BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: nuriba

To: Xtc
This Post:
00
160971.105 in reply to 160971.104
Date: 1/4/2011 10:24:01 AM
Overall Posts Rated:
4545
si per A-AP poden servir...ja veurem si per seleccio, almenysla sub21 és possible que si
repeteixo, bona feina Núria

Almenys pel MJ Rocks serviran segur!! jejeje

Gràcies pel reconeixement!

From: Marot
This Post:
00
160971.106 in reply to 160971.105
Date: 1/4/2011 10:52:04 AM
Overall Posts Rated:
916916
Paso a comentar el partit d'ahir que aquest cop no vam poder guanyar.

Teníem davant un equip que tot i el seu ranking tenen una plantilla de qualitat, especialment en els exteriors són molt ofensius i per dintre defensen bastant be. Setmana difícil per nosaltres, la baixa del Moya per una banda i les baixes formes Murgadel-Vinaixa han mermat bastant el nostre joc interior aquesta setmana.

Hem intentat plantejar un partit dur en defensa, apostant per una 3-2 equilibrada en defenses i intentar atacar pel ''nostre millor atac''. En defensa crec que en general ha funcionat bastant bé tenint en compte lo ofensius que són ells, menys algun defecte en les ajudes exteriors del Cabedo que normalment en la zona solen ser pèssimes.
En quant al atac, crec que aquest cop no teníem altre remei que anar per fora. Ells en comparació crec que eren un pel superiors en DE que en DI i per altre banda confiava que el Cabedo també ajudaria més de lo que ha aportat.
Ara bé, ells per dintre ens han anul•lat a la perfecció, amb lo qual ens hem trobat que el Cabedo a penes ha provat accions per dintre(tenia un bon defensor) i el Murgadel provava més de fora que per dins. A més, tenint en compte que el motor trobava dificultats per dintre en crear opcions ofensives d'atac ha fet que moltes accions fossin a ser per fora, especialment en el escolta. Sol passar en aquests casos, quan jugues MA i el AP-P no tenen possibilitats de tirar, s'intenten crear opcions de tir en els exteriors, especialment en el escolta. En aquest cas ells ens han parat al Roura a pesar d’anotar bastants punts, no era el previst que es jugues tantes possessions.


En general el partit ha estat bé, tàcticament hem fet un bon partit i fins a l'últim segon han hagut de sofrir per guanyar-nos. Curiós últim minut de partit, no hem ''tingut'' una gran sort, antiesportiva en contra i també 3 tirs lliures fallats en un triple que ens han fet falta. En qualsevol cas, crec que si aquest partit s’hagués jugat a principis temporada haguéssim perdut d'uns 20-30 punts. Les progressions són bones, però encara ens falta.

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
160971.107 in reply to 160971.101
Date: 1/4/2011 11:06:11 AM
Overall Posts Rated:
916916
molt bé! bona feina
podrem arribar a tenir un Aler aquí?? que t'aconsellen els de la u21?


En efecte com scout d'alers vaig controlant tant l'Albertí com l'Argelich a part d'aconsellar a la nuriba.

És una llàstima que tinguessin 19 anys, però dels dos jugadors que està entrenant crec que el que té més possibilitats de ser internacional és el Albertí. De moment l'entrenament a 1 posició en DE tal i com diu la nuriba li està anant molt bé, jo calculo que a finals de la temporada 15 tindrà l'Albertí la DE entre 10-12. Quan tingui 21 anys pot ser un bon aler interior, acabant de polir el tir en A-AP i algun que altre nivell en rebot i abast de tir.
Sobre l'Argelich per resistència -TI-RE veig molt complicat que amb 21 anys pugui aportar a la sub21, però a nivell d'equip si que et podria donar un bon rendiment.


En qualsevol cas, és una altre mostra de com ràpid puja la DE entrenada a 1 posició.



Last edited by Marot at 1/4/2011 11:06:48 AM

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
160971.109 in reply to 160971.108
Date: 1/7/2011 7:52:34 AM
Overall Posts Rated:
916916
Sip una llàstima, era una bona oportunitat per seguir pujant al ranking, tot i que amb els entusiasmes tan baixos tampoc podem treure grans conclusions fins que comenci el torneig de consolació.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Per cert, vinc a comentar un moment el que serà de si aquest proper dimarts matinada i algunes altres coses de la selecció.

