen dat ze het dit seizoen boven verwachting goed doen. Toch denk ik dat dit voornamelijk komt door hun extreem makkelijk programma in het begin van het seizoen (helpt om in de winner's flow te komen) en denk ik dat ze duidelijk te kort komen tegen de favorieten (PSV, Ajax) net zoals Feyenoord dat doet.

Ik kan genieten van de manier waarop Ajax en Feyenoord hun organisatie hebben opgezet, hopelijk kunnen we weer een Europese beker pakken in de komende 5 jaar, wellicht met het Nationale Team, anders wel doordat Ajax of Feyenoord ver komen (al is het 'maar' de UEFA Cup - schande trouwens hoe die NL teams dat dit jaar aanpakten). Als dat financial fairplay nu eens doorkomt zal dat wel moeten lukken

This Post:
00
234969.8 in reply to 234969.1
Date: 01/26/2013 10:28:23
Overall Posts Rated:
22
Trouw Feyenoord supporter hier, seizoenkaart en al(Vak O bewoner).
Zelf vrees ik dat Ajax kampioen wordt, als Feyenoord bij de eerste 4 eindigt doen ze het fantastisch.

This Post:
00
234969.9 in reply to 234969.8
Date: 02/24/2013 08:43:34
Overall Posts Rated:
408408
Zo ,,Advocaat heeft PSV eigenhandig de nek omgedraaid,hoe kan die waardeloze trainer Engelaar brengen in de rust,werkelijk onbegrijpelijk.
Middenveld was evenwichtig aan elkaar,dus dacht Dickie kom ik zal Feyenoord een handje helpen door Engelaar te brengen,de man van 1,5 miljoen,die beter de WC's kan schoonmaken in het PSV stadion.
Deze wissel kan in het rijtje domste wissel ooit,samen met die van Robben met het Nederlands 11 tal,heeehhhh dat was ook Dickie.Laat deze angsthaas maar heel snel richting Rusland vertrekken zodat hij zijn zakken kan gaan vullen.
Kan het nog steeds niet geloven ,hoe je een wedstrijd op deze manier uit handen kan geven.
Of is Dick ook betrokken bij het omkoop schandaal,zodat hij hier wat beter van wordt,je zou haast gaan denken.

Hopeloos geval die Advocaat!!

Zo dat moest ik FF kwijt...

This Post:
11
234969.11 in reply to 234969.10
Date: 02/24/2013 09:25:34
Overall Posts Rated:
506506
overtreding? Die heb ik nergens gezien. Ik vond de scheidsrechters uitstekend, droeg bij aan een heerlijke wedstrijd. PSV heeft het verlies geheel aan zichzelf te danken, Feyenoord was duidelijk de betere ploeg over de hele wedstrijd gezien ;) (Trouwens, die Lens mogen ze voor de rest van het seizoen schorsen, als je spelers in de catacomben gaat opwachten om een opstootje te creeeren).

Ajax mag wel klagen overigens, nu al twee doelpunten onterecht afgekeurd en ze moeten nog 45 minuten...



Last edited by BB-Patrick at 02/24/2013 09:26:30

Advertisement