:) du brugte det helt rigtig ord der RoqueSC. 3q MELTDOWN...
Det viser sig at England iflg. deres manager har brugt hele sæsonen på at narre os til at tro at de kun spiller inside offense. Det vil jeg i første omgang tage som et kompliment at han føler vi er det værd. Når det så er sagt, er jeg lige nu ret træt af at vi tabte.
Det værst tænkelige skete. England tog os på sengen og skiftede til et motion offense. Og endda med 4 outside spillere inde. Så ikke et godt udgangspunkt.
Alligevel førte vi med 3 ved pausen, og vores inside overpowerede deres outside. Paxi Gonzalez, fra Danish Lakers ( endnu en ), gjorde det rigtig godt på SF pladsen, og endte med 22p 14 rebs og 4 ass. en god statline uden tvivl, og en mulighed der vil blive brugt igen en anden gang. Dog blev vi også straffet der, da OD ( forsvar på banen) ikke er hans stærkeste side. Så englændernes SF fik lavet sine points.
3. periode var en KATASTROFE, intet mindre. 31-18 taber vi perioden. alt falder for englænderne og vi rammer intet. Vi lider desværre af en ret lav gameshape og en stamina som bare ikke er god nok. Jeg ville ønske jeg havde den luksus at kunne vælge spillere og fra form og kondition, men der er vi desværre ikke endnu. Vi mangler lige den superstjerne eller to, med max i scoring eller forsvar, der kan løfte vores spil. Vi har ikke nogen brugbare spillere med scoring på over lvl 17, og det ses tydeligt på vores procenter.
Alt i alt en spændende kamp, som gjorde ondt at tabe. Tilgengæld var der rigtig god opbakning og gang den på chatten, rigtig godt at se, gør kun det hele endnu sjovere.
Og så var det jo en fornøjelse samtidig at følge U21 holdet, i deres kamp mod Ecuador. Tillykke med en fortjent sejr!! slutspillet er inde for rækkevide:)