Primer que tot, aquest cop jugarem un amistós en un horari un pel extrany per tots nosaltres. Juguem contra Japó un rival de nivell similar que podria ser rival en el torneig de consolació, però juguem en pista neutral i en un horari no molt bo(llàstima que no m'hi vaig fixar bé) del contrari hagués preferit jugar al seu pavelló per veure com se'ns dona el factor pista en contra. Igualment al ser pista neutral ens pot venir bé per aconseguir una victòria que veient les formes ho veig factible.

Deixant de banda el partit, aquest serà el nostre últim amistós. L'altre dilluns comença el torneig de consolació el qual crec que a tot staff ens fa il•lusió per aconseguir la primera victòria en partit oficial.

Per últim, en aquest últim amistós he decidit convocar a Martí Llobet(17111116), és un rookie decent el qual encara li queda molt camí per fer, però l'hem convocat com a recompensa del compromís que està adquirint el Serip en entrenar el seu jugador lo millor que pot.
També he convocat al Verdera per el mateix motiu, és una recompensa per el underekuma per la seva implicació amb el rooke andorrà.

PD: Sort aquest cap de setmana a tots els finalistes de play-off.

Last edited by Marot at 1/7/2011 7:02:55 PM

From: Cagallo

This Post:
00
160971.110 in reply to 160971.109
Date: 1/10/2011 12:49:47 PM
Overall Posts Rated:
1111
Osti, ho sento molt però he estat bastant desconectat del forum durant molts dies... se m'ha girat una mica la truita i no puc dedicar-hi tant de temps, aixi q disculpeu-me i deixeu-me agrair tota la vida q s'està donant al fòrum :D

Ara, he llegit de passada una cosa q va publicar un manager anomenat underekuma (o algo així, perdó) sobre la compra de jugadors bons q ningú vol entrenar i després la reventa als mateixos equips q el van escollir al draft per a q segueixin entrenant-lo (i no caiguin en l'excusa de dir q no són prou bons per a la lliga sent rookies).

Crec q´es una molt bona idea... podrieu rescatar-la per ara q està apunt d'arribar el draft??? en podem parlar?;)
vinga sort a tots!

From: Marot
This Post:
11
160971.111 in reply to 160971.110
Date: 1/10/2011 10:01:49 PM
Overall Posts Rated:
916916
Estava veient el començament del partit i ha surtit el draft amb lo qual donat que avui tenia temps lliure he aprofitat per mirar el draft.
Sobre el partit res a dir, el manager japones ha tingut un problema amb la alineació i han surtit amb una alineació que no era la que havia posat. El partit no té història, llàstima, era l'últim test per veure com funcionava el nostre atac exterior i no ens servirà.

SOBRE EL DRAFT IMPORTANT:

- Aquells managers que tingueu un rookie nou, contacteu amb el scout per a comentar els entrenaments;

Bases: LA-dpalom02(76387)
Escoltes: Marot (76034)
Alers: Marot (76034)
Ala-pívots: Marot (76034)
Pívots: cesar79(76888)

ÉS molt IMPORTANT que els qui ja tingueu entrenables(rookies andorrans), però us ha tocat un rookie de nivell decidiu que fer amb ell, per exemple, si un manager entrena interiors i li toquen exteriors o al reves.

Penseu quins jugadors voleu entrenar i que tingui sentit l'entrenament(és a dir, si teniu interiors entreneu interiors, si teniu exteriors doncs exteriors, pero no feu un 50% per aquí i un 50% per allà perque això no té sentit a no ser que entrenis alers).

Si veieu que no podreu entrenar el rookie que us ha tocat poseu-vos amb contacte amb nosaltres, des del staff us podem ajudar buscar compradors o simplement poseu-lo a la venta. El que no ha de passar, és que jugadors de bon nivell es quedin sense entrenar.



Els jugadors vàlids ja els he guardat en el excel i apuntat.

Hi ha una bona generació en general. He posat el mínim de potencial en titular(tot i que penso que és baixíssim) i hi han bastants estrella-allstar que per la sub21 serviran. Ara bé, no tenim molts potencials per damunt allstar, pero els que hi han alguns tenen un altíssim nivell, inclús he vist jugadors de nivell top.


Demà comentaré més coses de la sub21 si ja han penjat el calendari i respondre la pregunta del Cagallo

This Post:
00
160971.112 in reply to 160971.111
Date: 1/11/2011 6:45:41 AM
Overall Posts Rated:
3737
jo deixaré d'invertir en draft...
2 MVPs en tot el draft. suposo que els de més potencial o MVP deuen estar a 2a
Així poca cosa a fer. Les pilotes del draft són una mentida. 5 pilotes, A+ ... i té 1 respectable. Indignant!!
intentaré entrenar algun d'aquest draft i prou.
a esperar la loteria.

