BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: Serip

This Post:
00
160971.161 in reply to 160971.159
Date: 1/27/2011 8:31:06 AM
Overall Posts Rated:
1313
Tranquila que sembla que ja he pagat per això...

27/01/2011 Multa expedida por un GM $ 7 015

No tinc res més a dir... Nomès que vigileu el que parleu...

en positivo o en negativo?

Jo penso que sigui algun bug perque a mi en passa lo mateix pero en positiu i es de $ 72.000

From: Marot

This Post:
00
160971.162 in reply to 160971.161
Date: 1/27/2011 8:36:20 AM
Overall Posts Rated:
916916
Va haver-hi un bug al principi de temporada amb el numero de fans o abonats, donat que als que descendien tenien un número més baix de lo normal.

Així que han arreglat el bug, ara la gent té lo correcte i per compensar d'anys ''colaterals'' han fet que a tots els equips de BB cobressin la diferència entre la taquilla més baixa i la més alta dels 2 partits que s'han jugat a casa està explicat a les noticies també.

From: Cagallo

This Post:
00
160971.163 in reply to 160971.162
Date: 1/27/2011 1:24:37 PM
Overall Posts Rated:
1111
ruyrayd, q mal pensat q ets jajaja! t'has pensat q t'havien fet pagar les teves paraules en diners!!!

bueno, jo també crec q tot això no t'ho havies de prendre com una crítica, sinó com una proposta vista des de fora... si vols, des de gent de fora, com vulguis. Però bé, part de raó en tenen... si tots fesim com el Lost, arreglats estem.

Igualment, hi ha una cosa q crec q no s'ha parlat, q és q es guanyen més diners tenint gent a la selecció (per si algú va just de diners).

This Post:
11
160971.164 in reply to 160971.163
Date: 1/27/2011 2:24:16 PM
Overall Posts Rated:
801801
Igualment, hi ha una cosa q crec q no s'ha parlat, q és q es guanyen més diners tenint gent a la selecció (per si algú va just de diners).
Molt bé, Cagallo, això ho volia comentar també, estava buscant dades ;)

Posaré dades del meu equip i d'un company de la meva mateixa lliga:

Jo cobro 25k de marxandatge, el meu company 44k. Per què tanta diferència??
- Jo no tinc cap jugador sortit del meu draft i entrenat, el meu company en té un del seu draft que cobra 51k.
- Jo no tinc cap internacional absolut, el meu company en té un de Guatemala.
- Jo no tinc cap jugador espanyol amb un sou elevat, el meu company en té 3.

Conclusió que vaig treure:
- Els ingressos per marxandatge (botiga) es composen en una part important per un % dels sous dels jugadors que tinguis de la mateixa nacionalitat que la del teu equip (en aquest cas Andorra) i dels draftejats, més els internacionals que es puguin tenir, a més d'alguna variable més...

Estic segur que tots els que teniu jugadors a la selecció andorrana i jugadors andorrans amb alts salaris cobreu més per marxandatge que en LOST, seguríssim.

Per això és important entrenar al màxim els vostres draftejats o els jugadors andorrans que tingueu, després es veu recompensat en forma de diners a l'economia, com bé apuntava en Cagallo.

Si voleu obrim un fil nou i estudiem això de la botiga del club, on cadascú pot dir la quantitat que cobra per marxandatge, així veuríem on radiquen les diferències i perquè.

Salut!

Last edited by dpalom02 at 1/27/2011 2:48:43 PM

This Post:
00
160971.165 in reply to 160971.164
Date: 1/29/2011 8:02:25 PM
Overall Posts Rated:
916916
Gent ¡

Paso a comentar que dilluns tenim el segon partit del torneig de consolació, aquest cop a casa. Després del walk-over de Guatemala, tenim un repte pel dilluns, Bulgària. El divendres al mati es tenien moltes esperances posades en aquest partit, veníem reforçats de l'entusiasme del dilluns i en general els minuts setmanals eren força bons(entre 48-70 casi tots) amb lo qual esperàvem tenir formes altes. Per desgràcia no vam tindre la suficient sort i la majoria dels nostres jugadors s'han quedat en forma 7. És el nostre handicap com a selecció, no tenim plantilles de 12 jugadors dels quals aquests tots puguin ser titulars d'alt nivell, només tenim 5-6 jugadors de bon nivell.
En quan a les formes, seguiu donant bons minuts, cada cop més es demostra que els minuts setmanals influeixen en la forma al llarg de X setmanes, amb lo qual si hi han bons minuts, la tendència serà a pujar la forma i mantenir-la.
Sobre el rival, Bulgària és un bon equip, la seva classificació ho demostra en el ranking 30, compten amb jugadors de bon nivell sobretot en l'apartat exterior, tot i que aquesta setmana el seu joc interior està a bona forma. A més venen de guanyar a Àustria a casa seva, demostrant que són una selecció amb molt bones defenses.

Veurem que passa dilluns, no tirarem la tovallola, però tampoc podem esperar un escenari molt positiu.

