BuzzerBeater Forums

Nederland - II.3 > Introduce Myself

Introduce Myself

Set priority
Show messages by
This Post:
00
18283.3 in reply to 18283.2
Date: 3/4/2008 2:18:19 PM
Overall Posts Rated:
00
Die discussie herinner ik me ook nog. Sterker nog, ik heb vol aan de discussie mee gedaan. Samen met jou ben ik vorig seizoen gepromoveerd uit de 3e divisie. En nu treffen we elkaar weer. Altijd leuk, aangezien het gelijk de basis legt voor contact.

Dit seizoen staat voor mij in het teken om het spel wat beter te leren kennen. Daarnaast wil ik zeker mee strijden in de play-offs. Wat er daarna gebeurd zien we wel. Het begin is goed, met stijgende inkomsten en een plek boven aan de groep.

From: Servier
This Post:
00
18283.4 in reply to 18283.3
Date: 3/5/2008 3:44:41 AM
Overall Posts Rated:
00
Dankje voor de tip. Ik zal het zeker doen. Alleen heb ik in het verleden mijn financien niet zo goed op orde, waardoor ik nu in een krapte zit. Bovendien zitten mijn TV-games vrij verspreid. Daarom probeer ik ook zo ver mogelijk te komen in de cup.

Op dit moment zijn mijn targets niet zozeer promoveren maar toch echt een beter team neer zetten door te blijven zitten waar ik nu zit en vooral veel investeren in trainen en scout werk. Play-offs zou mooi meegenomen zijn.

Gustave

This Post:
00
18283.5 in reply to 18283.4
Date: 3/5/2008 4:07:45 AM
Overall Posts Rated:
00
Hmm ik moet zeggen dat ik tot nu toe aardig kan rondkomen vooral de cup helpt om extra winst te krijgen. Dus ik zou zeggen doe je best hiervoor! Probeer vooral niet 5e te worden want dat scheelt een hoop stadioninkomsten:) Een lvl 10 trainer is zeker een goede zet en scouten in jou positie ook. Ik scout ook maar vraag me af of het nog wat gaat opleveren... Succes!

Tom

This Post:
00
18283.6 in reply to 18283.5
Date: 3/5/2008 5:46:29 PM
Overall Posts Rated:
00
In plaats van je stadion uit te breiden kan je ook je ticketprijzen verhogen. Dat kost je niets.