BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Potencial - Aclariments

Potencial - Aclariments

Set priority
Show messages by
From: Marot
This Post:
00
163685.6 in reply to 163685.5
Date: 11/11/2010 7:38:02 AM
Overall Posts Rated:
916916
no t'he entés en això. dius q vas probar d'entrenar uniposicionalment a 2 jugadors i un tercer només els "Minuts de la basura" i no funciona? ara estava pensant passar-me a aquest tipus d'entrenament...

david-palo, jo et suggeriria crear un post independent amb lo q has escrit sobre potencial, per a qno es perdi...

Faig un quot de les paraules del Cagallo del forum andorrà de la LABB.

Això que es comentat ara, és el que hauriem d'evitar a tota costa. Si un manager té a dos cracks i un rookie de 18-19 anys que encara està en formació i volem entrenar a 1 posició amb lo qual vol dir que per fer-ho bé han de jugar els 3 48 min un a cada partit. Tindre als cracks entrenant més de 48 minuts i el rookie nomes que jugui uns 20-30 minuts d'entrenament, està perdent molt % d'entrenament, no puc dir el exacte, però al llarg de 2-3 temporades si aquesta situació es repetis continuament perderia més d'un 50% d'entrenament.

És el que estem intentant evitar a tota costa. Si un manager es troba en la situació de tenir 2 cracks i té 1 rookie, ha d'apostar per tindre el rookie en 1 partit jugant els 48 minuts si o si. Crec que encara que Andorra a la 1a divisió hi ha nivell en plantilles, es poden fer alineacions compensades, per anar donant entrada al rookie a jugar 48 minuts ja sigui a lliga o copa.

Per l'experiència que he tingut tant a selecció sub21 o absoluta, l'entrenament d'un jugador on el manager entrena i senta les bases, l'edat va dels 18-22 anys. En aquestes 4 temporades, s'inclou que majoritariament haurà entrenat totes les primàries fins arribar amb 22 anys a nivells de 14-15 cap amunt. És molt important que en aquestes 4 temporades el jugador hagi entrenat bé i ràpid, prioritzant sobretot en els exteriors haver entrenat presió a 1 posició, abast de tir a 1 posició com a habilitats més importants a entrenar a 1 posició i en interiors, habilitats com TI-DI és importantíssim entrenar-les a 1 posició.

Durant aquesta etapa en exteriors, és recomanable que dels 18 a principis dels 19 entrenin DE a 1 posició perque almenys arribi a 10-11 en DE i ja poden començar almenys a rendir en defensa minimament.

Llavors tens una segona etapa d'entrenaments que van dels 23-26 anys o apurant molt dels 23-27 anys(tenint en compte que són jugadors de potencial mínim super-estrella) on et pots dedicar a fer dos coses;

-Millorar les seves millors habilitats on destaca fins a nivells de 20(legendari) com per exemple en un exterior en tir(no confondre amb abast o ''alcance)

- O l'altre opció és que si el teu jugador ja cobra sobre els 120-150k amb 23 anys, doncs pots dedicar-te a entrenar secundàries. Per exemple en exteriors si tens un escolta doncs entrenar pases fins a nivells de 11-12 o entrenar 1vs1 en A-AP per tal de millorar el seu tir, aquest tipus d'entrenaments apenes pujen el sou.

En interiors com que dels 18 als 21-22 anys en primàries ja es poden arribar en nivells de 15-16(en TI-DI-RE) l'objectiu seria donar 1vs1 i tir en A-AP per no tindre un jugador monoskilled o inclus millorar-li l'abast de tir(en els ala-pivot).

Molts managers, entrenen a 5 jugadors(per exemple a Espanya) a 2 posicions, per una raó simplement econòmica. En equips de III-IV-V, potenciar lo econòmic davant lo esportiu sol ser la millor opció per això sempre s'acaba entrenant a 2 posicions en comptes d'entrenar a 1 posició que entrena bastant més ràpid. El motiu és simple d'aquests 5 jugadors sempre n'acaben venent a 2-3 per treure beneficis i seguir millorant l'equip.

