Sobre lo que comenta underekuma de vendre jugadors andorrans a un equip que els pugui entrenar a full i després tornar-los a vendre a un equip andorrà ho veig molt complicat de fer i tot i que demanem compromís als equips andorrans per entrenar els jugadors d'Andorra, tampoc tenen perquè.
El que si que crec que és convenient és que si un manager andorrà té un rookie que val la pena per la sub21, però no te la intenció d’entrenar-lo, es buscar-li una sortida i buscar un equip que el pugui entrenar a full.
Cadascú tria com vol gestionar el seu equip i com entrenar els seus rookies, alguns preferiran entrenar-los a full i que en 2 temporades o 3 ja pugui rendir, és a dir amb 20-21 anys. Repeteixo que això és possible, posaré un altre exemple:
Un dels millors alers de BB actualment: Mikel Zuya
(6713448) el seu manager, de la 1a divisió espanyola va començar a entrenar-lo quan tenia 18 anys juntament amb un equip compensat i fent rotacions. Estem parlant d'una de les divisions més competitives a BB de 1a, i es va poder mantenir sense problemes, un jugador que entre els 18-20 anys va rebre molts entrenaments uniposicionals en DE. Un jugador com aquest no nomes ha beneficiat a la seva selecció, sinó que per el seu equip també ha tingut grans beneficis, entrenar a 1 posició té molts beneficis si se sap com gestionar l'equip adequadament.
Altres preferiran entrenar als rookies durant 5-6 temporades més lentament a 2 posicions i que arribin amb 22-23 anys al nivell que podrien arribar amb 21, però s'ha de tenir en perspectiva també que la implicació del jugador és menor. Nomes vull acabar amb una reflexió la gran majoria de managers de la 1a espanyola, entrenen a 1 posició sobretot en les defenses(DE-DI), en l'abast de tir(alcance) i en interiors com TI.
Posaré un altre exemple per aquells que tenen molts dubtes d'entrenar a 1 posició sigui positiu:
River Legends
(78204) Temporada 13 aconsegueix lliga i copa algo complicadíssim de fer. Majoritàriament sempre entrena a 1 posició aquells entrenaments que es poden fer a 1 posició posant els jugadors 48 minuts per partit.
Last edited by Marot at 12/9/2010 10:52:58 AM