D'aquí a 15 minuts comença el partit contra Xipre. Li he donat moltes voltes al partit d'avui, i per això explicaré el perquè de les decisions.
Si volem guanyar algun partit ha de ser el d'avui. Per tant, anem a totes. Avui és el dia que podem guanyar, i ho intentarem. Per què?
-És el rival més assequible que ens queda. De fet, contra Irlanda i Letònia (especialment contra Letònia) no tenim pràcticament res a fer.
-Arribem amb més entusiasme que ells. Ells han gastat entusiasme en diversos partits anteriors.
L'explicació de les prediccions i tàctiques:
-Predicció interior i zona 2-3. Perquè tenen millors interiors que exteriors. I en millors formes. Si van exterior ens maten, però crec que aniran interior, perquè nosaltres flaquegem per dins i som igual o més forts que ells per fora. No som bons defensors ni rebotejadors per dins, per tant, o arrisquem o perdem.
-En atac anem Mirar Endins. La veritat és que no tenim plantilla per jugar clarament cap tàctica. Sempre ens falta alguna cosa per jugar una tàctica amb èxit. Però anem interior perquè el seu seleccionador ha arriscat molt, fins ara, amb prediccions i defenses. Per tant, penso que si arrisca avui, arriscarà amb predicció exterior i zona 3-2 (o només una de les 2 coses). He valorat molt seriosament fer Paciència, però no tenim prou Passades perquè surti mitjanament bé, em sembla. I si ens posessin 3-2 podria ser un desastre... I una 2-3 no crec que ens la posin. Diguem que m'ha semblat que Mirar Endins era la solució més fiable i menys dolenta per evitar prediccions i defenses.
En fi, em pot sortir tot del revés, ser un desastre de partit i perdre de pallissa. O pot sortir tot bé i guanyar un partit que sense arriscar no teníem gaire opcions d'emportar-nos.
D'aquí a poc ho sabrem...