Potser arriba una mica tard el meu comentari però és quan l'he llegit i tinc ganes de publicar-ho.
El pitjor de les opinions és que tots en tenim una i aquest és un clar exemple.
segons he vist la temporada passada tenia-ho un seleccionador que no fotia ni brot amb la sele --> Pel que hem pertoca, com saps que no fotia ni brot? De moment en Marot està fent molt i els resultats són més o menys com els de fa 2 temporades, llavorns, tampoc fot brot??
La temporada passada no hi havia ni partits amistosos... --> Això ho dius tú perque amistosos hi va haver potser no tants com es podria haver fet però bé, tampoc es van saltar tants.
És molt fàcil parlar desde fora però en un país com aquest on no hi ha molts equips actius i on no hi ha gairebé bons jugadors joves o que s'entrenin, qué vols fer?
Cagallo, tens cap problema amb en Marot? T'ho dic perque home el primer partit i no és com volies però... és el primer partit i s'ha de donar una mica de vidilla.
I quins jugadors hi ha? Doncs suposo que el que hi ha una mica decent encara que, perqué no dones cap nom per substituir als que dius? Segur que el seleccionador t'ho agrairà.
QUÉ FÀCIL QUE ÉS CRITICAR SENSE DONAR SOLUCIONS!!
CRITICA, DONA SOLUCIONS I SI DESPRÉS NO ET FAN CAS, DONCS ENDAVANT PERÒ SINO... amb calma que això és un joc per divertir-se i no per amargar-se perque a mi, al final, entre tots hem vau amargar. I sort que pel que sembla no hi va haver cap crítica, bé això és el que diu Nuriba.
Cagallo: jo no en tinc res contra teu perque a mi em vas ajudar en la meva etapa de seleccionador per això no comprenc molt aquesta postura amb en Marot.
Ale ja podeu continuar criticant o sino canviem el terme i diem expressant opinions.