BuzzerBeater Forums

BB Danmark > draft, U21 osv :)

draft, U21 osv :)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
44
312691.1
Date: 12/25/2021 03:53:55
Overall Posts Rated:
754754
Hej og glædelig jul alle sammen:)

Jeg planlægger at se en masse NBA i aften, så tænker at jeg er online til aftenens BB kamp på chatten, hvis der er nogen der har lyst til at snakke draft i BB, NBA eller måske nogen der har lyst til at prøve kræfter med U21 jobbet som jeg tænker bliver ledigt igen om ikke så længe, så join endelig.

Der er sket en hel del i BB de sidste sæsoner i forhold til game engine, der er skills der har fået mere betydning, det er ikke kun inside der vinder kampe mere osv. Træningen har virkelig også fået et skub, så man rigtig hurtigt kan få sig nogle brugbare spillere, og for det næste draft er der også lavet endnu en ændring jeg virkelig er spændt på at se resultatet af:)

Vi har været lidt U21 dødvande de sidste par sæsoner, hvilket er ret ærgerligt da vi ellers har haft en gruppe ret dedikerede managers, der har trænet talenter og gjort at vi har kunnet gøre en ret god figur i forhold til at vi er en mini BB nation. Jeg har ikke selv tiden til at gøre det ordentligt, det kræver noget tid hver gang der er sæsonpause, men jeg vil gerne hjælpe en fremtidig U21 træner med træningsplaner, kontakt mv. Det er ikke raketforskning det kræver bare at man har lyst til at bruge lidt tid på det

Ellers held og lykke i slutspillet til jer alle sammen:)

mvh

Funzip


This Post:
11
312691.2 in reply to 312691.1
Date: 12/25/2021 13:18:26
Overall Posts Rated:
3838
Jeg er kommet tilbage til spillet efter en del år 😊
Jeg har tænkt mig at stille op til U21 valget. Og det er super fedt hvis man kan trække lidt på nogle med en masse erfaring..