BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
This Post:
11
160971.609 in reply to 160971.608
Date: 1/3/2017 4:56:59 PM
Revolta Culé, B.C.
II.2
Overall Posts Rated:
2121
Berliner... no deixis de participar que sinò serà un foro de monòleg i no mola... al final acabara desencadenant en que ni tant sols el seleccionador escriurà al pensar que no ho llegeix ningú.

Per cert sth diria que és la suma d'habilitats (interiors i exteriors), et surt al final de cada jugador.

This Post:
11
160971.611 in reply to 160971.608
Date: 1/4/2017 4:32:20 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Bon dia Berliner,

Em sap greu que deixis anar aquest 'vosaltres sabreu el q feu' quan, si no recordo malament (i si m'equivoco corregeix-me i disculpa'm, sisplau) jo et vaig proposar que col·laboressis amb mi amb la sub21 seguint a uns quants jugadors i ho vas rebutjar dient que 'segur que tu ho faràs millor'. No sé si ho faig millor o pitjor, però sí que faig el que puc per millorar la sub21 i, de rebot, l'absoluta.

-Després del draft faig les llistes dels jugadors aprofitables perquè tothom els pugui anar seguint. Després intento mantenir-ho el més actualitzat possible.

-Envio missatges als mànagers de TOTS els jugadors de potencial Estrella cap amunt, que són aprofitables per la sub21. Els demano si els entrenaran i si no els han d'entrenar que els venguin. Si els entrenen parlem del seu entrenament. Si no els entrenen i em fan cas i els venen, em poso en contacte amb el seu nou mànager per parlar del mateix.

-Si els mànagers són nous els explico com han d'entrenar per fer-ho al màxim de rendiment. I si són andorrans encara hi dedico més esforç. Amb els més vells (Berliner, ruyrayd) ja no m'hi fico tant perquè ja us conec i ja heu portat molt bons jugadors a l'absoluta... per tant, dono per fet que sabeu entrenar.

-Em comunico, pràcticament setmanalment (cada divendres, dissabte o diumenge) amb tots els mànagers dels jugadors de la sub21 i/o amb més possibilitats d'entrar-hi.

I tot i això... tens raó. Es perden jugadors. Molts. Però el problema no és en Gerard. El principal problema és que som molt pocs equips actius. I d'aquests actius, no tots entrenen (prou que ho sabem tots, això). Si un jugador bo va a parar a un d'aquests equips... malament. Però en el cas que el posin en venda, alguns d'aquests jugadors també es perden. Abans d'ahir mateix es va vendre en Dídac Cabrera, un dels jugadors amb més potencial de l'últim draft... i ha anat a parar a un equip estoni que té TOTS els jugadors de 18-19 anys. Un Peskue 2? El mànager ha llegit el missatge però no ha contestat... Per tal que en KooL de LOST posés en Dídac en venda li vaig haver d'enviar 3 missatges demanant-ho. En l'últim li vaig escriure en diversos idiomes, per si de cas... No em va contestar, però el jugador va sortir al mercat.

STH són les inicials de Suma Total d'Habilitats. Els anglesos en diuen SOS (Sum Of Skills), per si algun dia ho veus escrit així sàpigues què és. Si no sabies què volia dir STH quan ho vaig escriure en el seu moment, podies haver-m'ho preguntat! Jo tampoc ho sabia el primer cop que ho vaig veure. No sigueu vergonyosos :P

Tema Massanés i Puig. Al final, els jugadors són del mànager que els fitxa i els paga el sou cada setmana, i per tant tenen tot el dret a fer-ne el que ells vulguin. En aquest cas, d'en Gerard. I en Gerard està entrenant-los tal com a ell li sembla que és la millor opció. Jo no puc anar dient les habilitats dels jugadors de la sub21, però resumint, l'entrenament que està fent té a veure amb aprofitar l'entrenament elàstic. Això és que si entrenes primer unes determinades habilitats fins a uns nivells 'alts' (per exemple, Conducció i Penetració), altres habilitats pugen força més ràpid del normal (Defensa Exterior).

Que m'hagués agradat que hagués fet interiors a tope per poder-los aprofitar més a la sub21? Sens dubte. Ja li vaig comentar. Però també penso que, si això ha de beneficiar l'absoluta al tenir un jugador més versàtil i amb més habilitats totals... Em sembla bé. Perquè si he de triar entre tenir una bona temporada a la sub21, o 5 bones temporades a l'absoluta, sense dubtar trio que les tingui l'absoluta. Perquè al final, la sub21 és molt volàtil, entren i surten jugadors ràpidament. És a l'absoluta on els podem disfrutar a tots ells i obtenir-ne el rendiment.

Last edited by Khabibulin at 1/4/2017 5:27:45 AM

This Post:
00
160971.612 in reply to 160971.611
Date: 1/4/2017 4:41:55 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
[Ui, és el primer cop que m'acabo els caràcters]

...

