BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Regles de les Eleccions

Regles de les Eleccions (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: dpalom02

To: Xtc
This Post:
11
191473.4 in reply to 191473.3
Date: 7/27/2011 5:39:55 PM
Overall Posts Rated:
801801
David
suposo que el cas d'Andorra es especial,ja ho coneixes, no crec que hi hagi mes de 5 candidats...a no ser que apareguin molts estrangers de sobte. Hi haura tambe 2 ronda? pot ser que ningu voti abans d'aquests 3 dies...lavors que passaria?

per cert, aquest perdut que ha publicat el missatge i es presenta per el MArroc (crec) se li mante el post?

És només una traducció literal del que penja el BB... El procés és el mateix a tots els països, siguin petits o no.
La segona ronda s'efectua igualment, a les regles diu "Després del quart dia, els participants en les eleccions es redueixen als 5 candidats més votats", així que en el cas que em proposes seguirien els equips inscrits fins el moment, tots empatats a 0 vots.

Suposo que em parles pel txec... Les regles diuen que només et pots inscriure a les eleccions d'un país durant el procés d'eleccions, això jo no ho puc veure, ni tu... només ho poden veure els mànagers andorrans; si ha decidit presentar-se al Marroc, als andorrans no els hi surtirà l'opció per votar-lo. Però ja et dic que això no ho puc saber, per tant el post quedarà fins que algú ho confirmi o directament quedarà en la indiferència.

From: dpalom02

To: Xtc
This Post:
00
191473.6 in reply to 191473.5
Date: 7/27/2011 5:52:28 PM
Overall Posts Rated:
801801
Tranquil home, que són aclariments de les regles ;)

:D