Ja   niet   alles   is  helemaal  correct,maar   ik  begrijp  niet  zo  goed  hoe  je  dan  komt   met   1-3-1 verdediging.
Want  ook  bij  motion  staat  dat  deze   verdediging   de  slechtste keuze is   bij  deze  aanval.
Normaal  gesproken  werkt  een  zone  verdediging welke  dan  ook niet  zo  goed ,tenminste   dat  word   beweerd  door  sommige  managers.
Ik  denk  dat   ze wel  werken  ,alleen   er   zijn  maar   heel  weinig  teams die  de  spelers daarvoor   hebben   om  dit goed  uit  te  voeren.
Al   je  spelers  moeten   verdedigend  gezien  heel   compleet  zijn  dus   zowel  OD  als  ID,omdat  je  grote  mannen  bijvoorbeeld   moeten  gaan  verdedigen  tegen  de  guards,en  andersom   ook  natuurlijk.Daarom  kiezen    bijna   alle managers voor   een  M2M verdediging ,want   dat  is  verdedigend  gezien   altijd  heel  safe,of   er  nu    een  inside  of  outside  aanval  word   gespeeld.Ik  heb  op  dit  moment  ook  niet de  selectie   om   succesvol   een  zone  defence  te  spelen,ben  er  wel  mee  bezig  om  mijn  spelers  zo  te  trainen+  een paar   geschikte  spelers  er  bij te  kopen.En  er  komt  een  tijd   dat  ik dit   eens  ga  uitproberen,maar   dat  duurt  nog  een paar  seizoentjes.Dan kan  ik   een PL wedstrijd eens   wat  gaan testen..Toen  ik  pas   begon  met  BB heb  ik het  wel  regelmatig  gespeeld ,maar  dat  waren   vooral  tegenstanders   die   een stuk  minder   waren ,en  die  wedstrijden  win  je  dan  toch  wel...