This Post:
00
160971.113 in reply to 160971.112
Date: 1/11/2011 7:33:07 AM
Overall Posts Rated:
916916
Bueno tot i així ta tocat un allstar, no es gran cosa pel potencial, pero te bones habilitats per ser un rookie, jo de tu l'entrenaria.

Sobre el draft, deixam dir-te que no hi estic d'acord. Amb el nou sistema afavoreix que qui inverteix més almenys té la possibilitat de buscar el jugador que busca per posició(fent descartes per altura x ejemple). Ara bé, ha sigut la teva 2a elecció, i veient les eleccions suposu que te n'hauran tret algun dels primers amb bon potencial.
Com tot el factor sort influeix, Andorra nomes son 5 lligues i pot ser que algun cop la distribució no sigui la que tothom desitja... Igualment aquest cop ha surtit un històric a II, de posició interior.
A més tu ja tens el Vicient que és un bon rookie ;)

From: rafera
This Post:
00
160971.114 in reply to 160971.113
Date: 1/11/2011 8:00:50 AM
Overall Posts Rated:
1212
jo no em puc quiexar!! ultimament tenia uns drafts molt fluixos i aquest any no em puc quiexar, un jugador potencial franquicia que tot i només tenir un respectable espero que segueixi el camí del senyor abad i del senyor carrió.

From: Marot
This Post:
00
160971.115 in reply to 160971.113
Date: 1/11/2011 8:19:54 AM
Overall Posts Rated:
916916
JUGADORS BESTIALS DEL DRAFT

El draft ja ha sortit, com vaig dir hi han alguns jugadors de potencial alt amb un bon nivell. En general hi han molts exteriors en quan a bases -escoltes, però majoritàriament són de potencial titular -allstar. En alers la cosa està bé amb bon potencial i de interiors n'hi han pocs, però els que hi han tenen bon potencial. Us deixo un tastet amb el top5 de rookies;

1- Xavi Escabia(18433421) Elegit en la posició 11 de 48 per buners en el draft de la temporada 14.

Sense cap mena de dubtes el millor jugador del draft d'aquesta temporada. És un jugador que cobra ja 6,4k salari, un 206 d'altura molt complet. Lo millor d'això és que aquest jugador pot ser una màquina anotadora en el futur. Pot ser entrenat com un aler donat que és molt complet i per altura està al límit per alers o pot ser un gran ala-pívot tirador tant per fora com per dins.

2-Jaume Codony(18433468) Elegit en la posició 16 de 48 per Psycho Tik en el draft de la temporada 14.

És un molt bon rookie que té condicions per ser un gran aler de futur. BuzzAND té una difícil elecció, te grans rookies interiors entrenant, però ara li ha tocat un gran aler exterior. Sempre és a temps de començar primer a entrenar al Jaume en les seves interiors o simplement posar-lo a la venta per a que l'entrenessin.


3-Xavier Masdeu(18433452) Elegit en la posició 30 de 48 per Potenza en el draft de la temporada 14

Diria que és el primer interior de gran potencial a Andorra en temps. És un rookie amb unes bones interiors en les primàries, potser no hem tingut sort amb les secundàries de moment, però té un futur molt prometedor, està cridat a ser una joya andorrana. Fulidor també té una gran decisió a prendre, el jugador és massa bo per no ser entrenat i per altre banda esta el seu base internacional.

4-Àngel Amigó[player=18433507] Elegit en la posició 11 de 48 per ELS PUPUCETS en el draft de la temporada 14

Si la majoria de jugadors que he comentaré són o alers o interiors, aquí presento un jugador versàtil amb un bon futur ja sigui de base o com a escolta. Té molt bones condicions, tant per habilitats com per edat i potencial, si pupucet es dedica a entrenar-lo es carn de selecció 100%


5- Jordi Molins(18433410) Elegit en la posició 6 de 48 per Andorra Celtics en el draft de la temporada 14

L'única llàstima d'aquest rookie és la seva edat 19 anys. Ara bé, aquest jugador entrenat a 1 posició pot ser un altre dels jugadors de brillant futur. Té molt de talent per ser entrenat com a aler, molt complet i una altura ideal per als entrenaments tant exteriors com interiors. Si en Larry l'entrena a 1 posició per compensar els seus 19 anys, no tinc cap mena de dubte que està cridat a ser un internacional dels bons.


Advertisement