Comento també algunes coses del dilluns passat i de la pròxima setmana.
Anecdòtica pujada de ranking;
http://www.buzzerbeater.com/world/ntrankings.aspx?group=2Vam començar la temporada en el lloc 88 del ranking, després d'aquest dilluns, superem a Albània i ja estem en la posició 81. Desconec si per tindre un ranking més baix o alt ens afavoreix en els sortejos, però la intenció és anar pujant gradualment. Un parell d'apunts sobre el passat dilluns;
Miquel Moya
(15129484). Va fer un bon partit des de la banqueta, la veritat és que serà un reforç de luxe de cara la pròxima temporada. L'únic pero que el limita és la seva resistència que és pèsima amb lo qual fins que no la vagi millorant anirà jugant de suplent.
Del Moya se'n pot treure una conclusió. És un jugador entrenat a 1 posició en TI-DI i rebots a 2. Demostra com el model que vaig proposar jo d'entrenaments 1 posició beneficia el rendiment del jugador per un equip. Amb 2 temporades entrenant d'aquesta manera ja pots tindre a un rookie de 19 anys jugant de titular que et pot donar un bon rendiment i ademes entrenant-lo cada setmana 48 minuts sempre.
El cas evidencia com d'erroni és entendre que un rookie, és aquell jugador que juga nomes els minuts de ''les escombreries'' i que quan tingui 21-22 anys ja començarà a donar rendiment a l'equip.
Amb 19 anys ja té un nivell molt alt, llàstima del potencial si no el podriam aconsellar per a que fos una bestia parda amb 21 anys.
Sobre el pròxim dilluns, he concertat un amistos amb Xipre. És un altre rival que per tamany d'usuaris i jugadors s'aproxima més o menys al nostre nivell.
http://www.buzzerbeater.com/country/77/jnt/players.aspxTot i així els seus exteriors de 21 anys són clarament superiors als nostres, mentre que en interiors tenen jugadors joves interessants i un allstar de 20 anys de bon nivell.
Paraskevas Pediaditakis
(12278604) És de lluny el seu jugador estrella.
Estaré fora per festes i fins el dimarts no tornu a la capital, a més on vaig no tinc accés a internet amb lo qual demà ja deixaré les alineacions posades, ho dic per si veieu que no contesto a algun missatge.
Bon Nadal a tothom.
Last edited by Marot at 12/24/2010 7:36:20 AM