JUGADORS D'ANDORRA QUE NO ENTRENENBones gent ¡
Avui vinc a comentar un tema diferent a l'habitual. És una composició de jugadors, uns que no entrenen i altres, els típics jugadors que estan a la banqueta amb les tovalloles, per anar celebrant les canastes dels demes companys. Aquí us deixo una llista de lo milloret d'Andorra;
Àlvar Garcia
(18433497) Un excellent base, amb molt bones exteriors, 18 anyets, lúnica ''pega'' és el potencial allstar. De moment porta la temporada en blanc ¡
Miquel Moya
(15129484) El gran interior de la selecció andorrana, tenia molta projecció, 2 temporades per davant per entrenar(donat que encara li queda potencial), una gran progressió tallada(el manager no el vol entrenar), nomes pel sol fet de ser andorrà. Ja ens podem oblidar de tenir un triple 14(en tir interior, defensa interior,rebots) amb 21 anys =(.
Constantí Vinaixa
(13696197) Similar jugador al Moya, no tenia tanta projecció, però si que podia ser un jugador que encara podia pujar 2-3 habilitats en les interior. Malauradament no entrena tampoc.
Jaume Codony
(18433468) Una de les perles del draft, ja s'ha passat la primera setmana en blanc, difícil de compaginar els entrenaments interiors amb els d'alers.
Rodolf Companys
(18433458) 19 anys, però un base que si s'entrena a 1 posició i al 100% podria tenir opcions sub21, de moment res, ni entrenat ni en venta.
Àngel Amigó
(18433507) Imperdonable, que una joia com aquesta no sigui entrenada. És un MOLT BON jugador i de moment té futur de celebrar bé les canastes dels seus companys amb la tovallola.
Arnau Marlés
(18433397) Mira que aquesta temporada hi han pocs interiors, i si els pocs que hi han de bons no juguen ni un minut com aquest... Per cert, aquest mateix equip té un sub21 chines ;)
*Podria ser que m'en deixi algun, he intentat agafar lo millor de cada casa per fer la composició més pintoresca.
Bueno deixant de banda l'humor, aquest és un dels problemes d'Andorra a BB, no hi ha una gestió dels entrenables.
A mi no m'importa que un manager no vulgui entrenar el seu rookie, des de la sub21 portem una temporada preguntant als managers sempre primer les seves intencions, i en cas de no voler entrenar-lo, doncs recomenem la venta.
Ara bé, com diu LA-dpalom02 desanima bastant veure el panorama d'Andorra. Nosaltres intentem fer el màxim que podem, aconsellem etc, però cansa una mica, veure que poca gent és la que contesta als missatges(
o que la gent llegeix els nostres missatges, i no ens contesta), que no porta ni 30 segons, o que algú ens contesti que no té temps per contestar-nos quan mentre escribia això ja podria haver-nos contestat(quan vaig llegir aquest missatge em va fer gràcia la veritat).
(160971.128) Aquí està perfectament explicat, que no és un problema de falta de jugadors.
En qualsevol cas, crec que ja no es pot utilitzar l'excusa de: ''Andorra és una comunitat petita, i hi han pocs jugadors'', seria bo dir que els jugadors que hi han(ha sigut un molt bon draft el d'aquesta temporada) la gent no els entrena, però lo pitjor no és si entrenen o no, sinò deixar-los de banda en l'equip.