Ja que ningú (ni el seleccionador snifff) passa per aquí per fer un comentari del partit i de la situació de la selecció ja el faig jo.
Bon partit el de dilluns, es veu clarament l'evolució positiva dels nostres jugadors. Bon plantejament del partit, anant per dins, veient la mala forma dels interiors islandesos. Per acabar, bon debut del meu petit (xD), una mica irreal ja que no té tan nivell com per fer un doble-doble (12 punts/10 rebots) en 14 minuts, afavorit pel mal nivell/forma dels pívots rivals.
De moment tenim el lloc 61 del rànking mundial, i pujant. Realment ho tenim bé per anar mica en mica escalant posicions, a més ara tenim en el rànking per davant nostre moltes seleccions europees, que ens interessa anar superant per tenir cada cop millors sorteigs (tant en la pròxima fase de consolació com el pròxim europeu). Queda un partit per disputar, contra Luxemburg, un partit que hem de guanyar sí o sí. Després vindràn uns quants amistosos, important jugar-los contra seleccions petites per intentar esgarrapar el major nombre de victòries possible.
Continuo veient una llacuna importantíssima en la gestió dels jugadors. No hi han scouts per totes les posicions, no s'entrena bé, no hi han grans progressions... Si aconseguim entrar entre les 50-55 millors seleccions del rànking no ens servirà de res si no tenim bons jugadors per fer-los jugar. No és només problema del seleccionador (una part sí) sinó de tota la comunitat que no vol entrenar (ni vendre) cap jugador. Realment és preocupant si el nostre millor pívot per l'any que vé (almenys al principi de temporada) serà en David Petit, un potencial estrella de 20 anys. Com podem aspirar a fer alguna cosa mínimament gran amb aquests jugadors?
Per últim, em desagrada notablement la poca participació i interés per la selecció. Sí que sóm pocs mànagers, però que només escriguin 3-4 mànagers en els dos fils (absoluta i U-21) és un síntoma clar de l'interés general. No sé, jo em vaig fer l'equip expressament per entrenar i ajudar a les seleccions andorranes, però veient l'interés que hi té tothom em fa plantejar moltes coses (que hi faig aquí, si val la pena...)