BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: Marot
This Post:
00
160971.77 in reply to 160971.76
Date: 12/10/2010 7:23:14 AM
Overall Posts Rated:
916916
Bones a tots ¡


Divendres positiu per la sub21 de moment, hi han algunes pujades que donen esperança de cara al futur ¡

Senyors el pròxim dilluns jugarem contra Albània. És la selecció que ara mateix per nivell i tamany d'usuaris se'ns apropa més a nosaltres, aquesta setmana he buscat un rival que estigues dintre de les nostres possibilitats així que espero un partit igualat i que podéssim disputar. Les formes són bastant positives, llàstima del Roura que li han donat una passada de minuts i serà una baixa sensible en la nostra alineació. També he donat entrada a:

Constantí Vinaixa(13696197) sobretot per donar millors minuts de rotació en els interiors, donat que millora el nivell respecta els jugadors de 19 anys. Si mínimament manté la forma podria ser una incorporació de cara la pròxima temporada, no té un bon potencial, però té un nivell casi igual a Murgadel. Tampoc descarto com vaig dir alguna altre incorporació més.

Per cert com vaig dir, aquesta setmana si provarem la nova tàctica exterior ''aclarado exterior'', crec que podria venir bé per els nostres exteriors, quan hagi acabat el partit ja comentaré les impressions que m'ha donat per si algú li interessa. La tàctica defensiva no la provaré donat que encara estem en E=2 i no es podria apreciar el seu efecte donat que un baix entusiasme fa baixar considerablement el nivell defensiu.


Sobre Albània us deixo alguna perla que tenen:

Marash Kollari(15133689) 19 anyets té la joia i ja apunta maneres, a més molt bon potencial.
Altjan Keqi(13700204) Interior de 20 anys amb molt bones perspectives per l'edat que té.


From: Marot
This Post:
00
160971.78 in reply to 160971.77
Date: 12/13/2010 7:51:44 AM
Overall Posts Rated:
916916
Bones ¡

Paso a fer un petit comentari, veig que alguns ja estan al lloro, nomes volia dir que desitjaria que Constantí Vinaixa (13696197) es pugui quedar a Andorra. El manager estoni li ha fet pasades continues en els minuts setmanals i jugadors com el Vinaixa pel nivell d'Andorra sempre poden venir bé, tot i que no tingui un bon potencial per la sub21 si se'l continua entrenant en alguna primària i secundàries pot venir bé donat que no anem sobrats d'interiors.

From: Marot
This Post:
00
160971.79 in reply to 160971.78
Date: 12/13/2010 1:52:38 PM
Overall Posts Rated:
916916
Gent avui sortim amb:

Aclarado exterior/Individual

Pico/Vincent
Marti Lopez/Roura
Carrio/Santanach
Cabedo/Marti
Murgadel/Binaixa

Paso a comentar un parell coses:

Bernat Santanach(17111147) bon rookie, confio que el seu manager segueixi entrenant-lo, es de lo millor que hi ha d'aquesta generació del draft.

*Hem convocat 2 jugadors per perill dels seus equips de fer-se bot i perdre els jugadors, per si de cas els he convocat per no arriscar:

Eusebi Font(17565599)
Ignasi Escudé(18501973)

El allstar va bastant enderrarit, pero el super-estrella pot ser un bon jugador.

Last edited by Marot at 12/13/2010 1:53:38 PM

From: Marot
This Post:
00
160971.80 in reply to 160971.79
Date: 12/13/2010 4:49:03 PM
Overall Posts Rated:
916916
Llàstima, 2a vegada que perdem a l'últim segon...

Aquests dies no tindreé molt de temps, quan pugui comentaré que m'ha semblat el partit i com funciona la nova táctica ofensiva.

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
160971.84 in reply to 160971.83
Date: 12/16/2010 2:59:32 PM
Overall Posts Rated:
916916
En fi una llàstima... sobretot per l'entrenament començarem fluixets la temporada.

