BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > vorm

vorm

Set priority
Show messages by
From: Stinky Do

To: FoD1
This Post:
00
132729.6 in reply to 132729.4
Date: 2/28/2010 9:24:26 AM
Overall Posts Rated:
00
ma als ik ze 48 min. laat spelen en we verliezen dan zijn ze altijd slecht in vorm

From: FoD1

This Post:
00
132729.7 in reply to 132729.6
Date: 2/28/2010 2:04:56 PM
Overall Posts Rated:
00
Niet noodzakelijk zijn ze dan in slechte vorm.
Wedstrijdorders spelen hier ook een belangrijke rol in welke defence zone heb je gebruikt wat is je aanval geweest je moet met alles rekening houden.

Push the Ball: normal focus, increased pace.
Full Court Press: Significant increase in created turnovers at the expense of stamina, defense, and rebounding. Very high pace

Jij speelt steeds met verhoogde snelheid steeds dezelfde tacktieken je bent duidelijk te pakken zoek uit hoe je team goed kan spelen en probeer eens normaal en man vs man uit en bekijk je statistieken daarna eens zelfs in je vorige seizoenen heb je zo steeds gespeeld maw je bent voorspelbaar je past je niet aan aan de tegenstander.

Ook je zit met spelers boven de 30 jaar al eens aan verjonging gedacht je bent dit seizoen gepromoveerd en je hebt niks gedaan om je team te versterken integendeel je spelers hadden al lang op pensioen moeten zijn zeker deze (2457767) met z'n 37 jaar
Je hebt wel 1 speler in je team zitten die je toch iets kunt trainen en dat is je 20 jarige al de rest is zeker niet om in DivIII te spelen sorry maar dat is mijn visie over je team hard maar zeker en vast de waarheid.

Ik kan je aanraden nog eens goed na te denken wat je doelstellingen zijn de komende seizoenen en naargelang daarvan jke team te gaan aanpassen maar zeker zoek jonge spelers van 18-19 jaar en train deze spelers dan.

Tot hier mijn pleidooi over je Team.
Gtrs FoD

PS: Zie dit als een motivatie om je team te verbeteren er zal tijd in kruipen maar ge nooit overhaast te werk.

Last edited by FoD1 at 2/28/2010 2:24:17 PM

This Post:
00
132729.8 in reply to 132729.7
Date: 3/5/2010 11:23:15 AM
Overall Posts Rated:
11
dat is wel interessant