Ho sento per començar criticant fort des del primer partit, pero al partit d'ahir he vist coses que, sincerament, m'han espantat molt i que no m'esperava d'un seleccionador que venia amb tantes vitoles de campió mundial.
Primer. Perdoneu, però hem jugat amb 8 jugadors? 8? Tan malament està el tema que no podem aportar un suplent mitjanament de garantia pels suposats titulars en cada posició? La resistència en aquest país està molt malament i si no posem suplents, imagina't com està el tema. Amb raó no em anotat més que 20-i-pocs punts en tota la segona part. Per mi, ha estat un sense-sentit, una temeritat i un error totalment evitable.
Segon. Qui coi hi ha seleccionat? Un tio amb potencial "estrella" i baix salari (Roger Puig)? Un tio de 20 anys que només arriba a 5K de salari i q ja està clar q no arribarà mai a gaire (Pol Vergè)??? No són futur i no sé si aporten gaire cosa, no entenc q hi fan a la selecció. No ho sé, però segur q hi ha alternatives interessants de jugadors en aquestes posicions. La política que s'ha seguit per confeccionar la selecció em recorda la del darrer seleccionador.
Ja no em fico en estratègies tàctiques que s'han utilitzat (com posar Miquel Carrió d'aler) perquè no sé com són els jugadors. Pero bé, ja he dit lo més notable que fa començar malament el camí de la sub21, segons la meva opinió.
Last edited by Cagallo at 10/19/2010 6:54:30 AM