BuzzerBeater Forums

Nederland - II.3 > Nieuw personeel

Nieuw personeel

Set priority
Show messages by
This Post:
00
54217.1
Date: 10/18/2008 12:20:40 PM
Overall Posts Rated:
00
Hebben jullie je gedachten al laten gaan over het nieuwe systeem voor personeel? Ik moet zeggen dat de prijzen enorm hoog zijn voor personeel wat je later enkel maar kan ontslaan. Ik denk dat het beter zou zijn als je je personeel ook weer kan verkopen. Vind het nu weggegooit geld eigenlijk. lvl7 trainers gaan weg voor meer dan 2m, en wat als je zijn loon niet meer kan betalen? Ontslaan en weg 2m. Of zie ik het nu verkeerd?

This Post:
00
54217.2 in reply to 54217.1
Date: 10/18/2008 4:43:15 PM
Overall Posts Rated:
77
Volgens mij past deze ontwikkeling in het grotere plan van BuzzerBeater. De kosten van het runnen van een team zijn op dit moment te laag. Je kunt veel te makkelijk geld verdienen. Met de opbrengst van mijn competitiewedstrijd van vandaag dek ik ongeveer al alle vaste kosten van de week en hou ik de opbrengst van fanshop en tv rechten netto over als winst. En dat terwijl er 20% van mijn stadionopbrengst direct naar BB vloeit!

De waardestijging van mijn trainees is daarnaast dus pure winst. (uitgaande dat mijn overige spelers niet in waarde dalen)

De gemiddelde personeelskosten gaan nu omhoog. Net als de spelerslonen ook omhoog zullen gaan. Maar ik wacht rustig tot iedereen voorzien is van level 7 trainer en dan kijk ik wel of ik het de moeite waard vind of niet. ;)