This Post:
00
160971.166 in reply to 160971.165
Date: 1/31/2011 1:51:24 PM
Overall Posts Rated:
916916
Arriba partit important, i sortim amb la següent alineació;

Mirar endins/Individual

Vicient/Antoner
Roura/Martí Lopez
Carrió/Abellí
Murgadel/Timoteu
Moya/Vinaixa

Reserves B-E-A: Vidal/AP-P: Picañol

Dos novetats en la convocatòria, ho deixarem pel post-partit ¡

PD: Estarem pel xat ¡

From: rafera

This Post:
11
160971.167 in reply to 160971.166
Date: 1/31/2011 5:48:49 PM
Overall Posts Rated:
1212
grandissima victoria!!!!! ara toca esperar si toquen rivals fàcils o no tan fàcils... espero que el treball dongui el seu fruit i ens classifiquem entre els 16 primers.

This Post:
00
160971.168 in reply to 160971.167
Date: 1/31/2011 7:34:06 PM
Overall Posts Rated:
916916
Victòria ¡

''Primera victòria'' oficial i renoi quin partit s'ha fet avui ¡¡¡

Partit importantíssim el d'avui, tan bon punt vam saber el nostre calendari en els primers dos partits vam marcar una ruta a seguir, i la jugada ens ha sortit perfecte.
Hem presentat una alineació competitiva intentant basar el nostre joc amb Murgadel i Moya que a priori eren els nostres jugadors més en forma i l'aposta ha valgut la pena, Murgadel 25 punts i 14 rebots mentre que en Moya ha tingut una gran efectivitat. A més al jugar per dintre i sumat al factor pista ens ha permès controlar el rebot, sobretot en l'ofensiu ens hem vist beneficiats en segones jugades.

Segurament hem sorprès als búlgars, que estic segur que venien a Andorra més per visitar Caldea i fer alguna baixada per
les pistes que no per jugar un partit de basquet. Tenen una gran plantilla, però solen fer constants rotacions durant el partit cosa que no els beneficia donat que no aprofiten el seu millor quintet de forma.

En qualsevol cas, hem batut a casa nostra a un equip que ara mateix està per damunt nostre, un raking 30 que tenia millors formes que nosaltres; sobretot nosaltres en la línea exterior Roura,Carrió i Vicient aquesta setmana estan lluny de la seva millor forma(mala sort) i és per on ha vingut part del nostre desencert.
En defensa no hi ha molt a dir, ja ens esperàvem que podrien venir per dintre i per això hem confiat amb la individual, hem assegurat la nostra línea exterior on hem defensat amb gran encert i per dintre s'ha aguantat bé en la posició del ala- pivot, però hem tingut bastants problemes amb en Moya(és lo que sol passar quan es deixa d'entrenar un jugador com aquest).

Sobre la convocatòria, hi han dos novetats;

Constantí Vinaixa(13696197) pensant que podien atacar-nos per dintre i a pesar de la seva forma, hem decidit reforçar-nos amb ell. Tot i que no entrena, mentres els rookies no tinguin millor nivell que ell, pot ser que ens ajudi en determinats moments per donar minuts de rotació.

Àngel Abellí(17111113) Convocatòria més aviat de lo que hagués desitjat, però les carències de l'equip han motivat la trucada. No tenim cap exterior de nivell apart del Carrió capaç de jugar amb garanties en la posició d'aler(abans ho fèiem amb en Folguera o Verge...) així que hem optat per un jove talent. No us deixeu enganyar pel seu salari o dmi, està entrenant ràpid i en poques setmanes oferirà millors prestacions.
Com a alers joves també hi havien les alternatives de:

Marc Verdera(17111150)
Àlex Alberti(15129471)

però dels tres, l'Abellí és el que més garanties ofereix en defensa, igualment aquests 3 jugadors són el futur més immediat com a alers.

Acabo ja, crec que ens hem de prendre aquest bon inici com una recompensa per a tota la comunitat a tota la feina que s'està fent amb l'entrenament dels jugadors etc. És una petita recompensa, però agraïda, una mostra de que les coses s'estan fent bé i amb il•lusió.
Ara només queda esperar que ens toqui un calendari favorable...

This Post:
00
160971.169 in reply to 160971.167
Date: 1/31/2011 7:40:12 PM
Overall Posts Rated:
916916
grandissima victoria!!!!! ara toca esperar si toquen rivals fàcils o no tan fàcils... espero que el treball dongui el seu fruit i ens classifiquem entre els 16 primers.

A veure quin calendari ens toca, però s'ha de ser conscients que fer un bon partit no significa res i entrar en els 32 primers classificats és molt difícil i estar entre els 16 primers ja no et dic..

From: nuriba

This Post:
11
160971.170 in reply to 160971.169
Date: 2/1/2011 3:36:16 AM
Overall Posts Rated:
4545
Molt bona victoria! Pero ara no us dormiu, eh!! ;)

Anims i a per totes!

From: rafera

This Post:
00
160971.171 in reply to 160971.169
Date: 2/1/2011 4:26:41 AM
Overall Posts Rated:
1212
aiaiai volia dir entre els 32 primers, m'he liat!!

Advertisement