Jo a l'Enguix tampoc li vaig pujar totes les interiors al principi. Li vaig fer moltes exteriors. I crec que ningú s'ha queixat que ara sigui (juntament amb l'Espano) el millor AP/P de la història d'Andorra (jo no en tinc cap dubte), i encara millorarà més.

Per tant, jo veig l'absoluta com una escola. Un lloc en el qual s'han d'entrenar els jugadors. Si l'entrenament del jugador fa que no el poguem disfrutar a la sub21 al 100%, però en canvi l'entrenament és bo... cap problema, el disfrutarem unes temporades més endavant a l'absoluta.

Per les característiques de la comunitat (som pocs), és molt difícil que puguem competir amb la sub21. Amb l'absoluta és més 'senzill', si traiem 4-5 jugadors aprofitables en cada generació. Jo veig la feina de seleccionador sub21 com algú que ensenya i controla que els jugadors joves entrenin. Què i quan entrenin pot no ser tant important, sempre i quan els jugadors entrenin i amb una planificació adequada.

Ja sé que la feina dels seleccionadors es valora sobretot amb els resultats... però jo no ho veig així a la sub21. Evidentment m'agradaria guanyar algun partit (queda molt lleig veure el calendari en vermell tot sencer), però si no hi ha la sort de poder-ho fer, em quedaré ben tranquil i satisfet amb la meva feina, perquè diria que gaire més no puc fer.

I sisplau, no deixeu el fòrum. Massa monòlegs que faig ara, imagineu després! hahaha

Jo sempre he estat obert a comentaris i propostes. Així que si teniu QUALSEVOL cosa a dir o a comentar, si voleu saber per què he jugat aquesta tàctica, amb aquestes prediccions o sense prediccions, perquè he fet servir uns jugadors i no uns altres... o encara que sigui un comentari estúpid o alguna gracieta, feu-ho, sisplau! A vegades surten bones idees de comentaris tontos. Em sembla que tot anirà millor amb una mica més d'activitat al fòrum. Podem atreure més gent a participar-hi o jo què sé, almenys no serà tan avorrit.

I repeteixo, si algú vol col·laborar amb la sub21 (o a l'absoluta, segur que en Gerard també hi està d'acord), només cal que ho digueu. Si tothom participa a la seva manera amb les seleccions, ens sentirem tots més responsables del que s'està fent i més satisfets quan aconseguim bons resultats :)


I si voleu que escrigui menys també m'ho dieu. (Llegiu el que escric?)

I perdoneu pel totxo, de veritat! Espero que no deixeu el fòrum per culpa dels meus llibres hahahaha

Last edited by Khabibulin at 1/4/2017 5:28:12 AM

This Post:
00
160971.613 in reply to 160971.612
Date: 1/4/2017 5:16:16 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
I després del totxo, una altra cosa, Gerard i Berliner: tranquil·litat, que hi hagi pau i no ens barallem :D

No sé si en Berliner va fer el comentari amb mala intenció o no, i en Gerard es podia haver mossegat la llengua (els dits, en aquest cas) en la seva primera resposta.

El que vull dir és que és complicat comunicar-se per fòrum, sense veure la persona en qüestió, a vegades coses que dites en persona semblarien normalíssimes es converteixen en coses que semblen dites amb mala llet, i del revés. A veure si tenim tots una mica més de tacte i pensem 2 vegades abans d'enviar el missatge si allò que posem té possibilitats de malinterpretar-se o no. Si realment el missatge va amb mala baba, doncs res, endavant. Però si no és el cas, no està de més revisar com diem les coses per veure si està ben dit o no (m'hi incloc, eh!).

Que tingueu tots un molt bon any 2017!

Last edited by Khabibulin at 1/4/2017 5:19:51 AM

This Post:
00
160971.614 in reply to 160971.613
Date: 1/4/2017 9:01:11 AM
Overall Posts Rated:
119119
I després del totxo, una altra cosa, Gerard i Berliner: tranquil·litat, que hi hagi pau i no ens barallem :D

No sé si en Berliner va fer el comentari amb mala intenció o no, i en Gerard es podia haver mossegat la llengua (els dits, en aquest cas) en la seva primera resposta.

El que vull dir és que és complicat comunicar-se per fòrum, sense veure la persona en qüestió, a vegades coses que dites en persona semblarien normalíssimes es converteixen en coses que semblen dites amb mala llet, i del revés. A veure si tenim tots una mica més de tacte i pensem 2 vegades abans d'enviar el missatge si allò que posem té possibilitats de malinterpretar-se o no. Si realment el missatge va amb mala baba, doncs res, endavant. Però si no és el cas, no està de més revisar com diem les coses per veure si està ben dit o no (m'hi incloc, eh!).

Que tingueu tots un molt bon any 2017!


No fotem, per algú que diu les coses com les pensa... :D


Sobre el tema dels pivots, jo n'estic entrenant un. Probablement, servirà de poc per la Sub-21 i de gairebé gens a la Absoluta. Però segur que com deia Berliner, alguna cosa s'haurà escapat de control per estar en aquesta situació, però segur que hi esteu posant remei, cosa que vec més important ara per ara.

