No vaig veure el partit, pero segurament la 2-3 ens va beneficiar bastant tirant des de fora no? Almenys pels percentatges del borras que sembla un exterior, diria que millor la seva individual que una 2-3... Inclus pel nivell d'assistencies que vam donar(bastant alt, tenint en compte que vam jugar fora casa) ja dona una pista que la seva 2-3 no era molt eficient.
És un dels motius pels que mai m'han agradat els jugadors monoskilled, per exemple en la posició de base que només tinguin DE i pases, limita massa el atac en si i sempre es poden tenir ocasions per fora per anotar i si hi ha una 2-3 encara més...
PD: Per cert, no t'agrada arriscar una mica tenint mantener en cas de falta? És una opció més, però crec que val la pena correr el risc a vegades fan 2 o 3 faltes ràpides i pot ser que un jugador important no arribi els 25 minuts o als 20. Jo personalment quan ho feia en l'absoluta de tots els partits que ho tenia posat nomes 1 o 2 vai arribar a sofrir una expulsió ràpida de un jugador i si expulsaven un jugador finalment, normalment rondava els 35 minuts ja.
Igualment, tenint en compte el nivell de rival i el seu últim quart encara està bastant bé el resultat pel average.
Last edited by Marot at 11/2/2010 6:19:21 AM