BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: Marot
This Post:
00
160971.79 in reply to 160971.78
Date: 12/13/2010 1:52:38 PM
Overall Posts Rated:
916916
Gent avui sortim amb:

Aclarado exterior/Individual

Pico/Vincent
Marti Lopez/Roura
Carrio/Santanach
Cabedo/Marti
Murgadel/Binaixa

Paso a comentar un parell coses:

Bernat Santanach(17111147) bon rookie, confio que el seu manager segueixi entrenant-lo, es de lo millor que hi ha d'aquesta generació del draft.

*Hem convocat 2 jugadors per perill dels seus equips de fer-se bot i perdre els jugadors, per si de cas els he convocat per no arriscar:

Eusebi Font(17565599)
Ignasi Escudé(18501973)

El allstar va bastant enderrarit, pero el super-estrella pot ser un bon jugador.

Last edited by Marot at 12/13/2010 1:53:38 PM

This Post:
00
160971.80 in reply to 160971.79
Date: 12/13/2010 4:49:03 PM
Overall Posts Rated:
916916
Llàstima, 2a vegada que perdem a l'últim segon...

Aquests dies no tindreé molt de temps, quan pugui comentaré que m'ha semblat el partit i com funciona la nova táctica ofensiva.

To: Xtc
This Post:
00
160971.84 in reply to 160971.83
Date: 12/16/2010 2:59:32 PM
Overall Posts Rated:
916916
En fi una llàstima... sobretot per l'entrenament començarem fluixets la temporada.

Per cert, ja tenim amistòs contra Austria, un rival durillo.

PD: Quan tingui un moment comentare lo de l'aclarat exterior que ara obro BB a estones curtes.

This Post:
00
160971.85 in reply to 160971.84
Date: 12/20/2010 2:21:11 PM
Overall Posts Rated:
916916
Senyors avui juguem amb:

Mirar endins/Individual

Roura/Vincent
Marti/Pico
Carrio/Folguera
Cabedo/Picañol
Vinaixa/Moya

Els austríacs han deixat els jugadors de 21 fora, això iguala les coses. De moment 26-29(+3) sembla que ells han posat 3-2 en defensa.

This Post:
00
160971.86 in reply to 160971.85
Date: 12/20/2010 3:46:21 PM
Overall Posts Rated:
916916
No disposo de molt de temps ara, espero comentar més ampliament a mitjants de setmana lo que han sigut aquestes dos setmanes, amb algunes novetats destacades.

Sobre el partit d'avui, victòria merescuda contra un rival que ha preferit no alinear els jugadors de 21 anys(les seves estrelles), pero que tot i així tenen un equip jove de nivell molt similar al nostre(per cert nosaltres també amb un equip molt jove). És un amistós, pero hem guanyat a un bon equip, ranking 31 i que demotra que les coses s'estan fent bé, tan a nivell de jugadors en els seus entrenaments com a nivell staff.

Saluts a tots ¡

This Post:
00
160971.87 in reply to 160971.86
Date: 12/23/2010 12:08:04 PM
Overall Posts Rated:
916916
Passo a actualitzar algunes coses.

Sobre el partit amb Albània i l' ''Aclarado exterior''. (13112)

Abans de comentar la tàctica en si en el joc, per a que la gent no es perdi i tingui una idea de lo que és la ''teoria i en que està basada'', aquesta tàctica em recorda molt als Phoenix Suns de Mike d'Antoni de farà uns anys(4-5 no?). Un equip de la NBA, molt ofensiu amb partits on la anotació s'anava per sobre dels 100 punts sempre i d'un alt ritme de joc.

Sobre BB;

-S'intenta buscar sempre la millor opció de tir, generalment exterior. Pel que vaig veure, en el motor representa que ''els jugadors mouent ràpid la pilota'' per buscar una opció de tir, amb lo qual tindre bons passadors en B-E-A és important, i tindre secundària de passes en interiors també.