This Post:
00
160971.616 in reply to 160971.614
Date: 1/4/2017 9:53:54 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
I després del totxo, una altra cosa, Gerard i Berliner: tranquil·litat, que hi hagi pau i no ens barallem :D

No sé si en Berliner va fer el comentari amb mala intenció o no, i en Gerard es podia haver mossegat la llengua (els dits, en aquest cas) en la seva primera resposta.

El que vull dir és que és complicat comunicar-se per fòrum, sense veure la persona en qüestió, a vegades coses que dites en persona semblarien normalíssimes es converteixen en coses que semblen dites amb mala llet, i del revés. A veure si tenim tots una mica més de tacte i pensem 2 vegades abans d'enviar el missatge si allò que posem té possibilitats de malinterpretar-se o no. Si realment el missatge va amb mala baba, doncs res, endavant. Però si no és el cas, no està de més revisar com diem les coses per veure si està ben dit o no (m'hi incloc, eh!).

Que tingueu tots un molt bon any 2017!


No fotem, per algú que diu les coses com les pensa... :D


Sobre el tema dels pivots, jo n'estic entrenant un. Probablement, servirà de poc per la Sub-21 i de gairebé gens a la Absoluta. Però segur que com deia Berliner, alguna cosa s'haurà escapat de control per estar en aquesta situació, però segur que hi esteu posant remei, cosa que vec més important ara per ara.


Per la sub21 segurament servirà, com a mínim per algun partit en concret. Les habilitats exteriors no són el seu fort i caldrà veure com evolucionen els altres jugadors de la seva edat, però si l'entrenes mínimament bé quasi segur que anirà convocat, perquè no tenim tants jugadors per triar, sigui qui sigui el seleccionador de les 2 properes temporades. Aquí a Andorra normalment va convocat (pràcticament) tothom que entrena ;)

Gràcies!

This Post:
00
160971.617 in reply to 160971.616
Date: 1/6/2017 5:43:40 AM
Overall Posts Rated:
88
Bon dia de reis!

This Post:
00
160971.618 in reply to 160971.617
Date: 1/6/2017 12:09:22 PM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Gràcies, igualment a tots!

This Post:
11
160971.619 in reply to 160971.618
Date: 1/9/2017 3:51:59 AM
C.B. Nans
ESL
Overall Posts Rated:
123123
Bon dia,

Avui juguem contra Finlàndia, un partit molt complicat que no hauríem de tenir cap opció de guanyar en condicions normals. Intentarem aprofitar al màxim les qualitats de la plantilla i a veure què passa.

Per millorar la plantilla, entren a la convocatòria:
-Nicolau Massanés: que ja està en una forma més o menys digna per competir, i amb l'impuls d'una triple fletxa en l'entrenament del divendres.
-Onofre Salavedra: un jugador diferent a tot el que teníem convocat fins ara. Al seu nou equip està entrenant i el té en forma. S'estrena a la sub21.

Queda lloc per a 2 jugadors més. No tinc gens clar qui ocuparà aquests 2 llocs, hi ha diversos jugadors que s'ho mereixen pel seu entrenament i d'altres que també són jugadors bastant diferents als que tenim ara. Els que tenen opcions d'entrar són:

-Ignasi Montserrat (40686867): porta 2 temporades entrenant bé. Però encara flaqueja en alguna cosa. S'ho mereix per l'entrenament que ha fet, però tenint 2 temporades per davant i sabent que pràcticament no jugaria aquesta temporada, he preferit esperar.
-Elies Seguer (41500208): un jugador sortit del draft amb molt bones habilitats. Anirà convocat als amistosos de final de temporada i segurament ja es quedarà a la sub21. Però de moment no ha tingut cap fletxa excepte en resistència (no sé si en l'entrenament de divendres va pujar: ruyrayd, informa'm! :)). És un jugador relativament similar a alguns que tenim, motiu pel qual jugaria poquet (o gens) i també prefereixo esperar.
-Joaquim Belllloch (41500166): jugador també acabat de sortir del draft, però que té molt bona pinta. Va sortir amb bones habilitats i està entrenant molt (ja ha tingut 4 o 5 fletxes). Juga a Grècia i si continua així el tindrem de titular als 21 anys, sense cap dubte. De moment li falten 2 nivellets d'una habilitat que està entrenant per tal que jugui en condicions a la sub21.
-Vicent Bosquets (40686891): un interior amb bones habilitats exteriors que la temporada que ve segur que anirà convocat. També li falten 2 nivellets d'una habilitat que també està entrenant.
-Xisco Castelló (40686886): és el que té menys possibilitats. No m'ha contestat mai i no el té en forma. Una llàstima, perquè podria ser de gran ajuda la propera temporada. A veure si canvia el tema i el podem aprofitar.
-Miquel Santasus (40686934): el seu mànager és una mica estrany, però sembla que està entrenant i el té en forma. És un jugador força complet que segurament el veurem a la sub21. Aquesta temporada no ho sé, però més endavant és força probable.



Last edited by Khabibulin at 1/9/2017 3:52:27 AM

Advertisement