Ik reageer even op Jeroen, maar ook Tesse super bedankt voor je uitgebreide uitleg, meningen en adviezen afgelopen dagen! (50 vd 70 seizoenen op het hoogste niveau, pfoew, netjes hoor!)
Jeroen, misschien maar even een keer op discord in PM bespreken wat dan eventueel mogelijk zou zijn voor het NT. Wellicht dat ik daar nog iets mee kan doen. Het voelt ergens ook wel weer nutteloos om het U21 van een microland te managen (behalve dan om te weten te komen hoe dat exact allemaal in elkaar steekt).
Als ik het verder zo lees, heeft supporter wel degelijk veel voordelen om de belevenis van het spel te verhogen. (het vroeg bieden op spelers doe ik nu inderdaad ook, soms zelfs alleen maar om te kijken voor hoeveel een bepaalde speler, maar ook personeel, er uitgaat om daar later op in te kunnen spelen, zoals met dhr. Prasidis nu ;))
Maar voornamelijk de prive competitie (competitief ergens aan deelnemen blijft inderdaad naast het trainen toch het leukste) en een eventueel tweede team (waarom nog eens dubbel betalen voor extra team, als je ook al supporter neemt?) lijken voor mij wel echt toegevoegde waarden.
Probleem is dat ik alleen wel principieel tegen extra betalingen ben bij diensten om het product 'beter' of 'leuker' te maken (bijv. alles wat EA uitbrengt). Verschil hierin zit hem dan natuurlijk wel dat het 'standaard product' natuurlijk wel al gratis is en daar niet al een basisbedrag voor neergelegd hoeft te worden en dat je hiervoor niet betaald om een betere kans te maken om te kunnen winnen (zoals bij al die gratis spelletjes welke een pay2win policy hebben tegenwoordig).
Ik heb zo wel wat ideeën opgedaan om tijdens eventuele 'mindere tijden' toch actief te kunnen blijven deelnemen. Thanks!