BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: Marot
This Post:
11
160971.88 in reply to 160971.87
Date: 12/23/2010 12:39:08 PM
Overall Posts Rated:
916916
Comento també algunes coses del dilluns passat i de la pròxima setmana.

Anecdòtica pujada de ranking; http://www.buzzerbeater.com/world/ntrankings.aspx?group=2

Vam començar la temporada en el lloc 88 del ranking, després d'aquest dilluns, superem a Albània i ja estem en la posició 81. Desconec si per tindre un ranking més baix o alt ens afavoreix en els sortejos, però la intenció és anar pujant gradualment. Un parell d'apunts sobre el passat dilluns;

Miquel Moya(15129484). Va fer un bon partit des de la banqueta, la veritat és que serà un reforç de luxe de cara la pròxima temporada. L'únic pero que el limita és la seva resistència que és pèsima amb lo qual fins que no la vagi millorant anirà jugant de suplent.
Del Moya se'n pot treure una conclusió. És un jugador entrenat a 1 posició en TI-DI i rebots a 2. Demostra com el model que vaig proposar jo d'entrenaments 1 posició beneficia el rendiment del jugador per un equip. Amb 2 temporades entrenant d'aquesta manera ja pots tindre a un rookie de 19 anys jugant de titular que et pot donar un bon rendiment i ademes entrenant-lo cada setmana 48 minuts sempre.
El cas evidencia com d'erroni és entendre que un rookie, és aquell jugador que juga nomes els minuts de ''les escombreries'' i que quan tingui 21-22 anys ja començarà a donar rendiment a l'equip.
Amb 19 anys ja té un nivell molt alt, llàstima del potencial si no el podriam aconsellar per a que fos una bestia parda amb 21 anys.



Sobre el pròxim dilluns, he concertat un amistos amb Xipre. És un altre rival que per tamany d'usuaris i jugadors s'aproxima més o menys al nostre nivell.

http://www.buzzerbeater.com/country/77/jnt/players.aspx

Tot i així els seus exteriors de 21 anys són clarament superiors als nostres, mentre que en interiors tenen jugadors joves interessants i un allstar de 20 anys de bon nivell.

Paraskevas Pediaditakis (12278604) És de lluny el seu jugador estrella.


Estaré fora per festes i fins el dimarts no tornu a la capital, a més on vaig no tinc accés a internet amb lo qual demà ja deixaré les alineacions posades, ho dic per si veieu que no contesto a algun missatge.


Bon Nadal a tothom.

Last edited by Marot at 12/24/2010 7:36:20 AM

This Post:
00
160971.89 in reply to 160971.88
Date: 12/24/2010 7:33:49 AM
Overall Posts Rated:
3737
M'autoproclamo descubridor del sr. Moya. El seu mànager em deu una bona comissió. Un bon suplent si no té resistencia.
I sr. seleccionador, el meu juvenil reclama que se l'anomeni VICIENT (ja que als partits vostè no para d'escridassar-lo amb el nom de Vincent) o no tornarà. Felicitar-lo, de pas, per la primera victòria.

From: Marot
This Post:
00
160971.90 in reply to 160971.89
Date: 12/28/2010 3:31:21 PM
Overall Posts Rated:
916916
Bé gent, ja torno a ser aquí després de passar uns dies amb família.

Gran jornada per a les seleccions, tant l'absoluta com la sub21 hem guanyat contra uns bons rivals. Comentaré una mica lo que ha sigut la jornada del dilluns.

Primer que tot, he triat aquesta setmana jugar en un camp neutral. Després dels últims dos partits jugant com a local(amb el corresponent factor pista a favor) vaig creure convenient jugar en un pavelló neutral per seguir veient l'evolució de l'equip i disputar un partit en igualtat de condicions. El partit es va jugar a pista de underekuma un manager molt compromès en l'entrenament del seu rookie andorrà entre d'altres.