Ara bé, una altre bona part de managers, simplement prioritza a entrenar a 3 rookies, amb lo qual inclou nomes entrenar-los a 1 posició i quan no pugui per temes d'entrenament doncs a dos.
A Andorra, amb el tema econòmic més aviat no hi patiu, amb lo qual, crec que sempre s'hauria de prioritzar l'entrenament a 1 posició i entrenar majoritariament a 3 jugadors en comptes de 5.

From: Cagallo

This Post:
00
163685.7 in reply to 163685.6
Date: 11/11/2010 9:55:46 AM
Overall Posts Rated:
1111
Ara m'has tocat la fibra sensible... em sento culpable entrenant 4 jugadors. I culpable per no tenir al meu noi de 19 anys amb 10 de DE :__(
Està clar q no és senzill treure la màxima eficiència de tot en aquest joc. Però bé, faré un replantejament del meu esquema d'entrenament i de plantilla veient això. Res, està clar.

From: dpalom02

To: Xtc
This Post:
00
163685.9 in reply to 163685.8
Date: 11/11/2010 10:46:18 AM
Overall Posts Rated:
801801
Considerem la idea d'enviar un mail personal a tots el managers actius amb el link del forum??
Des de ja fa un bon temps que envio BB-Mails als nous usuaris d'Andorra, a més de que quan ho vaig fer vaig enviar-lo als 30 i pico usuaris andorrans.
A més també porto un control dels futurs bots i dels nous usuaris.

Aquest és el bb-mail que envio:
Hola nou usuari! Benvingut a BuzzerBeater!!

T'envio aquest BB-Mail perquè coneixis una mica més els fòrums de BuzzerBeater.

Com a usuari d'Andorra, has de conèixer el fòrum BB Andorra. En aquest fòrum podràs preguntar tot allò que vulguis referent al funcionament del joc, a més de poder participar en debats i col·loquis sobre la selecció andorrana de BB.
També tens la possibilitat de consultar qualsevol dubte que tinguis, sigui quin sigui, en el fòrum d’Ajuda - Català. Si no acabes d'entendre el joc segur que els usuaris et poden donar un cop de mà per fer-ho!
A més també tens el fòrum de la teva pròpia lliga, ho trobaràs a la pàgina de la classificació de la lliga, al menú desplegable de la dreta.
Però recorda que has de complir una sèrie de normes pels fòrums.

Punxa sobre els números per accedir als diferents fòrums:
BB Andorra: (156189.1)
Ajuda - Català: (122081.1)
Regles dels fòrums: (121490.1)

Recorda també que aquests fòrums te'ls pots guardar com a favorits. Un cop siguis dins del fòrum, al menú de l'esquerra clicant a 'Afegir a Favorits'.

Molta sort a la teva nova aventura dins de BuzzerBeater!

PD: Aquest mail és de part meva per intentar afavorir la participació als fòrums dels nous usuaris andorrans. És a títol particular.

Per cert, no sé si és rècord, però a dia d'avui sou 38 usuaris a Andorra!

From: Cagallo

To: Xtc
This Post:
00
163685.11 in reply to 163685.10
Date: 11/11/2010 11:31:28 AM
Overall Posts Rated:
1111
Jo me l'he llegit :D

This Post:
00
163685.13 in reply to 163685.11
Date: 11/11/2010 12:26:33 PM
Overall Posts Rated:
3737
Jo ho he llegit per sobre, massa lletra.
Personalment no em fixo tant en aquests detalls, segurament no tindré els millors jugadors, però què hi farem.
Estem aquí per guanyar la copa :-)

This Post:
00
163685.15 in reply to 163685.14
Date: 11/11/2010 2:40:14 PM
Overall Posts Rated:
3737
hahahahahahaa, bé, com q no hi ha regal al qui més punts té, estic desmotivat...

Advertisement