Zelfs in mijn sterkste opstelling nu tegen UGP was ik verre van verzekerd van winst. Ik wist ook nog eens niet of jij je wedstrijd zou opgeven of niet. Had ik met de sterkste opstelling als nog 6e geƫindigd doordat jij won, of doordat ik als nog verloor maar het puntensaldo ook niet goedmaakte, dan had ik zelfs degradatie in gevaar gebracht omdat ik dan 3 wedstrijden moet spelen met mijn basis deze week. Dus zo heel veel keuze had ik niet, en ik denk niet dat de 6e en 5e plek discussie in dat verhaal thuis hoort. Verder lijkt me niet zo lastig om te redeneren dat een 6e plek in de DBA zo goed als altijd slechter is dan een 5e plek, aangezien het risico van degradatie gewoon veel te groot is door kleine onderlinge verschillen.
Verder bovendien, het vorige seizoen ging ik al zo goed als failliet in offseason. Dit seizoen heb ik amper kunnen plannen door vakantie, vele blessures (ik denk nog niet 35% van de wedstrijd met sterkste team gespeeld) en moest ik wat rampaankopen doen in de hoop nog een rondje verder te kopen in de cup tegen Barkleys zoals Campa toen Oromi voor een paar weken eruit was. Als ik die speler meteen weer moest verkopen zodat ik wat meer winst maak per week, had ik super veel fee moeten betalen etc etc etc. Dusja slechte planning dit seizoen die me nu opbreekt en weer voor zo goed als failliet zal zorgen met al die weken zonder inkomsten (deze week ook 2 uitwedstrijden gehad)
Last edited by BB-Patrick at 12/26/2010 6:32:38 AM