BuzzerBeater Forums

BB Sverige > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Decke
This Post:
11
289417.2 in reply to 289417.1
Date: 9/27/2017 11:44:52 AM
Overall Posts Rated:
4848
Hej alla!

För er som inte vet redan så är jag den nuvarande coachen och varit detta under 4 säsonger nu. Jag finner det roligt och utmanande att vara vår U21-coach, även om jag inte är den aktivaste på forumen med uppdateringar kring laget. Jag är dock mycket öppen till att ni alla startar intressanta diskussioner/frågor i vår U21-tråd så tveka ej med det! Eller skicka ett BB-mail!

Prognosen för de kommande 2 säsongerna är att det är högre nivå än normalt. Speciellt 20-åringarna ser ut att kunna bli en av de bästa svenska generationerna någonsin!

Förra säsongen får anses som lyckad då vi med W-L = 7-1 lyckades ta en 8:e seed och sedan efter klar vinst i sextondelsfinalen tog säsongen slut i åttondelsfinalen mot ett starkare Colombia.

Sedan senaste valet har vår rank ökat från 41 till 37 och jag ämnar öka denna ytterligare för att stärka vår position i Europas kvalseedning. Vi är nämligen endast 2 placeringar från att gå upp i den 3e seedningsgruppen. Där har vi ett litet delmål att jobba mot i alla fall :)

Annars gäller det som vanligt att jag inte kan vinna oss några matcher om ni inte tränar era gubbar! Så träna på bra tack!

Tack!

/Decke

(en röst vore trevligt också)