BuzzerBeater Forums

BB Danmark > England - Danmark

England - Danmark (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
195778.3 in reply to 195778.2
Date: 9/5/2011 7:13:45 AM
Overall Posts Rated:
754754

Jeg gjorde det jo i starten, det med at poste opstilling og taktik tankerne osv. Men fandt ud af at det er ret normalt for NT teams at scoute de andres forum, og bruge google translate. Så den del af det er jeg stoppet med. Jeg kunne evt. poste opstillingen og taktikken lige inden kampen, når det er for sent at ændre. Det gør det selvfølgelig lidt sjovere at følge kampen hvis man kender taktikken.

Derudover vil jeg poste efter kampen. Nu har vi haft en stribe kampe hvor vi har været direkte chanceløse, og det har taktikken og holdindsatsen båret præg af, så der har ikke været for meget at kommentere på.

Og ja online i aften!! forhåbentlig en god kamp i vente. En ting som englænderne godt må lure er at de får kamp til stregen.

From: odion

This Post:
11
195778.4 in reply to 195778.3
Date: 9/5/2011 8:05:30 AM
Overall Posts Rated:
2929
Vil prøve at nå at komme på

From: funzip
This Post:
00
195778.5 in reply to 195778.4
Date: 9/5/2011 12:53:42 PM
Overall Posts Rated:
754754
Nå så er dagens kamp igang:)

Har valgt at tage chancen og gå all in med en 2-3 zone, og har sat PF Paxi Martin Gonzales fra DL til at starte på SF pladsen. Det er gjort da england de sidste mange kampe har spillet med et rigtig stærkt inside offense som jeg håber på at kunne lukke ned på denne måde. Spiller de sådan har de også en PF på SF pladsen og så har vi faktisk en chance. Satset er selvfølgelig at er de skiftet til et outside offense, så er vi færdige.

Angrebsmæssigt er jeg så gået med look inside, da vi med PAxi på SF, har en masse inside scoring på banen. Og det er den eneste måde vi kan lave et offense der kan overtrumpfe deres forsvar.

Outside er jeg startet som de fleste kampe med DL drengene Slavensky og Wivel. Var dog i tvivl og SG pladsen, da jeg gerne vill have haft noget mere passing, til vores offense. Men jeg er gået med forsvar og scoring der alligevel. Dog så er Karsten Bank, som er forsvars ekpsert og super passer kommet ind som backup der.

God kamp

This Post:
00
195778.6 in reply to 195778.5
Date: 9/5/2011 1:33:53 PM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8484
Spændende taktik. Pt. ser det jo godt ud. Nu satser var bare på der ikke kommet et "meltdown" ligesom sidste uge...

From: funzip
This Post:
00
195778.7 in reply to 195778.6
Date: 9/5/2011 2:46:16 PM
Overall Posts Rated:
754754
:) du brugte det helt rigtig ord der RoqueSC. 3q MELTDOWN...

Det viser sig at England iflg. deres manager har brugt hele sæsonen på at narre os til at tro at de kun spiller inside offense. Det vil jeg i første omgang tage som et kompliment at han føler vi er det værd. Når det så er sagt, er jeg lige nu ret træt af at vi tabte.

Det værst tænkelige skete. England tog os på sengen og skiftede til et motion offense. Og endda med 4 outside spillere inde. Så ikke et godt udgangspunkt.

Alligevel førte vi med 3 ved pausen, og vores inside overpowerede deres outside. Paxi Gonzalez, fra Danish Lakers ( endnu en ), gjorde det rigtig godt på SF pladsen, og endte med 22p 14 rebs og 4 ass. en god statline uden tvivl, og en mulighed der vil blive brugt igen en anden gang. Dog blev vi også straffet der, da OD ( forsvar på banen) ikke er hans stærkeste side. Så englændernes SF fik lavet sine points.

3. periode var en KATASTROFE, intet mindre. 31-18 taber vi perioden. alt falder for englænderne og vi rammer intet. Vi lider desværre af en ret lav gameshape og en stamina som bare ikke er god nok. Jeg ville ønske jeg havde den luksus at kunne vælge spillere og fra form og kondition, men der er vi desværre ikke endnu. Vi mangler lige den superstjerne eller to, med max i scoring eller forsvar, der kan løfte vores spil. Vi har ikke nogen brugbare spillere med scoring på over lvl 17, og det ses tydeligt på vores procenter.

Alt i alt en spændende kamp, som gjorde ondt at tabe. Tilgengæld var der rigtig god opbakning og gang den på chatten, rigtig godt at se, gør kun det hele endnu sjovere.

Og så var det jo en fornøjelse samtidig at følge U21 holdet, i deres kamp mod Ecuador. Tillykke med en fortjent sejr!! slutspillet er inde for rækkevide:)