- Majoritàriament són possesions curtes quan troben opció de tir, no arriben a 15 segons, si no hi ha opció tir ràpid se sol apurar el temps. Hi han moltes penetracions a canasta, amb lo qual tindre bons jugadors amb penetració és important. Jo diria que aquesta tàctica beneficia als jugadors amb bon tir-penetració, donat que un jugador a millor penetració més fàcil pot crear-se una opció de tir de fora de la zona. Jugadors amb tir 16-20 i penetració 15-20 tindran molta importància en aquesta tàctica.

- Després també vai detectar una importància en els interiors. També s'ha de dir que bastants punts dels nostres interiors en aquest partit son de rebots ofensius.
En general, aquesta tàctica beneficiarà molt als interiors que tinguin bon tir; un tir de 7 cap amunt, pero també aquells interiors amb bona penetració, vaig veure bastantes en el partit lo qual no és habitual.
Aquells equips que tinguin un AP amb bon tir, pero penetració de 9-15 faran bastant mal amb aquesta tàctica. Estic segur que els BB's amb aquesta tàctica han pretès millorar l'importància dels interiors quan jugues exterior, ara tindre un AP exterior complet es notarà més en quan a rendiment.

És difícil de saber amb exactitud com funciona, pero mes o menys els tiros van per aquí. Si algu vol aportar més informació que ho faci també =)

This Post:
11
160971.88 in reply to 160971.87
Date: 12/23/2010 12:39:08 PM
Overall Posts Rated:
916916
Comento també algunes coses del dilluns passat i de la pròxima setmana.

Anecdòtica pujada de ranking; http://www.buzzerbeater.com/world/ntrankings.aspx?group=2

Vam començar la temporada en el lloc 88 del ranking, després d'aquest dilluns, superem a Albània i ja estem en la posició 81. Desconec si per tindre un ranking més baix o alt ens afavoreix en els sortejos, però la intenció és anar pujant gradualment. Un parell d'apunts sobre el passat dilluns;

Miquel Moya(15129484). Va fer un bon partit des de la banqueta, la veritat és que serà un reforç de luxe de cara la pròxima temporada. L'únic pero que el limita és la seva resistència que és pèsima amb lo qual fins que no la vagi millorant anirà jugant de suplent.
Del Moya se'n pot treure una conclusió. És un jugador entrenat a 1 posició en TI-DI i rebots a 2. Demostra com el model que vaig proposar jo d'entrenaments 1 posició beneficia el rendiment del jugador per un equip. Amb 2 temporades entrenant d'aquesta manera ja pots tindre a un rookie de 19 anys jugant de titular que et pot donar un bon rendiment i ademes entrenant-lo cada setmana 48 minuts sempre.
El cas evidencia com d'erroni és entendre que un rookie, és aquell jugador que juga nomes els minuts de ''les escombreries'' i que quan tingui 21-22 anys ja començarà a donar rendiment a l'equip.
Amb 19 anys ja té un nivell molt alt, llàstima del potencial si no el podriam aconsellar per a que fos una bestia parda amb 21 anys.

Sobre el pròxim dilluns, he concertat un amistos amb Xipre. És un altre rival que per tamany d'usuaris i jugadors s'aproxima més o menys al nostre nivell.

http://www.buzzerbeater.com/country/77/jnt/players.aspx

Tot i així els seus exteriors de 21 anys són clarament superiors als nostres, mentre que en interiors tenen jugadors joves interessants i un allstar de 20 anys de bon nivell.

Paraskevas Pediaditakis (12278604) És de lluny el seu jugador estrella.

Estaré fora per festes i fins el dimarts no tornu a la capital, a més on vaig no tinc accés a internet amb lo qual demà ja deixaré les alineacions posades, ho dic per si veieu que no contesto a algun missatge.

Bon Nadal a tothom.

Last edited by Marot at 12/24/2010 7:36:20 AM

This Post:
00
160971.89 in reply to 160971.88
Date: 12/24/2010 7:33:49 AM
Overall Posts Rated:
3737
M'autoproclamo descubridor del sr. Moya. El seu mànager em deu una bona comissió. Un bon suplent si no té resistencia.
I sr. seleccionador, el meu juvenil reclama que se l'anomeni VICIENT (ja que als partits vostè no para d'escridassar-lo amb el nom de Vincent) o no tornarà. Felicitar-lo, de pas, per la primera victòria.

Advertisement