BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Nou Draft

Nou Draft

Set priority
Show messages by
From: Serip

This Post:
00
155300.12 in reply to 155300.11
Date: 9/29/2010 7:46:26 AM
Overall Posts Rated:
1313
jo no me puc queixar molt, lo que si es que el 1º no lo agafare perque el vaig veure el altre dia ala que dada del Hattrick

http://i537.photobucket.com/albums/ff332/serip_bucket/My/...

From: Marot
This Post:
11
155300.14 in reply to 155300.13
Date: 9/29/2010 10:01:15 AM
Overall Posts Rated:
916916
Suposo que el Xtc ja us haurà comentat totes les avantatges del nou sistema i en part estic completament d'acord amb ell que ara invertir en el draft és importantíssim i útil per al manager.

A mode d'exemple amb comparació amb l'altre draft, hi ha una gran diferència i és que amb el nou sistema invertir X diners per setmana mereix la pena perquè s'ha augmentat el % de que et pugui tocar un jugador decent mitjançant el scout previ, és a dir s'ha augmentat amb aquest nou sistema la rendibilitat dels diners invertits a través dels punts, sempre és clar si és fa de manera adequada o tens una mica de sort. En tot cas, crec que la possibilitat de que a un manager sense invertir o invertint el mínim li toqui ara un jugador és bastant més difícil a no ser que et toqui la loteria.

Jo ara personalment no tenia pensat invertir aquesta temporada en draft per diferents motius, però sobretot econòmicament ''no m'ho puc permitir xD'', però en tot cas si que m'he informat i llegit bastant sobre el draft Un dels managers que m’ha demanat consell té un equip al Japó per motius laborals(al ser una comunitat similar a la Andorrana el draft té molta importància)i li vaig aconsellar lo següent tenint en compte que disposava d'uns 30 punts aprox.

- Fer Campus del draft.

Tot i costar 10 punts, crec que és bastant útil per fer una primera tria. Aquí teniu dos opcions clarament: Buscar un rookie del draft ''aleatòriament'' o intentar buscar com fan a NBA un jugador en una posició determinada. Crec que és bàsicament o intueixo pel que ho van introduir sabent l'edat i l'altura, tens ja una mínima referència de quin jugador pot ser més un interior o quin altre pot ser més un exterior, l’únic defecte que li veig és que buscar un aler és complicat(cuidado, hi poden haver excepcions amb l'altura dels jugadors), però en qualsevol cas, aconsello que abans d'utilitzar els punts del draft tingueu clar les vostres preferències en la posició que voldríeu el jugador.

- A partir d’aquí us aconsello seguir mirar-lo un cop i el que tingui 4-5 pilotes taronges desprès entrevistar-lo. També com dieu la vostra prioritat hauria de ser la millor relació potencial- edat i en un tercer pla el nivell.

Sobre l'entrenament de grup: Alerta, perquè amb aquesta opció els BB's ens poden ''haver colat un gol a tots''. Teniu en compte que això del draft està fet des de la perspectiva de la NBA i més d'un cop ha passat que a la NBA, un jugador escollit en una posició mediocre i que no semblava ser un bon jugador ha acabat destacant sent un gran jugador. Jo dedueixo que en el draft, algun jugador que l'han valorat en 1-2 pilotes lo més segur és que algun no està ben valorat. A més fixeu-hi que us l'ofereixen de tots els jugadors de 1-2 pilotes amb lo qual indirectament ja et confirmen que 1 o 2 de ells poden ser ''jugadors amagats de bones qualitats''. Si teniu en perspectiva que la majoria de managers no utilitzaran aquesta opció perquè ''ningú vol veure majoritàriament jugadors 1-2 pilotes'' pot ser que us acabeu emportant un jugador decent amb lo qual aquesta opció també es aconsellable.

This Post:
00
155300.15 in reply to 155300.12
Date: 9/29/2010 10:03:54 AM
Overall Posts Rated:
916916
jo no me puc queixar molt, lo que si es que el 1º no lo agafare perque el vaig veure el altre dia ala que dada del Hattrick

http://i537.photobucket.com/albums/ff332/serip_bucket/My/...

Per cert no vols dir que el jugador 4 té molt bona pinta? Tot i no tenir la millor valoració en nivell de qualitat i pilotes taronges, per el seu potencial pot ser una gran oportunitat.

Last edited by Marot at 9/29/2010 10:06:23 AM

This Post:
00
155300.17 in reply to 155300.16
Date: 9/29/2010 10:46:17 AM
Overall Posts Rated:
3737
em sembla q apart d'aquest base A+ no hi ha gaire cosa mes, com veieu...

From: handbolclub

To: Xtc
This Post:
00
155300.18 in reply to 155300.2
Date: 9/29/2010 11:45:15 AM
Overall Posts Rated:
00

This Post:
00
155300.20 in reply to 155300.16
Date: 9/29/2010 12:23:00 PM
Overall Posts Rated:
916916
Marot pq aquest jugador amb 5pilotetes té B- i l'altre amb 4 té A+ (maxim) si tot es refereix al potencial...ho trobes lògic?

El nivell del jugador fa referència nomes a les habilitats, però si que he sentit alguna teoria sobre les pilotes del potencial. Un company hem comentava que a vegades amb 4 pilotes en potencial et pot sortir un MVP i amb 5 pilotes també i m'anava dient que aquest fet podria explicar que els potencials tinguessin també subnivells, però clar això és només una teoria

From: Cagallo

This Post:
00
155300.21 in reply to 155300.12
Date: 9/30/2010 3:51:03 AM
Overall Posts Rated:
1111
Serip, el jugador q tu tens com a 2a opció el tinc jo com a 1a... és a dir, ja em puc despedir d'ell jeje.

Però en tinc un com a segona opció q és un B- i 5 boles de potencial. A veure si ningú més l'ha trobat!!! (cal dir que aquest estava en principi com un tio de 2 pilotes en qualificació... és a dir, un tapat, estil NBA). Em va donar per gastar punts en els bases de 2 pilotes i em va sortir aquest.

From: Cagallo

This Post:
00
155300.22 in reply to 155300.1
Date: 9/30/2010 8:59:35 AM
Overall Posts Rated:
1111
Per cert, xtc, hi ha algu de la sub21 aprofitable? (apart del Bonet)

Advertisement