Det var en udemærket kamp må man sige. Vi følger faktisk med dem et langt stykke hen ad vejen. Stillingen er på et tidspunkt 60-60, så det var nærmest spændende. Der var også stille på chatten, blandt de 5-6 portugisiske managers der var dukket op:) Når det så er sagt, så var vi bare oppe imod en bedre modstander, med en meget bredere trup. 
Men vi fik vist at vi godt kan stille med et udemærket inside offense, dog koster det rigtig meget på outside delen. Forsvarsmæssigt prøvede jeg i kampen her at stille med en stor mand på SF pladsen. Vi mangler en god allround SFer. Dog har vi i Græshoppernes Kurochka, en mand der på sigt vil kunne gøre det rigtig godt som SF. Men derfra er der lang vej til den næste. 
Ellers fik vi holdånden lidt i vejret, og det håber jeg vi kan gøre gavn af senere i turneringen, når vi møder nogle modstandere, hvor der er nogle muligheder. 
Kampens spiller, blev endnu engang Emil Schlosser, han beviste med sine 20 rebounds og 37 points at han er umulig at stoppe, lige meget om vi spiller inside eller outside offense. Derudover vil jeg gerne fremhæve Peder Kjaergaard, som i sin første kamp som startende Center på landsholdet havde 14 rebounds og 28 points, specielt holdt han os inde i kampen i starten, da han scorede på sine 7 første afslutninger. 
Vil lige sige endnu engang. Har man spørgsmål til træning, hvad der skal til, niveau eller andet i den retning, så bare fyr løs.  
Last edited by funzip at 2/1/2011 6:09:15 PM