BuzzerBeater Forums

Nederland - II.3 > Play-off!!

Play-off!!

Set priority
Show messages by
This Post:
00
25427.1
Date: 4/20/2008 4:34:57 PM
Overall Posts Rated:
00
Eindelijk is het zover! Het echte werk gaat beginnen. Het is goed om te zien dat alle play-off plaatsen gevuld worden door actieve spelers. Daardoor wordt het een stuk spannender. Veel geluk iedereen!

Durft iemand een voorspelling te doen? Ik in iedergeval niet :)

This Post:
00
25427.2 in reply to 25427.1
Date: 4/22/2008 12:11:25 PM
Overall Posts Rated:
00
Ik durf me er wel aan te wagen! Dat het spannend zal worden staat zeker vast. Gebaseerd op de salarissen van teams en de sterkte van jullie conference voorspel ik een winnaar uit de big 8. Het cruciale duel zal de conference final zijn (ik zet toch in op Vandaelen en BC Scarlets). Ik hoop zelf de andere finalist te zijn maar de weg is zeker nog lang en de concurrentie zit ook niet stil. Mijn eindvoorspelling: Vandaelen promoveert!

Iedereen succes gewenst vanavond!

This Post:
00
25427.3 in reply to 25427.2
Date: 4/23/2008 5:36:42 AM
Overall Posts Rated:
00
Geen verrassingen deze ronde denk ik. De hoogst gekwalifiseerde teams zijn door naar de volgende ronde. De halve finale zal spannend worden. In de competitie is gebleken dat iedereen van iedereen kan winnen. We zullen zien wat voor spectakel het wordt. In iedergeval denk ik dat alle vier ploegen het zouden verdienen om te promoveren, maar dat zal helaas niet mogelijk zijn.

Op naar de volgende ronde! Suc6 iedereen, en laat elkaars spelers heel :)

This Post:
00
25427.4 in reply to 25427.3
Date: 4/26/2008 6:27:07 AM
Overall Posts Rated:
00
Laat ik mij ook eens melden op het forum.
Vandaag een spannende dag. Conference finals!! Ik ben erg benieuwd wat het gaat op leveren en of ik de finale kan halen. Dat zal erg lastig worden, maar wie weet.
Ik denk niet dat ik het juiste team ben om te promoveren (Dat wil echter niet zeggen dat ik er niet alles voor zal proberen). Ik heb met minimale tijdsbesteding dit seizoen de Great 8 gewonnen. Ik ben mij er echter van bewust dat dit volgend seizoen een stuk lastiger zal worden en ik versterkingen moet aankopen. Maar laten we eerst gaan kijken hoe de playoffs gaan uitpakken.

Veel succes iedereen.

This Post:
00
25427.5 in reply to 25427.4
Date: 4/26/2008 3:05:15 PM
Overall Posts Rated:
00
Pfff ik heb maar eens een wedstrijd gekeken maar hij was nog spannend ook! Ik rekende mezelf al rijk toen het ineens gelijk stond. Gelukkig achteraf niet onterecht maar we hadden het allebei verdiend. Ik ben allang blij en zal proberen mijn eigen voorspelling te dwarsbomen al ben ik al blij met 1 wedstrijdje winst, ik zeg succes Vandaelen!

This Post:
00
25427.6 in reply to 25427.5
Date: 4/27/2008 4:38:23 AM
Overall Posts Rated:
00
Finalisten gefeliciteerd en suc6 in de finale. Ik denk dat dit de terechte finale is. Dat de beste moge winnen.

This Post:
00
25427.7 in reply to 25427.6
Date: 4/28/2008 4:39:32 PM
Overall Posts Rated:
00
Ik dank U! het was een spannend seizoen. De orders zijn al doorgegeven voor morgen. Ik zou de ongetwijfeld zeer spannende match erg graag volgen maaaar helaas heb ik een mooi koninginnenacht feestje op de planning staan waarna ik de dag erna doorga naar onze hoofstad dus ik zal tot woensdagavond in spanning moeten blijven... Iedereen bedankt, tot volgend seizoen in de DBA of nog in de II.3!