molt bé! bona feina
podrem arribar a tenir un Aler aquí?? que t'aconsellen els de la u21?
Com que vaig començar fa molt poc al joc i amb la meva lliga més que disputada i sense poder fer-hi res, i despres de llegir el foro andorrà, on veia que hi havia certa desconfiança o mandra per entrenar uniposicional, vaig decidir fer de conillet d'indies per demostrar si efectivament val la pena o no centrar-se en 3 jugadors o entrenar a més.
La meva conclusió és que val molt la pena! Tinc un tercer jugador que té molt bona pinta també i és millor que aquests, que tenien la DE molt baixa.
Des de la u21 sempre m'han recomanat entrenar Pressió a 1 posició, i així vaig fer. Primer vaig començar amb 1vs1, però després de fitxar l'Albertí vaig passar a entrenar pressió, i fins el dia d'avui.
No sé si arribaran a ser alers de selecció, però si bons jugadors, els hi manca molt l'abast... potser AP si els hi entreno molt les habilitats interiors, no sé...
De moment m'han recomanat, i jo ho vull fer, entrenar DE fins nivells més o menys decents, no se... destacat o prolífic, i després ja seguiria amb altres entrenaments. Encara que també he de dir que estaré molt atenta al draft andorrà, a veure si pogués pescar alguna cosa i entrenar-la també, vendre algun d'aquests dos i que el cuntinui entrenant altra manager i fitxar un andorra amb molt mes futur que aquests.