Hvordan du lige kommer frem til 30 spillere i DBL, ved jeg ikke for mig bekendt er der 16 hold som hver trækker tre spillere..
Jeg vil give Piraten lidt ret i at det er træls at en Hall of Fame bliver draftet af et bot-hold, men det ændrer dog ikke på det faktum at der er for få aktive managers til at føre talenterne frem. Danmark kunne have et meget bedre U21 landshold, hvis de enkelte managers var dedikerede i deres træning. Der findes tilpas mange All-Star, Super Spillere og Superstjerner til at DK kunne have en ganske godt U21 landshold. Når det så kommer til det 'rigtige' landshold, så er det rigtigt at talentet betyder noget, men indtil da, er det kun et spørgsmål om at de talenter, som er til rådighed bliver trænet.
Mht at finde guldet, så mener jeg IV er irrelevant at søge igennem, for som Jantzen rigtigt skriver, så er det selvpineri. Nej, lad os koncentrere os om de talenter der bliver draftet af aktive managers og få det bedste ud af dem.
Ser frem til listen fra Jantzen når draften er overstået. Om der så skal tages utraditionelle metoder i brug for at komme i kontakt med de involverede managers er en helt anden sag.