BuzzerBeater Forums

BB België > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
224192.3 in reply to 224192.2
Date: 8/21/2012 3:19:24 PM
Overall Posts Rated:
471471
In ieder geval, redenen zat om dus terug voor de nationale coach job te gaan.

Nu ik al 8 seizoenen jullie NT coach ben, moet ik mezelf eigenlijk niet echt meer voorstellen. Ik doe het toch, voor zij die me nog niet goed kennen:

*) ik ben Revo, een student en beschouw een dorpje ten noorden van Antwerpen als mijn thuis. Ik ben verzot op balsporten (hockey, basketball, baseball, ...)
*) ik speel buzzerbeater al 4 jaar lang, wat dus wilt zeggen dat ik 15 seizoenen ervaring heb. ( iemand noemde me overigens een BB-fossiel. Ik vraag me af hoe hij onze GM-LoD zou noemen als ik al een fossiel ben)
*) ben de NT coach geweest voor 8 seizoenen, waarin ik 2 maal een deelname aan het europees kampioenschap heb versierd voor onze nationale ploeg ( + een keertje heel nipt deelname gemist). Ik heb de 2 laatste deelnames aan het troosttoernooi het Belgische record verbetert (jammer dat we de spanjaarden niet hadden geklopt want het zat erin... We hadden het kunnen winnen, maar het mocht niet zijn) en zou graag voor de eerste keer 2 maal achtereen Belgie plaatsen voor het europees kampioenschap (hoewel dit afhankelijk zal zijn van wie er in onze kwalificatiepoule zal zitten)
*)werk nu al 11 seizoene voor de U21/NT staff en ben een BB-junky

Ik hoop dat de resultaten van de voorbije seizoen je voldoende geruststelling zullen geven dat de NT in goede handen is zodat U me hopelijk uw stem leent opdat ik er nog een 5e NT-termijn kan bijdoen.

-------------

La version francaise suivra tantot. Je dois d'abord avoir l'accord d'un GM belge qui participe pas dans l'election avant de pouvoir faire 2 post.

ps: Got GM-Angi's permission to make 2 posts for my speech, because i'm translating them in the 3 languages of the Belgian community

Last edited by AthrunZala at 8/21/2012 5:34:19 PM