Gezien het salaris denk ik toch dat je iig een 1miljoen teveel betaald hebt. Al is dat uiteraard lastig te zeggen zonder de skills te zien. Ik zeg dit puur op basis van de 10tallen spelers die ik bekeken heb de afgelopen 2 weken. Ik heb zelf ook een PG gekocht en ben daardoor redelijk op de hoogte van die markt momenteel en die prijsklasse. De meeste speler die voor 3m-3,5m de deur uitgingen lagen allemaal tussen de 40k-45k salaris en dat waren zeker geen mono skilled spelers.
Als tegenargument kan je wel stellen dat de laatste weken de prijzen per dag opliepen..Ik had een lijst met spelers waarvan speler X voor 2,5m verkocht werd en speler Y met soortgelijke skills 12 dagen later voor 750k meer....
Dus of de markt is de laatste dagen giga op hol geslagen, dat kan, of je hebt behoorlijk teveel betaald. Of combi. Ach, over een paar weken heb je hoe dan ook vrede met je aankoop en geniet je er echt van.
Last edited by Maupster at 9/19/2009 3:31:07 PM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info