Per cert, ja tenim amistòs contra Austria, un rival durillo.

PD: Quan tingui un moment comentare lo de l'aclarat exterior que ara obro BB a estones curtes.

From: Marot
This Post:
00
160971.85 in reply to 160971.84
Date: 12/20/2010 2:21:11 PM
Overall Posts Rated:
916916
Senyors avui juguem amb:

Mirar endins/Individual

Roura/Vincent
Marti/Pico
Carrio/Folguera
Cabedo/Picañol
Vinaixa/Moya


Els austríacs han deixat els jugadors de 21 fora, això iguala les coses. De moment 26-29(+3) sembla que ells han posat 3-2 en defensa.


From: Marot
This Post:
00
160971.86 in reply to 160971.85
Date: 12/20/2010 3:46:21 PM
Overall Posts Rated:
916916
No disposo de molt de temps ara, espero comentar més ampliament a mitjants de setmana lo que han sigut aquestes dos setmanes, amb algunes novetats destacades.

Sobre el partit d'avui, victòria merescuda contra un rival que ha preferit no alinear els jugadors de 21 anys(les seves estrelles), pero que tot i així tenen un equip jove de nivell molt similar al nostre(per cert nosaltres també amb un equip molt jove). És un amistós, pero hem guanyat a un bon equip, ranking 31 i que demotra que les coses s'estan fent bé, tan a nivell de jugadors en els seus entrenaments com a nivell staff.


Saluts a tots ¡

From: Marot
This Post:
00
160971.87 in reply to 160971.86
Date: 12/23/2010 12:08:04 PM
Overall Posts Rated:
916916
Passo a actualitzar algunes coses.

Sobre el partit amb Albània i l' ''Aclarado exterior''. (13112)

Abans de comentar la tàctica en si en el joc, per a que la gent no es perdi i tingui una idea de lo que és la ''teoria i en que està basada'', aquesta tàctica em recorda molt als Phoenix Suns de Mike d'Antoni de farà uns anys(4-5 no?). Un equip de la NBA, molt ofensiu amb partits on la anotació s'anava per sobre dels 100 punts sempre i d'un alt ritme de joc.

Sobre BB;

-S'intenta buscar sempre la millor opció de tir, generalment exterior. Pel que vaig veure, en el motor representa que ''els jugadors mouent ràpid la pilota'' per buscar una opció de tir, amb lo qual tindre bons passadors en B-E-A és important, i tindre secundària de passes en interiors també.

- Majoritàriament són possesions curtes quan troben opció de tir, no arriben a 15 segons, si no hi ha opció tir ràpid se sol apurar el temps. Hi han moltes penetracions a canasta, amb lo qual tindre bons jugadors amb penetració és important. Jo diria que aquesta tàctica beneficia als jugadors amb bon tir-penetració, donat que un jugador a millor penetració més fàcil pot crear-se una opció de tir de fora de la zona. Jugadors amb tir 16-20 i penetració 15-20 tindran molta importància en aquesta tàctica.

- Després també vai detectar una importància en els interiors. També s'ha de dir que bastants punts dels nostres interiors en aquest partit son de rebots ofensius.
En general, aquesta tàctica beneficiarà molt als interiors que tinguin bon tir; un tir de 7 cap amunt, pero també aquells interiors amb bona penetració, vaig veure bastantes en el partit lo qual no és habitual.
Aquells equips que tinguin un AP amb bon tir, pero penetració de 9-15 faran bastant mal amb aquesta tàctica. Estic segur que els BB's amb aquesta tàctica han pretès millorar l'importància dels interiors quan jugues exterior, ara tindre un AP exterior complet es notarà més en quan a rendiment.

És difícil de saber amb exactitud com funciona, pero mes o menys els tiros van per aquí. Si algu vol aportar més informació que ho faci també =)

Advertisement