Sobre el partit, aquesta setmana no l'he pogut veure, però el resultat és positiu. Seguim creient en un bloc de joves jugadors, amb molt de futur i que crec que donaran bastantes alegries a mig -llarg termini. Llàstima que per segona setmana consecutiva tinguéssim lesió de Roura, de lo contrari haguéssim parat bastant millor el seu escolta. En general, l'evolució de l'equip és bona, per dintre tindrem un bon atac interior(a pesar de la baixa del Cabedo) i per fora tindrem la línea d'exteriors ben coberta amb jugadors que s'aproparan bastant al nivell que volem, per cert molt bon partit del Vicient, havera si segueix millorant a bon ritme.

De moment en el ranking seguim pujant, aquesta setmana lloc 79 ja. Ens queda una altre setmana d'amistosos i desprès ja començaran les rondes del torneig de consolació, espero que tinguem bon sorteig.

Feliç any nou a tothom ¡¡¡

From: Marot
This Post:
00
160971.91 in reply to 160971.90
Date: 12/29/2010 2:49:14 PM
Overall Posts Rated:
916916
Se'm va oblidar l'altre dia comentar una cosa.

- Vaig convocar el Ignasi Escudé(18501973) ja fa uns dies per salvar-lo de que el seu equip s'estava a punt de fer bot. Ja l'han comprat i abans que el venguessin el vaig desconvocar per evitar especulacions amb la bandereta.

Ara bé, hi ha un altre jugador Eusebi Font(17565599), el seu manager no connecta des de 20/11/2010 i segurament surti aquest dilluns a la venta o la pròxima, però per curar-me amb salut diria que aquest dilluns(a no ser que el manager faci una aparició fugaç cosa que dubto.

Per aquells que estigueu interessats, el jugador té molt bon nivell i molt bon futur, podria ser un gran escolta amb 21 anys.

*Posaré en general els entrenaments que més necessita per aquells que els interessi;

-DE 1 posició(tindrà 19 anys amb lo qual interessa entrenar-la ràpid.)
-Pases 1 posició( especialment per polir ràpid els pases)
-1vs1


* El jugador per tenir 18 anys té un tir molt alt i un bon abast(alcance).


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deixant de banda això, volia dedicar 2 Líneas per felicitar al Cagallo. És un dels managers que també està seguint els nostres consells d’entrenaments;

- Resultats d'entrenar a 1 posició la defensa en 2 setmanes;


Antoner(15129523) 2 pujades consecutives en DE.

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
160971.93 in reply to 160971.92
Date: 12/30/2010 6:08:00 PM
Overall Posts Rated:
916916
Llàstima... A la que sembla que aixequem una mica el cap lesió d'en Moya per 2 setmanes que segurament es perdrà el primer partit del torneig de consolació... L'únic positiu és que el manager quedarà forçat a seguir donant resistència.

Arghhhh ¡




Last edited by Marot at 12/30/2010 6:08:24 PM

This Post:
00
160971.94 in reply to 160971.93
Date: 12/31/2010 5:40:49 AM
Overall Posts Rated:
3838
Ostres quina mala pata, a veure si es recupera aviat!!!

EL dilluns vaig veure el crackòvia, que feien un especial sobre la majoria de cançons que han fet. N0hi havia una que cantava l'espanyol (fa dos anys, ha plogut molt...) que deia: "Busca el lado bueno de ir tan mal!"

Si que estarà lesionat, però almenys tindrà la resistència alta i si es convenient podrà jugar de titular ;-)!

From: Marot
This Post:
00
160971.95 in reply to 160971.94
Date: 1/2/2011 1:09:44 PM
Overall Posts Rated:
916916
Senyors dilluns tenim un altre partit, aquest cop contra Azərbaycan;

http://www.buzzerbeater.com/country/88/jnt/players.aspx

He buscat un altre equip de similar nivell i ranking. Aquest cop juguem a casa, cosa que compensarà la diferència de nivell de les plantilles, actualment ells tenen una generació de 21 anys bastant superior a la nostra, unit a que tenim la lesió d'en Moya, pero bueno espero un partit ajustat en la tònica dels últims.

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
160971.97 in reply to 160971.96
Date: 1/2/2011 3:07:01 PM
Overall Posts Rated:
916916
Esperem que els Reis ens portin alguna pujada pel Murgadel ;)

Advertisement