BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND21]-Moldàvia

[AND21]-Moldàvia

Set priority
Show messages by
From: Marot

This Post:
00
165013.13 in reply to 165013.12
Date: 12/5/2010 6:59:29 PM
Overall Posts Rated:
916916
I una darrera cosa ke us haurieu de fer mirar... Com pot ser ke Xtc tingui mes vots en l'absoluta 11 ke vosaltres 8 i un 91 % de la comunitat li faci costat?? Jo tinc les claus d'això i sincerament només s'ha de donar les gràcies a Xtc per haver-se integrat tan ràpidament al pais i a la nostra manera de veure el joc, adaptant-se i sense criticar a ningú... Sospito kuans vots us emportareu si us torneu a presentar.... ¿4?

Estem d'acord, el Xtc està realitzant una gran tasca amb l'absoluta, de manera molt pacient i cadascú tria com gestionar la selecció a la seva manera o com es decideix en el staff.

En els 4 posts que vaig escriure l'altre dia vaig fer ''una radiografia'' del que succeeix a la sub21 andorrana i lo que l'envolta. Cadascú que l'interpreti com vulgui, el que si que puc dir es que la informació està contrastada. La comuntitat decideix i cadascú tindrà la seva opinió o valorarà segons cregui convenient.

Per definir-ho amb una frase, es pensava en general que Andorra amb el tema seleccions hi havia un problema de quantitat, però en realitat és més aviat un problema de qualitat i això el Xtc ho pot apreciar veient altres seleccions absolutes similars a Andorra en nombre d’usuaris o les perspectives existents de jugadors.

From: nuriba

To: Xtc
This Post:
22
165013.15 in reply to 165013.14
Date: 12/7/2010 5:24:41 AM
Overall Posts Rated:
4545
Bravo!! un 10 i un +1!

Jo fa poc que he començat al joc, però tinc clar que ara mateix vull formar jugadors, i per això tinc dos andorrans (3 en total) prometedors i els estic entrenant uniposicionalment, tal i com em van dir des de la selecció.

En xtc té més raó que un sant. que volem? selecció o equips? la resposta a mig camí no crec que sigui la millor...
Desconec molt del joc, pero també penso que es fa una bona feina, almenys a nivell de foro, sempre hi ha alguna cosa que llegir :D

I per ultim us copio els dos jugadors que tinc amb les habilitats que tenien un cop fitxats. els estic entrenant únicament en les mínimes posicions posibles.

Entre ( ) el nivell que té ara.
Argelich Puig (15129477) Fitxat el 13/10/2010
Aler Pivot

Sou Setmanal: $ 3 499

DMI: 6400
Edat: 19
Alçada: 6'6" / 198 cm
Potencial: Jugador Franquícia
Estat de Forma: mediocre

Tir: respectable (excel·lent) Abast de Tir: pèssim
Def. Exterior: horrible (inepte) Conducció: mediocre (regular)
Penetració: respectable (excel·lent) Passades: respectable
Tir Interior: mediocre Def. Interior: respectable
Rebots: inepte Taps: mediocre
Resistència: ridícul Tirs Lliures: mediocre

Experiència: pèssim

i

Àlex Albertí (15129471) Fitxat el 2/12/2010
Aler Pivot

Sou Setmanal: $ 4 885

DMI: 9300
Edat: 19
Alçada: 6'6" / 198 cm
Potencial: Allstar
Estat de Forma: inepte

Tir: respectable Abast de Tir: horrible
Def. Exterior: horrible Conducció: notable
Penetració: regular Passades: regular
Tir Interior: notable Def. Interior: respectable
Rebots: mediocre Taps: ridícul
Resistència: regular Tirs Lliures: mediocre

Experiència: pèssim

Com ja he dit més d'un cop estic aquí per aprendre i no m'importa dedicarme només a dos jugadors, segur que em serviran en un futur proper i espero que també per la selecció.

A tot això, suposo que no deu ser lo mateix una V que una LABB, pero si tots tinguesim només un o dos jugadors joves que jugui 48 minuts semanals i entreni sempre, d'aqui a 2 o 3 temporades tindriem un equipazo!!!

Crec que s'ha de fer una reflexió en aquest tema per part dels mànagers, que estem aquí per fer pinya, co***ns!

I respecte del tema foro, crec que tot és questió d'interpretació, aquí només hi veiem les lletres escrites, la interpretacio la dona cadascu, que pot dependre de moltes coses. No veiem la cara de qui ho escriu, per tant les nostres interpretacions haurien de ser el mes neutres possibles.

Salutacions a tots! apa!