An me akouseis, isws kati ma8eis. An prospa8iseis na me kontrareis, o monos pou exei na hasei esy eisai...den nomizw vasika na kerdizeis apolytws tpt apo afto. Nai eimai egwpa8hs, alla OXI tempelis opws oi perissoteroi apo sas, pou den mpainete kan ston kopo na diavasete vasikes odigies. Episis parolo pou eimai egwpa8hs kai xerolas, den ntrepomai na rwtisw kati pou den xerw, kai na xekinisw oloklires sizitiseis sto kentriko forum, gia na parw tin apaitoumeni gnwsi gia kati pou goustarw.
Parolo loipon pou eimai narkissos, den arni8ika pote na voi8isw kanenan, kai prospa8w panta na prosferw stin koinotita estw me ton kako einai i ali8eia haraktira mou. Esy loipon pou anakyrisesai kritis mou ti akrivws exeis kanei pera apo erwtiseis, pou egw stis apantisa, paroli tin empa8eia sou pros to atomo mou? Gia na akousw agapite mou kriti? Mipws esy exeis eparsi, pou epidi stin 4/5 katigoria kerdizes averta nomizeis pws eisai i omadara?? Afto allwste itan to monadiko epixeirima pou akousa apo sena. Ehw to tade rekor nikwn ittwn, opote stin III 8a mamw kai 8a spernw. Kati allo? kati tis ousias?
Merikes fores ontws kalytera na masas para na milas...
Edit: Re mpas kai exeis sxesi me ornea? an nai den hwrane edw ptwmatofaga...
Last edited by JohnnyB at 11/27/2009 7:30:31 PM